cwbe coordinatez:
101
63539
63556
1122092
6605649
6607571
6608838
6608856
6609299
6609375

ABSOLUT
KYBERIA
permissions
you: r,
system: public
net: yes

neurons

stats|by_visit|by_K
source
tiamat
K|my_K|given_K
last
commanders
polls

total descendants::30
total children::3
show[ 2 | 3] flat


"mojich" logical fallacies? wtf, snad vasich. ked neviete vecne argumentovat, to je moja vina?

konsenzus, konsensus, konsens, consensus [konsenzus] >> shoda názorů, souhlas, společný postoj, součinnost

velmi ucinne = kiahne eradikovane, obrna skoro eradikovana (preziva vdaka mudrlantom, co sa boja ockovania), kopa chorob sa takmer nevyskytuje.

ok, tolko semanticke okienko. nechytaj ma za slovicka plz.

pokojne mi nalinkuj vsetky tie veci, ja si to precitam a potom mozme dalej diskutovat. snad uz o podstate veci, a nie o tom, co som ja cital alebo necital, pretoze to je z faktickeho hladiska uplne irelevantne.




0000010100063539000635560112209206605649066075710660883806608856066092990660937506609410
zdienka
 zdienka      18.04.2012 - 12:26:57 , level: 1, UP   NEW
najprv daj ty peer reviewed studiu ktora potvrdzuje ten vedecky konsenzus, a definuje aj odborne zameranie vedcov, ktorych sa tento konsenzus tyka. atd. definiciu konsenzu si vygooglim aj sama :)

a za slovicka si "nas" (kto je my?:))) snad doteraz chytal ty...
ja len kladiem otazky. relevantne otazky dovolujem si tvrdit.
obzvlast vzhladom na tvoj sposob vedenia diskusie.

a vobec. ked ta to naozaj zaujima. tak sa do toho pozries aj bez hintov od druhych ludi. ked ta to naozaj nezaujima tak ti bude stacit jeden vyhraty argumentacny suboj. vyhra vsak nemusi sa rovnat pravde.

howgh.

000001010006353900063556011220920660564906607571066088380660885606609299066093750660941006609509
OsiRi$
 OsiRi$      18.04.2012 - 13:14:38 , level: 2, UP   NEW
neviem ci dobre rozumies pojmu "vedecky konsenzus". to je vtedy, ked vacsina odbornej verejnosti ma na nejaku vec rovnaky/podobny nazor. prejavuje sa to napriklad tak, ze mas velky problem najst dobre studie, ktore tomuto konsenzu odporuju. preto mne staci vybrat hocijaku random studiu, napriklad : http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19768400 , alebo http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22444516 , ale tym nic nedocielime. ty claimujes, ze tento konsenzus je nespravny, preto od teba chcem, aby si mi poslala linky, ktore tvoje tvrdenia podkladaju.

len tak na okraj osobna vlozka. praveze ma to zaujimalo, co-to som si o tom postudoval a tak som si vytvoril nazor, ktory mam. ovsem nemam problem ho zmenit, pokial najdem dostatocne silne dokazy - zatial som vsak take nenasiel a ty mi ich zarputilo odmietas poskytnut a teraz sa rozculujes, ze ti nechcem dat za pravdu. uplne zbytocne, dodaj dokazy a mozno v dalsom flejme budem na anti-vakcina strane. ktovie?

00000101000635390006355601122092066056490660757106608838066088560660929906609375066094100660950906609722
zdienka
 zdienka      18.04.2012 - 14:26:14 [1K] , level: 3, UP   NEW
z toho co zaujima mna zopar textov. sorry, celkom malo, ako som uz pisala, o vela veci som prisla a k zalohe teraz nemam pristup.

neurologia
http://aapsonline.org/vaccines/cdcfdaexperts.htm

v amerike existuje odskodnovaci program pre obete vakcinacie, dake statistiky
http://www.hrsa.gov/vaccinecompensation/statisticsreports.html

sv40
http://www.sv40foundation.org/

"V rámci kontroly ockovania, ktorú vykonali
epidemiológovia štátnych zdravotných ústavov v Slovenskej
republike k 31.8.2002 bolo zo zdravotných záznamov
ockovancov zistených 181 postvakcinacných reakcií,
pricom hlásených na ŠFZÚ SR v sledovanom období
bolo iba 6 prípadov. Išlo o závažné nezvycajné reakcie
po ockovaní proti TBC, VHB, chrípke, tetanu, diftérii
a pertusis. Z uvedeného vyplýva, že hlásenie závažných
postvakcinacných reakcií je nadalej nedostatocné."
http://www.sukl.sk/buxus/docs//Bezpecnost_liekov/Publikacie/lr04_23.pdf

