cwbe coordinatez:
101
63539
934015
8314149
8314161
8314299
8314320

ABSOLUT
KYBERIA
permissions
you: r,
system: public
net: yes

neurons

stats|by_visit|by_K
source
tiamat
K|my_K|given_K
last
commanders
polls

total descendants::27
total children::1
show[ 2 | 3] flat


nema peniaze na to, aby bol s polovice taky dobry, ako si dve tretiny fans myslia, ze o dva roky bude :))

ale vazne, nema peniaze na to, aby konkuroval bohatym klubom v anglicku, alebo nebodaj v europe. arsenal je money league siedmy, a je mu to na houby, ak ma city 55m rocne viac. Ak ratas stvorrocne kontrakty, tak city moze mat oproti arsenalu stale v kadri navyse styroch hracov za 45m. Ake maju s takymto timom sance ze budu robit za sezonu viac bodov? Aku maju sancu, ze nieco uhraju v lm, ked psg a city, ktore maju tych 50m navyse, su zufalo bez naroku? Oproti bayernu je to 120m. Kazdy rok.

Oproti united to je 220m (btw wat?). Poviem to este raz: Vsetko, co ma arsenal, si utd moze kupit presne rovnake, a okrem toho si navyse k tomu moze kupit hracov za 220m Chapes, ved to by museli v utd byt uplni retardi, aby skoncili horsie ako arsenal, but oh wait :). Kedze kroeneke peniaze nejak velmi z klubu neodlieva, tak tych 200m alebo kolko maju pod vankusom mozu pouzit na vyrovnanie rozdielu voci utd. Na jeden rok, zvysnych pat+ mozu fajcit handry.

Ludi, co si myslia, ze arsenal moze vyhrat lm by mali zatvarat do blazinca, imho&peace.

na co maju peniaze je, aby boli taky dobry ako kluby co maju podobnu revenue, napr. taky liverpool, cize selling club co hral za poslednych desat rokov lm kolko, tri krat?

A btw revenues nie su velmi podstatne, ak mas kluby ako celza ktore maju sice revenue nizsiu ako arsenal, ale minaju viac ako maju revenue...


4%2BChelsea%2BProfit%2BTrend%2B2016.jpg




0000010100063539009340150831414908314161083142990831432008314330
zix
 zix      13.03.2017 - 16:48:05 (modif: 13.03.2017 - 16:48:31), level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
Hovadina podla mna fakt. Penazi je dost. Problemom bolo, ze ich nikto nechcel minat. To ale neznamena, ze ak by bola ochota spendovat, tak tie peniaze nebudu. Nehovoriac o tom, ze nemas pravdu ak vravis, ze Kroenke peniaze neodlieva. Odlieva ich mocne praveze. Akurat dodava, ze ked bude treba, vie ich aj nalievat.

Okrem toho ja si naozaj nemyslim, ze hrat sa tu na to, kto ma 50 mega viac a kto menej ma nejaky vyznam. Nie je to len o peniazoch. PSG a City maju prachov ako najebanych a na svetovom fore nevedia dosiahnut nic. Je to o skautingu a ambiciach a tam presne Arsenal zaostava. Ktory top hrac by prestupil do Arsenalu podla teba momentalne? Ani jeden. Nepoznam takeho a to je problemom poslednych rokov. Sanchez a Ozil boli "rejects" vo svojich kluboch. Neprestupili preto, ze by pre nich bola ponuka z Arsenalu lakava a ak by mohli ostat v Reale, ci Barcelone - urobia tak.

Tak ako si pisal vyssie. Arsenal je len priemerny klub. Wengerova era skoncila, preto musi nastupit niekto iny, kto sa moze pokusit uspech zopakovat. Mozno sa to nikdy nestane. Ale radsej budem pozerat na ten klub s vedomim, ze bojujem len o siestu priecku ako tento marazmus.

000001010006353900934015083141490831416108314299083143200831433008314342
ddd
 ddd      13.03.2017 - 17:35:21 , level: 2, UP   NEW
o tom odlievani mas nejaky zdroj? afaik tam ziadny* cash flow nie je a na tych peniazoch sedi arsenal. *) okrem drobnych.

tych dost je rozdiel oproti utd _na jednu sezonu_. co ty na to?

