cwbe coordinatez:
101
63535
21
2345193

ABSOLUT
KYBERIA
permissions
you: r,
system: public
net: yes

neurons

stats|by_visit|by_K
source
tiamat
K|my_K|given_K
last
commanders
polls

total descendants::
total children::18
7 ❤️


show[ 2 | 3] flat


Lukas0
ritomak0
L'amour et l...0
daniel.liddel0
santi x5
Dnes som narazil na internetovu peticiu proti pedofilii na blog SME.sk. Cez stranku peticie som sa preklikal k
rozhodnutiu administratora a odtial k samotnemu blogu Daniela Liddela, okolo ktoreho, ako som sa potom dozvedel, sa v poslednych dnoch burlivo diskutuje, protestuje, bojkotuje a podpisuje peticia.

Precital som si inkriminovane blogy a musim povedat, ze Daniel Liddel na mna zaposobil ako inteligentny, uprimny clovek, ktory je na jednej strane postihnuty pedofilnou orientaciou, na druhej strane vsak ma odvahu o svojom probleme otvorene pisat. Nikde v jeho dennikoch som nenasiel navadzanie na zneuzivanie deti, alebo zlahcovanie ci romantizovanie problemu, akym pedofilia je. Jedine co som nasiel, bola uprimna spoved cloveka, ktory sa snazi so svojim problemom vyrovnat a zit svoj zivot tak, aby neublizoval druhym.

Peticia, ktora ziada zakaz jeho publikovania na blogu Sme sa mi zdala nezmyselna, a trosku ma aj vytocila, tak som napisal par slov na podporu rozhodnutia administratora sme.blog.sk nezakazat blogy Daniela Liddla a poslat ich do redakcie dennika Sme ako aj vydavatelovi Sme Petit Press:

"Pekny den,

chcel by som vyjadrit svoju podporu rozhodnutiu administratora blog.sme.sk Tomasa Bellu, nezakazat blog Daniela Liddela (kauza Pedofil na blogu) . Som presvedceny, ze v tomto pripade neboli naplnene dovody pre obmedzovanie slobody prejavu.

Blogy Daniela Liddela, ktore som cital nepredstavuju navadzanie na trestny cin ani na ublizovanie detom. Som presvedceny, ze pre ochranu deti je naopak prinosne, ked sa problem pedofilie prestane ututlavat a ked sa k tomuto problemu budu moct rozumne vyjadrovat aj samotni ludia postihnuti pedofiliou.

S pozdravom

Matus Ritomsky
Bratislava"




0000010100063535000000210234519302350857
niekto
 niekto      05.05.2006 - 21:16:47 , level: 1, UP   NEW
necital som vsetko co tu riesite,
takze mozno OT
http://www.arachne.cz/dir/www.zivel.cz/article.php?id=357

000001010006353500000021023451930235085702350952
kedilek
 kedilek      05.05.2006 - 22:06:31 , level: 2, UP   NEW
vďaka za tento článok

"Západní civilizace trvá na přesném vymezení. Do osmnácti fyzicky neexistujete; po osmnáctce existujete šíleně. Před osmnáctými narozeninami v kalhotách nemáte nic; potom tam je střed vašeho života. Ve skutečnosti jsme dost smyslní už od narození. Neexistuje člověk, který by neměl rád mazlení. Děti masturbují od prvního roku věku. Dělají to spontánně a bez pocitu, že by na tom, že si dělají dobře, bylo něco zlého. To je smyslová zkušenost, která by měla zůstat úplně v majetku dítěte. Nikdo nebude odporovat a já bych byl ten poslední že se to nesmí stát předmětem jakékoli sexuální zkušenosti dospělých. Jistě. Dospělí by neměli myslet na sex v souvislosti s dětmi. (Jenže, považujeme-li za hranici sexuality 15 let, jsou pedofilní myšlenky úplně běžné. Zeptejte se ve vydavatelství PK 62, kolik se prodá Leo speciálu Lolity, který vychází dvakrát ročně.) A rozhodně nesmí myšlenky uvádět do praxe. Děti se nemohou bránit. To je asi všem jasné. Jiná věc je, že i děti jsou sexuální bytosti, latentně či otevřeně, vědomě či nevědomky. Mohou být svůdné. A není důvod, proč by dětská sexualita měla být zapírána nebo potlačována."