ja osobne z moralneho hladiska intenzivne vnimam toto, nech si o mne mysli kto chce co chce.
http://www.lifecanada.org/html/science/Vaccines/ABriefHistoryofHumanDiploidCellStrains.pdf suvisi to samozrejme s nabozenskym presvedcenim a nemusi to byt brane ako padny argument.

hlinik
http://lup.sagepub.com/content/21/2/223.abstract
http://www.straight.com/article-353763/vancouver/aluminum-under-microscope

cierny kasel
http://www.cidd.psu.edu/research/synopses/acellular-vaccine-enhancement-b.-parapertussis
"acellular whooping cough vaccine actually enhances the colonization of Bordetella parapertussis in mice; pointing towards a rise in B. parapertussis incidence resulting from acellular vaccination, which may have contributed to the observed increase in whooping cough over the last decade."

dufam ze na zaciatok staci. pls dalej no flame. rob si nazor sam.

0000010100063539000635560112209206605649066075710660883806608856066092990660937506609410066095090660972206610028
OsiRi$
 OsiRi$      18.04.2012 - 16:18:28 , level: 4, UP   NEW
cool, pozriem sa na to trochu neskor. thx

00000101000635390006355601122092066056490660757106608838066088560660929906609375066094100660950906609676
bujak
 bujak      18.04.2012 - 14:07:33 , level: 3, UP   NEW
treba zbystrit pozornost, ked sa zacne vytahovat "vedecky konsenzus" ako argument. hlavne v pritomnosti politickych a ekonomickych tlakov.

0000010100063539000635560112209206605649066075710660883806608856066092990660937506609409
zdienka
 zdienka      18.04.2012 - 12:26:49 , level: 1, UP   NEW
najprv daj ty peer reviewed studiu ktora potvrdzuje ten vedecky konsenzus, a definuje aj odborne zameranie vedcov, ktorych sa tento konsenzus tyka. atd. definiciu konsenzu si vygooglim aj sama :)

a za slovicka si "nas" (kto je my?:))) snad doteraz chytal ty...
ja len kladiem otazky. relevantne otazky dovolujem si tvrdit.
obzvlast vzhladom na tvoj sposob vedenia diskusie.

a vobec. ked ta to naozaj zaujima. tak sa do toho pozries aj bez hintov od druhych ludi. ked ta to naozaj nezaujima tak ti bude stacit jeden vyhraty argumentacny suboj. vyhra vsak nemusi sa rovnat pravde.

howgh.

0000010100063539000635560112209206605649066075710660883806608856066092990660937506609403
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 12:22:54 , level: 1, UP   NEW
existuju ine sposoby ako ockovat. Existuju sposoby ktore nenarusia tvoju imunitu tak ze dostanes v 45 rokoch leukemiu alebo rakovinu slinivky brusnej. Ockovanie je prezitok dnesnej doby :-) ale vidim ze si velmi zbehly a mudry tak kludne tak ostan dalej. Vsetko dobre.

000001010006353900063556011220920660564906607571066088380660885606609299066093750660940306609518
OsiRi$
 OsiRi$      18.04.2012 - 13:16:34 , level: 2, UP   NEW
ake su tie ine sposoby? ake ockovanie sposobuje v 45ke leukemiu, pripadne rakovinu slinivky brusnej? mohol by si mi nalinkovat tie studie? vakciny ma celkom zaujimaju a rad sa dozviem nove veci.