Ano, psg a city maju tych penazi o trochu viac, ale stale ani zdaleka dost. ci mas pocit ze psg a city tiez z nejakych zahadnych dovodov proste ani bohovi nevedia vyskautovat tych spravnych hracov a nemaju ambicie?

styria hraci za 50m podla mne rozdiel je a to velky a to aj pre kluby omnoho vacsie ako arsenal, takze tu sa mozno neznohneme, to je ok. ten tvoj zaver je podla mna legit postoj a chapem ta aj vsetko. Mne zas najviac vadi ta negativita a zvasty o tom, ako (by mal) arsenal vyhra (alebo by mal) lm - nie, nevyhra, a nevyhra ani ligu- a ta otravna spirala tlaku a dalsej negativity. Ako mozno vyhraju ligu, a mozno aj lm, ktovie, ale teda peniaze by som do toho nedaval.

A co sa tyka tych hracov, to bola pointa - arsenal nema nic, ani peniaze, ani historiu ani nic, aby takych hracov pritiahol. Okrem Wengera. Ano, Ozil a Sanchez boli rejects, ale imho sa mylis v tom, ze neprestupili preto, ze ponuka bola lakava, kedze obaja zrejme prestupili prave kvoli Wengerovi a tomu, ze je schopny posuvat hracov dalej. (Za co by mu mal teda alexis nohy bozkavat). Ale ked odide, nebude arsenal nahodou byt schopny pritahovat takych hracov ako pool, sliepky, utd, alebo celza - ci mas pocit ze k nim sa spickovi hraci nejak hrnu?

00000101000635390093401508314149083141610831429908314320083143300831434208314693
chav
 chav      14.03.2017 - 11:24:29 , level: 3, UP   NEW
ja si nemyslim ze trepes uplne picoviny, aj ked z teba ta predpojatost srsi na mile.
financne argumenty beriem, je na tom nieco, hlavne o ochote majitela klubu minat peniaze na exkluzivnych hracov a hlavne v tom, ze taki hraci stoja v anglicku 2x tolko ako trebars v nemecku ci spanielsku. aj ked to v kontexte toho ze arsenal ma obrovske prijmy z televizie, novy mega stadion, nizke dlhy, najdrahsie listky na futbal na svete by sa to teoreticky malo vyrovnavat. a suhlasim aj s tym ze ozil a sanchez boli rejects.

ale to ze arsenal nebude ani nahodou schopny po odchode wengera pritahovat hracov ako Liverpool ci Spurs, s tym si ma fakt pobavil. cely cas tu melies o historii a nakoniec sem zajebes Spurs! ROFL. SPURS! LOOOOOOL
co nam povies nabuduce? Millwall? Fulham?

0000010100063539009340150831414908314161083142990831432008314330083143420831469308314713
ddd
 ddd      14.03.2017 - 12:08:48 , level: 4, UP   NEW
<3

neplet si predpojatost s tym, ze tu z dlhej chvile zaskakujem diablovho advokada a idem proti prudu :)

Ako teraz arsenal mina viac ake ma prijmy, pride mi divne cakat od majitela ze tam bude zo spasu liat vlastne peniaze. A hej, drahe listky vsetkych seru, ale lahko sa moze stat ze za tie drahe listky nebudu pozerat ani europsku ligu. Ale to je jedno.

Ten posledny odstavec si nepochopil, nehovorim, ze nebudu schopni pritahovat hracov ako pool a spurs, ale ze nevidim nic, co by im umoznovalo pritahovat hracov radovo lepsich. Proste arsenal vzdy (alebo este dlho) bude voci city, chelze, utd, bayernu a spanielskym klubom (prinajlepsom) druha volba a mozu sa aj postavit na hlavu a nic s tym nespravia. Ale ako ma takyto klub nieco vyhravat ked bojuje iba o druhotriednych hracov? Kopec ludi si myslelo, ze ten rozdiel moze byt trener, do anglicka prislo niekolko zazracnych najlepsich trenerov na svete: klopp, guardiola, mourinho, conte, a o pol roka neskor na nich nie je az tak vela zazracneho, okrem conteho, o ktorom sa uvidi viac o rok ked bude musiet hrat naraz aj lm ked hraci nebudu musiet dokazovat ze minuly rok bola mourinhova chyba :)

Proste len si myslim, ze to, co sa podarilo atleticu a bvb pred par rokmi sa s najvacsou pravdepodobnostou nezopakuje a zrejme sa nezopakuje ani co sa podarilo juve. Myslim si, ze najblizsie roky nebude ziadny anglicky klub, ktoremu sa v jednej sezone bude darit aj v lm, aj v lige. Arsenal bude proti klubom ako bayern vzdy obrovsky outsider a bude outsider aj v lige, lebo utd, city a chelza ho budu brutalne preplacat. A kym v lm to, ze je outsider by mohla byt vyhoda, tak pod tlakom fanusikov, ktori si myslia ze je to vyrovnane alebo nebodaj ze by mali taketo kluby pravidelne beatovat sa to meni na kontraproduktivny tlak (bacha, nechcem tym povedat ze to je chyba fanusikov ;)