0000010100063535000000210234519302350315
Trilobite
 Trilobite      05.05.2006 - 16:37:02 , level: 1, UP   NEW
ja pokladam za ovela nebezpecnejsiu tu zberbu hnusnych kokotkov, co behaju po uliciach a znasilnuju zeny. takze podme teraz na kazdeho heterosexuala striehnut!
a co potom taki, co unasaju mlade zeny na sex traffic? takze hrrrr, hon na ludi, co maju velke cierne dodavky a su heterosexualne orientovani! (a ak si mysli niekto, ze toto je malo realna sanca, tak nech zabudne... v mojom okoli je uz par nezvestnych :( )

...

0000010100063535000000210234519302348937
daniel.liddel
 daniel.liddel      05.05.2006 - 07:41:36 [3K] , level: 1, UP   NEW
Zdravím všetkých.
Zaujímavá debata, poviem niečo k tomu čo tu bolo povedané.
Hlavne, pedofília nie je žiadna duševná choroba. Ja som psychicky úplne normálny človek, ktorý nesie plnú zodpovednosť za svoje skutky v živote. Žiadne "ja za to nemôžem" neprichádza do úvahy. Niketo nemôže za to čo cíti, každý však môže za to čo činí.
Pokiaľ nejaký pedofil spácha sexuálne násilie voči dieťaťu a povie že "si nevedel pomôcť", sa buď vyhovára, má okrem pedofílie aj iný - omnoho závažnejší problém, alebo proste uveril tým rečiam o "úchylných pedofiloch, ktorí si nevedia pomôcť" a s tou úlohou sa stotožnil.

"Liečiť" to fakt nejde. Vie si niekto z vás predstaviť, že by vás "vyliečili" z orientácie na opačné pohlavie ? To asi ťažko.
Keď som sa však fakt urputne zamýšľal nad tým, či by jestovala nejaká teoretická možnosť ako zapríčiniť aby ma deti sexuálne nepriťahovali, tak mi to vychádza tak že asi iba vtedy, keby som ich prestal mať rád. Kedy by mi začali byť ľahostajné.
A, aby som to ujasnil, ja fakt necítim potrebu s deťmi súložiť. Ani ich osliznievať, vtierať sa medzi ne a pod.

0000010100063535000000210234519302348846
basi
 basi      05.05.2006 - 01:31:58 [2K] , level: 1, UP   NEW
nemyslim ze by nemal pisat ani by mi nenapadlo mu to zakazovat
chcem len vsetkym co sa vytesuju jak to mame pekne vsetko upratane, jak si to vsetko vydiskutujeme, citlivo, uprimne, otvorene a tolerantne vydebatujeme, povedat
ze detom neublizuju len devianti/zrudy/pena na ustach/krvou podliate oci/nezvladnutelna vasen
dost dokazit zivot im dokaze aj lepkavy slizky curak, ktory ich bezmedzne miluje a obdivuje... ma pocit, ze su stvorene pre neho a ze najlepsie pozna ich svet... a chce ich chranit a su laskou jeho zivota... slizka lepkava naklonnost takehoto cloveka je pre dieta velmi odlisna od toho, co citi od ostatnych dospelych v okoli a je nepochopitelna... dieta nechce takuto lasku, nepotrebuje ju a citi sa kvoli nej hrozne spinavo a previnilo
a hlavne nikdy o tom nedokaze pisat na blog sme/ alebo inde/ teda niektore mozno hej/fakt neviem

0000010100063535000000210234519302347092
chaos walk with me!
 chaos walk with me!      04.05.2006 - 13:59:24 (modif: 04.05.2006 - 14:17:04) [2K] , level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!

the right to talk, paint, perform, write....
looks that sk has still to 'grow up', alebo ludia tak vazne sa nudia ze potrebuju robit skandal a mat moralne dilemi; myslim that as long as nobody is hurt and nobody else's integrity is trespassed, such controversy are media dust.
a tiez: tato diskusia dole je taky mix idealismus, hypocrisy, righteous and jemenfichism...ale je niekto ktory mate neake skusenosti? ktory ma kamarat pedofil, ktory je doctor a hovori s taky ludia, ktory studuje tato tematika?...too general and speculative talk....and also what is sad at thsi spectacle is to see how stuck some things/people are...

[just felt the need to say something; kill me, ignore me, reply me, whatever..]

000001010006353500000021023451930234709202348226
kedilek
 kedilek      04.05.2006 - 21:12:18 , level: 2, UP   NEW
súhlas :)

btw, who painted that picture above?

00000101000635350000002102345193023470920234822602350546
chaos walk with me!
 chaos walk with me!      05.05.2006 - 18:11:36 , level: 3, UP   NEW
BALTHUS [KLOSSOWSKI DE ROLA Balthasar]

000001010006353500000021023451930234709202347104
Trilobite
 Trilobite      04.05.2006 - 14:02:30 , level: 2, UP   NEW
mna by zaujimalo ci niektori z tych nizsieuvedenych 'expertov' sa vobec zaoberal pedofiliou v azijskych krajinach, ci to vobec porovnal a ci 'ovlada' informacie, ktore su naozaj relevantne.
lebo z citania to tak NAOZAJ NEVYZERA!