00000101000635390006355601122092066056490660757106608838066088560660929906609375066094030660951806609579
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 13:36:32 , level: 3, UP   NEW
jeden modernejsi sposob je napriklad ten ze sa izoluje urcita cast bileych krviniek z tvojej kostenj drene a v laboratornych za sucasnych podmienok urcite nakladnejsich v porovnani celoplosnou vakcinaciou sa vyrobia specificke protilatky ktore sa inhybuju a vpravia naspat do tela. Ja ti neviem dat linky na studie kde sa to cele rozobera takze to budes brat ako nedoverihodnu informaciu a to mi je uprimne jedno :-). V 45 rokoch leukemia je dost zly priklad ale nacrtnem to uplne polopatisticky. V dojcenskom veku ta zaockuju vakcinou proti ciernemu kaslu ktora sposobi defekt v tvojej kostenej dreni s ktorym dokazes zit pretoze sa cely zivot nikto nezaoberal tym ako vyzeraju tvoje neutrofily pod mikroskopom popripade ci sa tvoje lymfocyty skor nepodobaju blastom ako lymfocyty samotne. Cely zivot pijes sladene napoje ala ochutena bonaqua + COCA COLA + MCShit a do toho troska stresu z managerskeho platu. Vysledok vek 45 rokov a leukemia. Ten druhy pripad presne ten isty scenar ina strava iny zivotny styl. Ockovanie to ale na 100 % nie je :-) iba medzi casom sa prestalo touto ockovacou vakcinou ockovat pretoze hned po ockovani zopar stoviek kusov "dobytka" uhynulo. Dufam ze sa chapeme :-))

0000010100063539000635560112209206605649066075710660883806608856066092990660937506609403066095180660957906609621
kamYL
 kamYL      18.04.2012 - 13:48:26 [1K] , level: 4, UP   NEW
vo svojich prispevkoch klames a zavadzas
myslim si ze o tom ako funguje imunitny system nemas ani paru

000001010006353900063556011220920660564906607571066088380660885606609299066093750660940306609518066095790660962106609650
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 13:56:45 (modif: 18.04.2012 - 14:27:42), level: 5, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
:-)) no odkial vies ze klamem a zavadzam ? medik aka specializacia ? alebo bez specializacie ? bez atestacie ? bez praxe ? :-)) Dufam ze sa ta to nejako nedotkne :-). Vy doktori samozrejme nie vsetci ale myslim podla toho ako si ma oznacil za "nedoverihodneho"( podotykam zavadzam a klamem !!! :-))) ze prave patris do tejto skupiny :-), mate jednu zlu vlastnost. Citite velku zodpovednost ked skladate slub ale zaroven sa tesite na to ze ziskate tym padom aj moc ktoru mate "nad" ludmi a to tak ze dokazete svojim casom stravenym v ordinacii presvedcit velke percento ludi ze ste jedina autorita ktoru treba bezmedzne posluchat a ze neexistuje ziadna ina perspektivna a realna moznost v pripade ked clovek potrebuje naozaj pomoc so svojim zdravim. Zabudate na to ze pacient je velmi dolezitou sucastou toho "vaseho" "sveta moci" kde by bez neho nebolo vas ani vasej nadprirodzenosti pretoze slovo doktora je BOZIE SLOVO( bleh ako to citam po sebe). Zaraza ma ta arogancia namylnost a nafukanost. Aby som to dokoncil. Ten hlupy pacient ktory ma problemy je obdarovany zvlastnou silou uzdravovania a vy doktori by ste tu mali byt preto aby ste tuto moc prebudzali a nie potlacali do uskalia vaseho superlativistickeho postoja. Samozrejme vsetko dobre zelam :-)))...

00000101000635390006355601122092066056490660757106608838066088560660929906609375066094030660951806609579066096210660965006609856
timko
 timko      18.04.2012 - 15:10:42 , level: 6, UP   NEW
daj si diazepam forte pod jazyk alebo si chod zabehat

plnou parou vpred!

0000010100063539000635560112209206605649066075710660883806608856066092990660937506609403066095180660957906609621066096500660985606610326
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 19:28:18 , level: 7, UP   NEW
po tebe trapko :-)

000001010006353900063556011220920660564906607571066088380660885606609299066093750660940306609518066095790660962106609650066098560661032606610478
timko
 timko      18.04.2012 - 20:43:04 , level: 8, UP   NEW
:)
tak co cakas
skus sa odosobnit od tvojho zaujateho pohladu a upokoj sa
takto posobis arogantne a povysenecky skor ty

plnou parou vpred!

00000101000635390006355601122092066056490660757106608838066088560660929906609375066094030660951806609579066096210660965006609856066103260661047806610506
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 20:54:38 , level: 9, UP   NEW
zaujimave ze v debate ma oznaci niekto za klamara a zavadzaca a nakoniec skoncim s nalepkou arogant :-) len tak dalej stara dobra kybca shit ... :-))) ja som maximalne v klude snazim sa len diskutovat nikoho neosocujem a to co som napisal cerpam len z vlastnych skusenosti s doktormi za 23 rokov mojeho zivota. Su to nemale skusenosti :-). Ziadne vulgarizmi osocovanie nadavky a ponizovanie a trocha stiplaveho sarkazmu si myslim nikomu nezaskodi. Koho sa to dotklo sa uprimne ospravedlnujem. Nemal som v umysle nikoho ponizit urazit zosmiesnit tak ako je to na kyberii zvykom.