000001010006353900934015083141490831416108314299083143200831433008314342083146930831471308314726
chav
 chav      14.03.2017 - 12:47:00 [2K] , level: 5, UP   NEW
v poriadku, ja tam ako jedine znacne problematicke tvrdenie vidim toto:
"pride mi divne cakat od majitela ze tam bude zo spasu liat vlastne peniaze"

to si myslel vazne? a co myslis, ze odkial berie Chelsea peniaze?
a City? z poloprazdnych tribun?

mne je jasne, ze Arsenal bude vzdy popri kluboch ako Barca, Real ci Bayern len druhy vyber. co sa Chelsea tyka, tak to je cele len o sucasnej financnej situacii, kebyze tam nie su spinave ruske peniaze, tak po nich ani pes nestekne, co sa historie tyka nevyhrali oproti Arsenalu nic, jedine sucasne uspechy su draho zaplatene, vsak dobre vieme ako... City ani nehovorim, to je tradicny druholigovy klub bez fanusikov. v obidvoch pripadoch sa situacia moze kedykolvek otocit a nebudu schopni o par rokov Arsenalu konkurovat. Ich davat do skupiny s Reqalom ci bayernom je minimalne scestne.

ja si myslim ze Arsenal caka najblizsich minimalne 5 rokov stred tabulky okolo 8.-10. miesta, uprimne sa na to tesim viac ako na to co som zazil na tom stadione v poslednej dobe. vstupovat do sezony s tym, ze tento rok uz ten titul mozno dako ukopeme a potom zazivat to co kazdy rok je pre fanusika omhoho horsie ako vediet uz na zaciatku ze to bude nahovno...

00000101000635390093401508314149083141610831429908314320083143300831434208314693083147130831472608314744
ddd
 ddd      14.03.2017 - 13:33:23 , level: 6, UP   NEW
ale ved pisem o tom, ci by sa to malo povazovat za standard alebo samozrejmost a vravim ze ja to od majitela neocakavam, ciastocne pre tie problemy o ktorych pises. a kedze do arsenalu peniaze neleje, tak arsenal mina tolko kolko dostava (v skutocnosti afaik kusocek viac)

sice ta chapem, ale imo len trejdujes svoje dobro za dobro klubu, aspon teda ja fakt nevidim ako klubu mozu tie osme miesta pomoct - vyrazne menej prachov, ziadny swag, nula spickovych hracov. vymena mierneho napredovania za skok spat. aj ked teda si ani zdaleka nemyslim ze to bude take zle ako pises.

0000010100063539009340150831414908314161083142990831432008314330083143420831469308314713083147260831474408314857
chav
 chav      14.03.2017 - 16:01:23 [3K] , level: 7, UP   NEW
mierneho napredovania? ja tam vidim praveze regres, nula spickovych hracov tam bude uz po tomto lete, ci wenger podpise, alebo nie. v com sa ti konkretne zda, ze klub napreduje?
tento klub potrebuje restart viac ako cokolvek ine. uz sme si tu pisali, ake nezdrave prostredie v nom panuje, vsetko je naviazane na jedneho cloveka, ktory sa nikomu nezodpoveda. ako si myslis, ze v takomto prostredi mozu hraci napredovat?

skus dat meno jedneho hraca, ktory sa za posledne roky pod wengerom vypracoval od priemeru, na hraca svetovej triedy? ja kde pozriem, tam je len stagnacia. hraci, ktori mali nasliapnute ako mlade nadeje k velkym metam, su teraz len lahko nadrpiemerni popr. priemerni, mena ako walcott, ramsey, ci wilshere mohli v pripade spravneho coachingu byt omhoho dalej, v arsenale vsak nasli teple miestecka za nadstandradne platy s dlhodobymi kontraktmi, popripade skoncili na hostovani v podradnych kluboch.

budes sa cudovat alexisovi a ozilovi, ked v lete odidu? prisli k nam s vidinou budovania klubu, ktory bude vyhravat trofeje a schopny konkurovat bayernu (podla slov samotnych vrcholovych predstavitelov klubu) a kde su teraz? o ligu pod bayernom... pritom to mohlo byt cele inak, napriklad taky suarez by isiel vtedy do arsenalu urcite, len bolo treba ukazat svaly, nie ponuknut libru navyse. namiesto toho sme sa uspokojili s giroudom. etc, etc...