0000010100063535000000210234519302346926
homelie
 homelie      04.05.2006 - 13:00:19 , level: 1, UP   NEW
ja mam stale pocit ze vela ludi nechape, ze tu nejde o to ci suhlasime alebo nesuhlasime s pedofiliou, ale o to, ze cloveku chcu zakazat o nej pisat...liddel na blogu pedofiliu nepropaguje, nikoho nenabada sexualne zneuzivat deti...on o nej len pise z pohladu pedofila...to akoze zakazeme pisat o holokauste lebo pri nom prisli o zivot miliony ludi, zakazeme rozpravat byvalym ss-akom o tom ako zabijali ludi, lebo je to predsa neludske a nesuhlasime s tym(trochu za vlasy pritiahnuty priklad, ale mozno niekto pochopi co myslim)..??

0000010100063535000000210234519302346814
truce_erizame
 truce_erizame      04.05.2006 - 12:28:12 , level: 1, UP   NEW
tak co kyberia, si dost OPEN ?
https://kyberia.sk/id/2346165

000001010006353500000021023451930234681402346855
X89
 X89      04.05.2006 - 12:38:31 , level: 2, UP   NEW
imho nehrozi
moje k by mal,
nie som vsak clenom 'Senatu'
som len plebs,
ktory sa k tomu nema co vyjadrovat
lebo alterega a 2 dni registrovani uzivatelia
kazdopadne, clovek to bude mat tazke ked sa sem dostane...

00000101000635350000002102345193023468140234685502346895
ooo
 ooo      04.05.2006 - 12:48:57 (modif: 19.06.2019 - 18:21:47), level: 3, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
.

0000010100063535000000210234519302346750
truce_erizame
 truce_erizame      04.05.2006 - 12:07:18 [6K] , level: 1, UP   NEW
vy to asi proste nechapete - nechcete chapat.
pedofil ma proste tu smolu, ze sa ZAMILUJE do dietata.
IMHO vo vacsine pripadov je do tej doby odporca pedofilie a zneuzivania deti, pripadne ma svoje decko a tak dalej.
a zrazu HUPS, toci sa nam hlava ked sa na nas ta mala podiva.
co by ste robili vy?
srovnat si to v hlave, pisat o tom, je jedine rozumne riesenie.
psychologovia dokoca RADIA pedofilne orientovanym ludim, aby si viedli dennik!
a ze ho nema publikovat na internete? slovenska spolocnost sa este ma vela co uzit o tolerancii. nikto nespochybnuje pedofiliu ako nieco nebezpecne a pokial sa dostane do skutkov, tak zvratene, dokonca ni Liddel, toto ste si vsimli? Laco? Dobso? Sasha? etc .?

Liddel pise o svoji pocitoch, a to je dobre nie len pre JEHO ochranu, ale aj pre obecnu informovanost ludi o tom, co sa v hlave takeho cloveka deje. ze to nemusi byt zver ktoreho jedinou ziadostivostou je sprznit nejake decko.
pedofili byvaju imho velmi nestastni a kedze sex s dietatom je vec problematicka, vo vacsine pripadov netuzia po skutocnej sulozi.
kedy moze byt sexualny akt/obycajny dotyk vyprovokovany? ak je decko starsie, tak jeho nevedomou reakciou, a nie je lepsie mat v pripade, ze sa nieco take stane, po ruke materialy, ktora nam pomozu dieta bud patricne vzdelat, alebo aspon zasiahnut bez toho, ze by sme hned usekavali ruky a nohy?
hovorim o pedofiloch, ktori v zasade detom ublizovat nechcu, nie o uchylakoch, ktori z toho maju potesenie - a toto je dost zasadny rozdiel.
dospely clovek, uvedomujuci si svoju poruchu a snaziaci sa s nou zit a bojovat,
vs. deviant, uchyl, ktory sam seba nedokaze ovladat a ma sklony k nasilnym aktom,
uvedomujete si TENTO rozdiel niekto ??