0000010100063539000635560112209206605649066075710660883806608856066092990660937506609403066095180660957906609621066096500660985606610326066104780661050606610543
timko
 timko      18.04.2012 - 21:14:19 , level: 10, UP   NEW
nuz ano, ako pises - skusenosti
a nie vedomosti
a to je asi to o com to cele je:)

plnou parou vpred!

000001010006353900063556011220920660564906607571066088380660885606609299066093750660940306609518066095790660962106609650066098560661032606610478066105060661054306610547
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 21:16:56 (modif: 18.04.2012 - 21:22:24), level: 11, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
pan doktor ? :-) teraz neviem ako si to myslel :-)

00000101000635390006355601122092066056490660757106608838066088560660929906609375066094030660951806609579066096210660965006609856066103260661047806610506066105430661054706610556
timko
 timko      18.04.2012 - 21:21:42 , level: 12, UP   NEW
nie:)

plnou parou vpred!

0000010100063539000635560112209206605649066075710660883806608856066092990660937506609403066095180660957906609621066096500660985606610326066104780661050606610543066105470661055606610562
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 21:23:13 (modif: 18.04.2012 - 21:30:52), level: 13, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
tak ako si to potom myslel ? :-) ze vedomosti nie su skusenosti ? :-)) alebo skor naopak ? skusenosti nie su vedomosti ? :-) uplne prijebano ako na zakladnej skole ? heh povedz :-)

00000101000635390006355601122092066056490660757106608838066088560660929906609375066094030660951806609579066096210660965006609810
yshish
 yshish      18.04.2012 - 14:55:26 , level: 6, UP   NEW
prepac, na mna posobis arogantne skor ty .]

0000010100063539000635560112209206605649066075710660883806608856066092990660937506609403066095180660957906609621066096500660981006610341
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 19:33:44 , level: 7, UP   NEW
no ja si to vobec nemyslim nic v zlom snazil som sa len konstruktivne debatovat ocividne kyberia je stale to iste co byvalo. Akonahle sa objavi diskusia kde sa niekto neztotoznuje s topicom nody tak je automaticky zaradovany do skupiny zavadzac klamar pripadne arogant :-))) ... neviem nic som si nevymyslel nezavadzam a neklamem a velmi dobre viem ze riesit tu nieco naozaj hodnotne nema vyznam pretoze sa to automaticky zvrhne na osocovanie a presne tak to skoncili aj teraz.

00000101000635390006355601122092066056490660757106608838066088560660929906609375066094030660951806609579066096210660965006609780
kamYL
 kamYL      18.04.2012 - 14:45:19 [1K] , level: 6, UP   NEW
Aj ja Ti zelam vsetko dobre.
Ja za to nemozem ze vo svojich prispevkoch pises klamstva.
Z Tvojho ofenzivneho prispevku mam dojem akoby si mal nejaku zlu skusenost so zdravotnictvom, kto vie.
Snad sa raz Tvoj nazor na lekarov zmeni.

000001010006353900063556011220920660564906607571066088380660885606609299066093750660940306609518066095790660962106609630
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 13:50:55 , level: 5, UP   NEW
odkial vies ze klamem ? poznas chorobu Idiopates Trombocytopenic Purpura ?

00000101000635390006355601122092066056490660757106608838066088560660929906609375066094030660951806609579066096210660963006609699
kamYL
 kamYL      18.04.2012 - 14:15:53 [3K] , level: 6, UP   NEW
ano, poznam.
bolo hlasene po niektorom z ockovani, pravdepodobnost nizsia ako 0,01%