000001010006353900934015083141490831416108314299083143200831433008314342083146930831471308314726083147440831485708314941
Kajsi
 Kajsi      14.03.2017 - 18:49:21 (modif: 14.03.2017 - 19:24:39) [1K] , level: 8, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
Odkial mas, ze Suarez by isiel do Arsenalu urcite? Keby Suarez chcel tak Liverpool zazaluje, ze nedodrzal zmluvu (40 mil rel. cl.). chcel?:) Dost zle sa to interpretuje v tomto pripade. Arsenal by ho neziskal ani za 50 mega. Neskor sa dokonca hovorilo, ze mal v zmluve 75mega release clause.

000001010006353900934015083141490831416108314299083143200831433008314342083146930831471308314726083147440831485708314887
ddd
 ddd      14.03.2017 - 16:48:10 , level: 8, UP   NEW
Pred styrmi rokmi mohol arsenal nastupit s mertesackerom a vermealenom v obrane a chamakhom a gervinhom v utoku. Imho celkom progres.

skus dat meno jedneho hraca, ktory sa za posledne roky pod wengerom vypracoval od priemeru, na hraca svetovej triedy?

cazorla, arteta, koscielny, bellerin. Dalo by sa bavit o tom, ze monreal sa z hraca, o ktorom nikto nikdy nepocul, vypracoval a bol povedzme sezonu a pol jednym z najlepsich lb v lige, aj ked mozno by sme sa nezhodli. a dalo by sa bavit aj o tom, ze (ako sme sa zhodli) rejects alexis a ozil sa vyrazne zlepsili. a dalo by sa bavit aj o tom, co volas svetova trieda, lebo ak tym myslis hraca, co sa presadi v fcb, reale, bayerne, alebo psg, tak okrem suareza za poslednych par rokov sa celkovo v anglicku vela hracov nevypracovalo, nie? Proste flow je opacnym smerom, rejects z top klubov do anglicka, a ked nahodou niekto naopak, tak pomerne rychlo naspat ako fabregas, cabaye, alebo luiz.

Pozri, na toto ja neverim, ze nikomu sa nezodpoveda, keby boli lepsie trenovani, tak z nich mohli byt hviezdy, keby ponukli viac, tak by suarez prestupil. Pre toto hovorim o clankoch ako ten z independentu, co linkol zix, ze su to zvasty. Su to nicim nepodlozene veci a skoro urcite zle, ved sa nad tym zamysli. Pre boha pre co na svete by Suarez isiel do ars, ked vedel, ze moze ist do fcb a ked pool vedel ze zanho dostane vyrazne viac? Kks kto by taky deal spravil? Alebo si myslis, ze niekto vlastni biznis za miliardu alebo kolko a manazer sa tam nikomu nezodpoveda? To vazne?

Jasne ze predstavitelia klubu hovoria ze chcu konkurovat kazdemu, co ine by mali hovorit? Najma s prchkymi fanusikmi akych maju. A jasne ze ozilovi aj alexisovi bolo jasne, ze ziadne konkurovanie bayernu nebude, taki sprosti/naivni snad nie su. Aj ked...

Ale toto je to o com som pisal - najprv vravis, ze nie je reasonable ocakavat tituly, a teraz pises ze mohli konkurovat bayernu alebo co? Bayernu? Ktory ma pomaly najlepsie obdobie svojej historie?

Ale alexisa mi luto nebude ani najmenej, neboj sa, luto mi je akurat co z toho mohlo byt keby nebol magor.

00000101000635390093401508314149083141610831429908314320083143300831434208314693083147130831472608314744083148570831488708315272
chav
 chav      15.03.2017 - 11:44:13 , level: 9, UP   NEW
ok, takze podme si to vsetko podciarknut, podla teba nie je teda reasonable ocakavat najblizsich 37 rokov od Arsenalu titul, vyslo ti na kalkulacke ze United, City a Chelsea idu vsetky kolace zozrat sami. tak ako v Spanielsku RM a FCB, v nemecku Bayern etc etc.

Arsenal by mal drzat picu a skoncit kazdy rok medzi 4-6 miestom, po Wengerovom odchode 6-10, lebo podla tvojej rovnice to tak proste je a basta, hej? vlastne ani nikdy by odist nemal, postavi sa na lavicke domacich mauzoleum a tam bude zabalzamovany striedat Girouda za Iwobiho v 70.minute v kazdom zapase bez ohladu na vysledok, tak ako to robi doteraz, dobre tomu rozumiem?

vlastne co keby sme sa na to cele rovno vysrali a tu ligu ani vobec nehrali a tabulku zostavili uz na zaciatku sezony podla rozpoctovych kriterii a z nich vyplyvajucich sanci na ziskanie dobrych hracov a trofeji. tak to asi bude najlepsie. plus vsetci dobri hraci budu automaticky pridelovani do Barcelony a do Chelsea, maju na to historicky aj financny narok, tak co budeme. zostavi sa tabulka, Real ziska titul o 2 body pred Barcou a 76 bodov pred tretou Sevillou. ja som za, aspon sa nebudem musiet nervovat cely rok.