000001010006353500000021023451930234675002353105
svarga
 svarga      07.05.2006 - 00:20:29 , level: 2, UP   NEW
ja by som bol len opatrny. nic viac.

nejde ani o zakazy, ale media, ktorym internet jednoznacne je, by mali poznat dosledky informacii ktore podavaju... no myslim ze som k tejto teme uz napisal v svojich prvych dvoch prispevkoch http://kyberia.sk/id/2346607, http://kyberia.sk/id/2345686 vsetko.

nie je to o tolerancii, myslim ze som az ultraliberalny a ja mam len dilemu ci take nieco patri na net. je rozdiel ak niekto napise - mam take divne pocity ked kukam na decka... alebo v svojej charakteristike "som pedofilne orientovany"... ak ano, tak by sa mal pytat ze co s tym robit, za kym ist a poznat co s nim vlastne je. a potom ak aj tie pocity ostanu a bude vediet co to je a co s tym, tak OK.

na pociatku bolo slovo...

pocul som taku vec: davajte pozor na svoje myslienky, lebo zajtra sa stanu vasimi slovami, davajte pozor na svoje slova, lebo zajtra budu vasimi skutkami a dajte pozor na svoje skutky, lebo zajtra budu vasim charakterom...

00000101000635350000002102345193023467500235310502353289
X89
 X89      07.05.2006 - 03:56:31 , level: 3, UP   NEW
len tak na okraj: co teda s tym?

000001010006353500000021023451930234675002348296
barabas
 barabas      04.05.2006 - 21:40:15 , level: 2, UP   NEW
napisal si to fajn...
nejdem sa porovnavat s nikym,ale ked sa ja zalubim do nespravnej uz dospelej osoby tak sa ovladam...neviem ake to je v hlave osoby ktora sa zamiluje do dietata...

000001010006353500000021023451930234675002346800
ooo
 ooo      04.05.2006 - 12:24:03 (modif: 19.06.2019 - 18:21:47), level: 2, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
.

00000101000635350000002102345193023467500234680002346813
truce_erizame
 truce_erizame      04.05.2006 - 12:27:51 , level: 3, UP   NEW
jediny sposob, ako to "liecit" je zaviest spravnu psychohygienu
analyticky sa zamyslat sam nad sebou tak, aby cloveka neuvladli pudy - to je presne to, co liddel predvadza, a ty nie ;o]]]

0000010100063535000000210234519302346750023468000234681302346906
ooo
 ooo      04.05.2006 - 12:52:42 (modif: 19.06.2019 - 18:21:47), level: 4, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
.

0000010100063535000000210234519302346728
Coca - Cola
 Coca - Cola      04.05.2006 - 11:59:36 [3K] , level: 1, UP   NEW
Co by som povedala na to, ak by niekto "vojel moju dceru Jajku"?
No jeden z nas by dopadol zle, bud ja alebo on, ci ona.

Mam kamarata, u ktoreho predpokladam, ze je pedofilne orientovany, s Jajkou sa obcas stretava. Nikdy sme o tom nehovorili, ale tusim to. Poznam ho dlho. Nie je agresivny, neviem si predstavit, ze by bol nasilny.
Je to len moj predpoklad. Mozno keby tato tema nebola tabu, mohli by sme sa o tom otvorene porozpravat, posudit riziko, pripadne vyhladat odbornu pomoc.

Lenze o tomto sa hovorit nema. O tomto sa pisat nema. O TOMTO LEN S ODBORNIKOM!!!

Skutocnost je, ale taka, ze velmi malo ludi, ktori v sebe nosia nejaky psychicky problem, vyhlada odbornika, naozaj mala cast ( statisticky podlozene).
To je sposobene aj tym, ze sa niektore temy tabuizuju. V tejto spolocnosti byt psychicky chorym, mat odchylku od vacsiny, este stále znamena byt outsiderom.

Az po tisickratom omielani, ze ak mate problem s erekciou, navstivte odbornika, zacali muzi vyhladavat takuto pomoc a to nie je ani zdaleka problem zrovnatelny s tak zavaznou temou ako pedofilia.

Mozno prave otvorene rozpravanie sa o tom, je chodnickom k ceste k odbornikovi.

To posielanie k odbornikovi dobre znie, ale prakticky to vobec nie je jednoduche.

000001010006353500000021023451930234672802353097
svarga
 svarga      07.05.2006 - 00:13:42 , level: 2, UP   NEW
to ze ludia sa boja vyhladat odbornika a ze tych dobrych odbornikov ani nie je tak vela je ina tema a mozeme o nej hovorit. a mali by sme. a verim ze sa to zlepsi. danielovi by som rad niekoho bez predsudkov odporucal, zial nepoznam. ak si najdem cas sa tomu blizsie venovat, tak urcite najdem. a mozno prave unho zisti aj to, ze nie je vlastne pedofil...