sucasna medicina hadze vsetkych ludi do jedneho vreca - klamstvo
Lekari nevedia presne definovat ako imunitny sytem vznika nevidia do vsetkyc uskali - zavadzanie
napriek tomu dokazu tvrdit ze ockovanie je liek na vsetko - klamstvo
Nech sa robi dokladna selekcia a rozdelovanie toho aky typ imunity moze clovek ziskat jednak z hladiska dedicnosti a jednak z hladiska prostredia. - tu ani nevies co vlastne chces povedat
Hadam len nechces tvrdit to ze vsetci ludia funguju rovnako co sa imunity tyka. - zavadzanie
Podme ockovat a nepozerajme sa pritom na nasledky ktore mozu vzniknut len vdaka tomu ze tento sytem je nedokonaly ? - klamstvo
jeden modernejsi sposob je napriklad ten ze sa izoluje urcita cast bileych krviniek z tvojej kostenj drene a v laboratornych za sucasnych podmienok urcite nakladnejsich v porovnani celoplosnou vakcinaciou sa vyrobia specificke protilatky ktore sa inhybuju a vpravia naspat do tela - vobec nevies o com je rec
(...)
dalo by sa pokracovat.

0000010100063539000635560112209206605649066075710660883806608856066092990660937506609403066095180660957906609621066096300660969906609748
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 14:34:14 , level: 7, UP   NEW
ano vsetko si interpretuj po svojom :-) ja som len neskodny inzinier Automatizacie ty si predsa doktor mediciny :-) ... 23 rokov zijem s ITP viem ako funguje moj imunitny system viem co mi skodi viem aky vplyv ma na mna ockovanie ... zavadzas ty 0.01 % je blud !
koncim debatu :-) velmi dobre viem o com je rec za to ty by si sa mal viacej asi venovat ako doktor ludom v ordinaci ako tu riesit "recepty" na klamstva a zavadzanie :-)

000001010006353900063556011220920660564906607571066088380660885606609299066093750660940306609518066095790660962106609630066096990660974806609778
kamYL
 kamYL      18.04.2012 - 14:45:01 , level: 8, UP   NEW
To ze mas ITP mi je luto. Myslis si ze u teba vznikla kvoli ockovaniu ?
Lekar nie som, takze o pacientov sa nemusis bat.
Nemam nic proti diskusii, ale napisal si nepravdy, to nie je moja chyba.

00000101000635390006355601122092066056490660757106608838066088560660929906609375066094030660951806609579066096210660963006609699066097480660977806610536
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 21:09:51 (modif: 18.04.2012 - 21:11:23), level: 9, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
vsetko je vec debaty nikde som nespominal ziadne tvrdenia ktore si zasluzia dokazy neodkazujem sa na ziadne vedecke fora pisem len to co som si za tie roky a hlavne za poslednych 10 rokov nastudoval svojpomocne z roznych for a lekarskych zurnalov zvacsa v UK a US. Konkretne sa to tykalo mojej diagnozy a toho ako funguje v mojom pripade defektna imunita. Jedna varianta je aj ockovanie dalsou su antibiotika ale to je ina tema. Nikomu nic neprikazujem nerobim tu ziadne kazanicka nech si kazdy robi podla vlastnej vole a presvedcenia ako uzna za vhodne. Pisal som len to s cim mam konkretne skusenosti a aky mam osobny nazor na ockovanie. Ak sa niekomu zdam arogantny je mi uprimne luto skutocnost je uplne ina bohuzial takouto formou sa o tom mozno v niektorych pripadoch velmi zle presviedca. Zelam este raz vsetko dobre dufam ze vsetky nalepky zo mna teraz otrasiete a budete ma na kyberii aj nadalej prehliadat :-))) ...

0000010100063539000635560112209206605649066075710660883806608856066092990660937506609403066095180660957906609621066096300660969906609748066097780661053606610586
kamYL
 kamYL      18.04.2012 - 21:32:43 , level: 10, UP   NEW
Aby clovek pochopil ako funguje imunitny system je potrebne systematicke studium.
Podla mna je tazke rozumiet odbornym clankom ak nerozumie drvivej vacsine textu.
Preto pre pochopenie imunitnych mechanizmov odporucam napr. tuto knihu http://www.lekarskeknihy.cz/?id=80-7254-686-4

000001010006353900063556011220920660564906607571066088380660885606609299066093750660940306609518066095790660962106609630066096990660974806609778066105360661058606610603
slahackovy_bombicko
 slahackovy_bombicko      18.04.2012 - 21:37:52 , level: 11, UP   NEW
to mas pravdu suhlasim lenze ked mas dostatok casu si zvedavy a zaujima ta konkretna diagnoza tak si ides po svojom. Inac vdaka za tip ;) co sa tej knihy tyka ...