0000010100063539009340150831414908314161083142990831432008314330083143420831469308314713083147260831474408314857083148870831527208315340
ddd
 ddd      15.03.2017 - 13:08:47 , level: 10, UP   NEW
nie, nerozumies tomu dobre. Na druhu stranu, rozumiem ja dobre tomu, ze mi podsuvas nezmysly, lebo sa nevies vysporiadat z vlastnou frustraciou z arsenalu a nie si schopny akceptovat ze niekto sa pozera aj na ine aspekty ako ty? Snazim sa diskutovat normalne a fakt nemozem za to, ze to nezvladas. A nie, nemyslim si ze wenger by mal ostat, ale to ti z debaty urcite doslo, ze.

Ked budes mat zaujem o normalnu diskusiu tak sa ozvi, dovtedy mozes rozmyslat preco su arsenal fans vsetkym nasmiech. Zatial caves.

000001010006353900934015083141490831416108314299083143200831433008314342083146930831471308314726083147440831485708314887083152720831534008315848
chav
 chav      16.03.2017 - 11:47:10 , level: 11, UP   NEW
LOL, ja si vobec nemyslim ze su to nezmysly.
aj tak v horizonte 10-15 rokov United, Chelsea, Real, Barca etc svoje ligy naozaj hrat nebudu, len nejaku korporatnu superligu, kde budu kazdy vikend len superslagre. a mozno tam bude aj Arsenal, ale s tym ta nejdem strasit.

inak divne ze prave mna obvinujes z toho, ze nie som svoju frustraciu schopny akceptovat, ja z tej frustracie tyzden co tyzden zijem a patricne si ju aj uzivam. ci som niekomu na smiech alebo nie je mi uplne jedno, fandim svojmu klubu a chcem pren co najlepsie, co je na tom nepochopitelne?

navyse som tu v diskusii jediny, co ti dal v podstate vo vsetkom zapravdu, tak neviem co tu places. jedine co som sa ti svojim ironickym prispevkom snazil povedat, ze tvoj pohlad na futbal cez kalkulacku a nejake kecy o historii su v dnesnej realite minimalne otazne. za kazdy match, ktory ti tu tvoju teoriu potvrdzuje je tu 5 co ju vyvracaju, zabudas ze futbal je v prvom rade hlavne sport, nie matematicka rovnica...

00000101000635390093401508314149083141610831429908314320083143300831434208314693083147130831472608314744083148570831488708315272083153400831584808315870
ddd
 ddd      16.03.2017 - 12:27:07 , level: 12, UP   NEW
nezmysly v zmysle, ze mi to netvrdim, ja chapem ze tomu veris a nemam ti to za zle :)
a trochu som vypenil lebo mi prislo fakt zbytocne ze mi to podsuvas.

a ver mi, ja ta fakt lutujem ze sa na to musis pozerat a trosku ta za toto sebaposkodzovanie aj obdivujem, ja si od mojho vztahu davam prestavku, vis jak.

chapem, ze chces to co povazujes za pre klub najlepsie, ale chapes aj ty, ze to iste chcem aj ja, ze? :D Ako som uz niekolko krat povedal, proste sa nezhodneme v tom, co to je, to je normalne. A to, coho sa bojim je ze arsenal to da na utd: vymenia trenera, trochu zlepsenie, titul ani lm ofc prvu/druhu sezonu nevyhraju, skonci honeymoon a wenger out brigada, entitled viac ako kedykolvek predtym - lebo ved mali PRAVDU a podarilo sa im dostat wengera prec z klubu - sa po dvoch rokoch zmeni na allegri out, atmosfera rovnako toxic ako teraz, progres nula, perspektiva minus dva. A ked vidim, ako utd hadzu do ohna 150m kazdy rok a je im to houby platne, superstars sa k nim nehrnu, vsetko uplne v pazi napriek tomu ze maju za sebou zdaleka najlepsich 20 rokov svojej historie.