0000010100063535000000210234519302346662
santi x
 santi x      04.05.2006 - 11:38:07 [1K] , level: 1, UP   NEW
momentalne nedokazem urcit tu tenku hranicu, ale:
Pokial Liddel pedofiliu nezlahcuje a nepodporuje, pokial si plne uvedomuje svoju zodpovednost "drzat sa na uzde"... je spravne pomoct mu v tom, najmä odborne (!!!) a DOVOLIT mu pomoct nam pochopit zlo, neobhajitelne a neospravedlnitelne zlo.

Jeeze! dnes modelky bezne maju 12,13, 14 rokov a predvadzaju sexy modely pre dospele zeny! Zeny obliekaju svoje 6 rocne herecky do podobnych kolekcii ake nosia ony same - ano, videla som dieta v "bedracoch" aj v sietovanych puncochach, uplny des!
---- nie je to podpora pedofilie---- ???

i dont know, som len hlupe dievca z dediny

000001010006353500000021023451930234666202346677
ooo
 ooo      04.05.2006 - 11:43:03 (modif: 19.06.2019 - 18:21:47), level: 2, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
.

00000101000635350000002102345193023466620234667702346709
santi x
 santi x      04.05.2006 - 11:51:48 , level: 3, UP   NEW
eh, moj 11 rocny synovec ma na azete az 21r. So sestrou sme sa husto pohadali, a mlady si chatuje dalej o 100 6! :-/

0000010100063535000000210234519302346581
sjasko[Locked_OUT]
 sjasko[Locked_OUT]      04.05.2006 - 11:04:53 [1K] , level: 1, UP   NEW
mna by preukrutne zaujimalo ako si prisiel k presvedceniu, ze pre ochranu deti je prinosne aby sa k problemu vyjadrovali samotni pedofily. logicky by som skor predpokladal, ze im pojde o nieco ine ako o "ochranu" deti. a skus sa trochu posparat aj v inych identitach "daniela liddela". tych menej "inteligentnych a uprimnych". ma ich po nete furu.

000001010006353500000021023451930234658102346757
truce_erizame
 truce_erizame      04.05.2006 - 12:09:33 , level: 2, UP   NEW
praveze to co pises je uplne nelogicke
je rozdiel pedofil a nesilny deviant, alebo sa nebodaj mylim a mas o tom lepsiu predstavu?

000001010006353500000021023451930234658102346601
ritomak
 ritomak      04.05.2006 - 11:12:58 (modif: 04.05.2006 - 11:14:54), level: 2, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
- "logicky by som skor predpokladal, ze im pojde o nieco ine ako o "ochranu" deti."

odkial tento logicky predpoklad? pripustas moznost, ze sa niekto narodi ako pedofil, ale uvedomuje si zaroven dosledky svojich cinov a nechce nikomu ublizovat?

pripustas moznost, ze by pedofil mohol chciet neublizovat detom ? otvorene poviem, ze ma serie takyto primitivny predsudok - pedofil = clovek, ktoreho jedinym zivotnym cielom je prznit deti.

nie som ziadny fanusik daniela lidela, mozno naozaj v hlave nema nic ine ako znasilnovanie deti, ale mozno nie a kym NEVIEME (v pripade, ze vies nevahaj podat trestne oznamenie pre podozrenie z pripravy trestneho cinu), nemali by sme odsudzovat na zaklade stereotypneho myslenia.

00000101000635350000002102345193023465810234660102348059
sjasko[Locked_OUT]
 sjasko[Locked_OUT]      04.05.2006 - 19:53:54 [1K] , level: 3, UP   NEW
tak skus mysliet nestereotypne a precitat si este raz, co som ti napisal. to, ze sa niekto umne nauci narabat s tvojimi emociami este neznamena, ze mas zanho polozit zivot bez toho aby si najprv zistil, kto to naozaj je, v tomto moze byt internet pre ludi so zmyslom pre spravodlivost, co ty nepochybne si, velmi nebezpecny.


00000101000635350000002102345193023465810234660102346624
ooo
 ooo      04.05.2006 - 11:21:54 (modif: 19.06.2019 - 18:21:47), level: 3, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
.

0000010100063535000000210234519302346581023466010234662402346635
Thunder Perfect Mind
 Thunder Perfect Mind      04.05.2006 - 11:27:31 [1K] , level: 4, UP   NEW
predpokladam ze 'liecenie' pedofilie bude podobne uspesne ako 'liecenie' homosexuality. Este ze mame na kyberii tolko odbornikov, ktori vzdy vedia co je spravne...

000001010006353500000021023451930234658102346601023466240234663502346796
ooo
 ooo      04.05.2006 - 12:23:42 (modif: 19.06.2019 - 18:21:47), level: 5, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
.