0000010100063539009340150831414908314161083142990831432008314330083143420831469308314713083147260831474408314857083148870831527208315340083158480831587008315886
chav
 chav      16.03.2017 - 12:49:30 [1K] , level: 13, UP   NEW
ale jasne ze to daju na United, full on.

pre anglicke kluby je to vseobecne tazke, tazsie nez pre akekolvek kluby z kontinentu, za svoje peniaze dostat value. Wenger mal v tomto 100% pravdu, ze ak Bayern niekoho kupi za 40 milionaov, tak cena pre anglicky klub je 70, kvoli peniazom za TV prava. ten rozdiel v cene hracov tie prijmy vsak relativizuje.

preto hovorim, ze nebude problem v blizkej buducnosti pre anglicke kluby prilakat spickovych hracov, zarobia si tu viac ako na kontinente a nemusia sa srat kvoli tomu niekde do Ciny. to iste sa tyka trenerov, svetova spicka je uz tu, si zober ze Allegri zaraba v Juve £3 maximalne, Arsenal je schopny dat mu trojnasobok sfleku. to sa tazko odmieta. otazka je co ten Alegri bude schopny s tymto mancaftom urobit, neverim ze kratkodobo viac nez Wenger. aj ked si myslim ze aj sucasna zostava ma naviac nez hra, cize otazka motivacie je stale rozhodujucim faktorom, to povazujem zaroven aj za najvacsie Wengerovo zlyhanie...

000001010006353900934015083141490831416108314299083143200831433008314342083146930831471308314726083147440831485708314887083152720831534008315848083158700831588608315896
ddd
 ddd      16.03.2017 - 13:05:15 , level: 14, UP   NEW
ono to je skoro vsetko skoro ok, len proste musia dat allegrimu aspon styri roky (a to sa este modlim nech to naozaj on alebo aspon niekto podobny) a to bude strasne tazke ak to daju po roku a pol fans na full retards a spravia z toho toxicky mociar.

000001010006353900934015083141490831416108314299083143200831433008314342083146930831471308314726083147440831485708314887083152720831534008315359
vitamin.d
 vitamin.d      15.03.2017 - 13:36:50 , level: 11, UP   NEW
vsetkym na smiech si tu akurat ty, co prispevok to perla, nema zmysel ani reagovat na tu nekonecnu splet nezmyselnych sugescii
..chalosov hore obdivujem ze si dali tu energiu a cas:)

00000101000635390093401508314149083141610831429908314320083143300831434208314693083147130831472608314744083148570831488708315272083153400831535908315383
ddd
 ddd      15.03.2017 - 13:56:58 , level: 12, UP   NEW
od niekoho kto postne le grove s komentom ze pekna analyza...

00000101000635390093401508314149083141610831429908314320083143300831434208314693083147130831472608314744083148570831488708314892
zix
 zix      14.03.2017 - 16:58:54 (modif: 14.03.2017 - 17:04:30), level: 9, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
Arteta? c'mon. Ved prisiel ako kapitan Evertonu a odvtedy jeho hviezda len zhasinala.
Cazorla si urobil karieru vo Villarreali a oproti tomu ako diktoval poslednu sezonu v Malage predtym nez zbankrotovala sa nikam neposunul. Koscielny si spravil meno az v Arsenale. Bol to skvely pick a Bellerina som uz spominal vyssie. Monreal zaziaril jednu sezonu. Spravilo to z neho hraca svetovej extratriedy? Tomu neveris ani ty sam. Alexis a Ozil sa zlepsili? nope. Mimo FCB a RM je spanielska liga malo zaujimava. Narozdiel od anglickej, kde sa hraci hrnu aj do timov v spodnych castiach tabuliek.

Narozdiel od toho tu mame obrovske talenty: Ox, Walcott, Ramsey, Wilshere, Vela, Pennant, Jeffers, Aliadiere, Bentley, Reyes, Bendtner, Merida, Barazite, Lansbury, Chamakh, Jenkinson, Gnabry, Zelalem... etc etc etc etc. Nikto z nich nedosiahol to, co sa od neho ocakavalo. Koho je to chyba?

Ak by si si pamatal, co si nepamatas, tak Suarez mal prestupit do Arsenalu z jedineho dovodu, ze mali aktivovat jeho release clause a tym padom musel Liverpool predavat. Nestroskotalo to na Suarezovi, ale na neschopnosti Arsenalu.

jaj nic. Jebem na to ja uz

0000010100063539009340150831414908314161083142990831432008314330083143420831469308314701
zix
 zix      14.03.2017 - 11:41:55 , level: 4, UP   NEW
Ale vieme my aka je ochota majitela minat prachy? Ja stale pocujem z jeho ust ze naleje do klubu tolko, kolko bude potrebne. Neviem ale, ze by niekto od neho nejake prachy niekedy ziadal, tak neviem ci mozeme povedat, ze nechce tieto prachy do klubu nalievat...

00000101000635390093401508314149083141610831429908314320083143300831434208314655
zix
 zix      14.03.2017 - 10:11:02 (modif: 14.03.2017 - 10:12:13) [1K] , level: 3, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
Kroenke kupil svoj podiel na zisk. Neviem ti povedat aky je tam business model, do uctovnictva im nevidim. Viem len o tom, ze si vyplaca 3 milionove dividendy kazdy rok.

Tu nieco o Kroenkem a o tom ze nekupil Arsenal preto, aby vyhraval trofeje.
2014 Arsenal owner Stan Kroenke angers fans by taking £3m out of club
2015 - Arsenal supporters criticise £3m payment to Stan Kroenke
Arsenal's majority shareholder Stan Kroenke is more motivated by making money than he is results

Ak ani dva z najbohatsich klubov sveta nemaju podla teba "dost penazi" (City a PSG), tak ktory klub podla teba ma "dost penazi" na to aby bol klubom uspesnym? Lebo nejak mi uchadza pointa toho, ako moze clovek povedat na City, ze nemaju dost penazi. Celkovo nerozumiem tomu, ze od kedy sa stal wealth meritkom uspesnosti.

Co sa tyka tej negativity, tak u mna neprameni z toho, ze by som si nebodaj myslel, ze ma Arsenal na to vyhrat LM, resp PL. Prameni z toho, ze ten klub stagnuje. Stagnacia trva uz minimalne pat rokov a nic sa v klube nemeni. Prameni z toho, ze majitel nevytvara na trenera ziadny tlak a ten tym padom nemusi dosahovat ziadne vysledky. Klub je priemerny a vsetkym to vyhovuje. Pardon, vsetkym nie. Nevyhovuje to fanusikom, ktori platia najvyssie vstupne v celej PL.

Peniaze sme si vysvetlili snad, ale to ze Arsenal nema historiu si asi nemame ako vysvetlit. To uz je take, ze ani neviem co na to povedat. Cisty bullshit.

A ze Wenger vie posuvat hracov dalej? Prosim ta ktorych posunul dalej? Posledne mena, ktore ma napadaju su Henry, Fabregas a s prizmurenym okom RVP. Hovorit by som mozno vedel aj o Bellerinovi, aj ked otazne by bolo, ci hrac s takymto talentom by nevyrastol v Barcelone viac ako tu.

Teda aby som tomu rozumel, Spurs, Pool, Utd a Chelski nemaju spickovych hracov? Uz sa v tom stracam trochu :)

0000010100063539009340150831414908314161083142990831432008314330083143420831465508314705
ddd
 ddd      14.03.2017 - 11:52:36 (modif: 14.03.2017 - 11:53:35), level: 4, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
(linka na 2015 je broken)

Ano, tie 3m su tie drobne o ktorych som hovoril. Okrem toho, bola to faktura za analyticke ci ake sluzby, aj ked to, ci iba fiktivne alebo skutocne sa asi uz nedozvieme.

Peniaze nepovazujem za meritko, ale za prostriedok - na kupu hracov a na zatraktivnenie klubu. Su kluby, ktore maju taky cveng, ze nemusia platit premium za to, aby niekoho dotiahli, ale je ich iba zopar a arsenal k nim nepatri. Cize arsenal bude vzdy iba preplacat konkurenciu, ktora ma ale penazi viac. Takze co to tych spickovych hracov pritiahne, ked wenger odide? Nic, co by ich nevedelo pritiahnut aj teraz. Hore sa pytas, ze ktory hrac by prestupil do arsenalu, ja sa pytam, ze ktory spickovy hrac, ktory v lete prestupil do spurs, poolu, utd, alebo chelzi by do arsenalu neprestupil? A okrem toho sa pytam, kolkych z tych 15+ hracov by si v lete vobec chcel, moj tip je ze nie vela - a celkom ma to zaujima.

S tou historiou to je samozrejme hyperbola, pointa ale je, ze pred wengerom arsenal nebol ani spickovy, ani slavny klub, lebo jedine jeho slavne obbobie pretym bolo okolo vojny. Pred Grahamom bol posledny titul okolo '70, a potom 20 rokov s +- jednym druhym miestom, par krat 4-tym a par krat koketovanie s vypadnutim. Pred '70 to bolo 20 rokov potacania sa v strede tabulky s jednym tretim miestom. Dokopy 35+ rokov s jednym titulom a priemernym umiestnenim mozno 9. To neznie velmi slavne, nie?

Vravim, myslim ze ta chapem, a aj ked ty zase mozno chapes ze od arsenalu nemozes cakat vyhravanie a lm, mam pocit, ze si v mensine co sa tyka fanusikov ars. Kam sa pozriem tak vsetci iba cakaju kedy wenger vypadne a arsenal vyhra tri tituly za pat rokov, z toho aspon raz double a k tomu minimalne dve finale lm.

Co sa ale tyka tej stagnacie za 5 rokov, to je imho prinajlepsom spomienkovy optimizmus a to musis uznat.
6 rokov dozadu musel predat rvp, nasriho a odisiel clichy,
prisli arteta, AOC, mertesacker, gervinho, andre santos, a cho-young park, hostovali henry a benayoun
5 rokov dozadu musel predat rvp a songa, odisiel vela
prisli cazorla, giroud, monreal, podolski
4 roky dozadu uz nemusel predat nikoho, odisli gervinho, chamakh a santos
prisli ozil a flamini, hostoval kallstrom
3 roky dozadu odisiel vermaelen,
prisli alexis, chambers, gabriel, wellbeck, debuchy, ospina
2 roky dozadu odisli podolski a diaby,
prisiel cech a elneny
ostatne leto odisli rosicky a gnarby,
prisli xhaka, mustafi, perez, holding.
V zasade vacsinou vymeny za o triedu lepsieho hraca, nie ze by to nejak stacilo alebo co, ale chcel by som vidiet tie reakcie teraz kebyze podpise flaminiho alebo vezme kallstroma na hostovanie.

000001010006353900934015083141490831416108314299083143200831433008314342083146550831470508314712
zix
 zix      14.03.2017 - 12:05:57 , level: 5, UP   NEW
1. A ktore to su tie kluby ktore maju "cveng" teda? Barcelona, Real a Bayern? Ziadny iny ked teda Chelsea, Pool, City a Spurs neratas za kluby co maju cveng.
2. Urcite by som chcel Kanteho, kludne Mkhitaryana, Maneho, alebo Wanyamu. Vsetko top class.
3. Pred Wengerom bol Arsenal drevorubacsky klub. Ano. Ale klub ktory od roku 1913 z PL nevypadol. Co je najdlhsie v celej PL. Tak neviem.... History viac ako 100 rokov
4. A to ze Wenger ten klub vytiahol z priemernosti vyssie ja nespochybnujem a som mu za to vdacny. No nemyslim si, ze po jeho odchode musi klesnut zase na sto rokov na 19 miesto...
5. Neviem kam mieris tymto sumarom prestupov.

00000101000635390093401508314149083141610831429908314320083143300831434208314655083147050831471208314715
ddd
 ddd      14.03.2017 - 12:15:08 , level: 6, UP   NEW
1. cvengom myslim nejake body navyse okrem prachov a sucasneho postavenia, okrem tych troch este juve, psg, a utd.
2. Mkhitaryan neprestupil do hentych klubov.
3. jop, history nevypadnutia.
4. nikto nehovori ze to bude 19 miesto, ale rovnako nemusi vyskocit na prve, ze. Cize nejaky pool-ik +- 5, obcas lm, chill.
5. hovoris ze 5 rokov klub stagnuje, ja vidim milion hracov o ktorych sa pred 5 rokmi ani nesnivalo.

0000010100063539009340150831414908314161083142990831432008314330083143420831465508314705083147120831471508314716
zix
 zix      14.03.2017 - 12:20:40 , level: 7, UP   NEW
Asi nerozumiem vobec tvojmu videniu futbalu :)

1. nerozumiem
2. "ja sa pytam, ze ktory spickovy hrac, ktory v lete prestupil do spurs, poolu, utd, alebo chelzi by do arsenalu neprestupil?" Mkhitaryan prestupil pred sezonou do Manchestru United za 27-30mega
3. History - 1.1 The past considered as a whole. - https://en.oxforddictionaries.com/definition/history
4. Ved to nikto nepopiera.
5. Napriklad ?

000001010006353900934015083141490831416108314299083143200831433008314342083146550831470508314712083147150831471608314738
ddd
 ddd      14.03.2017 - 13:24:11 , level: 8, UP   NEW
1. ze nehovorim ze utd nema cveng a teda ze tieto: barca, bayern, real, juve, psg, a ciastocne utd. prestup vsade inde je len o tom, kto da viac a kto da dost na to, aby vykompenzoval ze nema cveng.
2. my bad
3. ano, as a whole, a as a whole ti to je nahouby ak to porovnas s bayernom napr.
5. napriklad ozil, alexis, xhaka, cech, elneny, cazorla, perez, mustafi

000001010006353900934015083141490831416108314299083143200831433008314342083146550831470508314712083147150831471608314729
casi_cada_minuto
 casi_cada_minuto      14.03.2017 - 12:54:01 , level: 8, UP   NEW
mozno nechcel napisat "utd" ale "atd" :)

00000101000635390093401508314149083141610831429908314320083143300831434208314655083147050831471208314715083147160831472908314748
zix
 zix      14.03.2017 - 13:37:29 , level: 9, UP   NEW
:)