cwbe coordinatez:
123456
1206359
7413145

ABSOLUT
KYBERIA
permissions
you: r,
system: public
net: yes

neurons

stats|by_visit|by_K
source
tiamat
K|my_K|given_K
last
commanders
polls

total descendants::39
total children::8
2 ❤️


show[ 2 | 3] flat


Hlas veriacich pri akýchkoľvek voľbách môže dostať len ten kandidát, ktorý odmieta kultúru smrti.

Ako napísali katolícki biskupi v pastierskom liste, kultúra smrti ohrozuje existenciu národa. Pri takom ohrození podľa biskupov predošlé generácie neváhali umierať za ochranu vlasti.
http://www.sme.sk/c/7023796/biskupi-varuju-pred-zanikom-rodiny-nastoluje-sa-kultura-smrti.html#ixzz2m95xbB5v


+ "Aktivisti „rodovej rovnosti“ sa nevzdávajú, ale čakajú na vhodnú príležitosť, aby pomocou legislatívy mohli ovládnuť výchovnovzdelávací proces a vnútiť túto „sodomskú ideológiu“ do školskej i predškolskej výchovy. Išlo by o taký výchovný proces, ktorý by dieťa obral nielen o dôstojnosť, ale morálne i psychicky by ho dokonale zmrzačil. Dieťaťu by znemožnil vyrásť po každej stránke v zrelého muža a v zrelú ženu. A na túto hroznú devastáciu by bol zneužitý učiteľský stav. Kedysi bol zneužitý učiteľ, aby proti vôli rodičov ich deťom vnucoval ateizmus, dnes mu hrozí ešte čosi horšie. Aktérov kultúry smrti silno podporujú aj médiá, nedajme sa nimi oklamať, ani ovplyvniť"
http://www.kbs.sk/obsah/sekcia/h/dokumenty-a-vyhlasenia/p/pastierske-listy-konferencie-biskupov-slovenska/c/pastiersky-list-na-prvu-adventnu-nedelu-2013


.. ja osobne pri citani tychto veci fakt neviem ako mam byt ku katolikom hlasiacim sa k tymto srackam tolerantna..
nehovoriac o kauze "slabikar" .. to uz je totalne mimo mojho chapania.. tlacia na pilu, ale riadne




00123456012063590741314507414189
mirex
 mirex      01.12.2013 - 20:36:42 , level: 1, UP   NEW
Je neprijemne ze tieto svoje nazory siria na verejnost, dnes to vysielali aj na Slovenskom rozhlase v omsi pred dvanastou.

00123456012063590741314507413805
Dorian
 Dorian      01.12.2013 - 14:03:11 (modif: 01.12.2013 - 17:12:39) [18K] , level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
Slovenskí biskupi s obľubou zdôrazňujú „tradičnú rodinu.“ Položme si však otázku: Pochádzal Ježiš z tradičnej, usporiadanej rodiny?“ Jozef nebol jeho otcom. Vychovával ho ako „náhradný“ rodič. Cirkev o ňom hovorí ako o Pestúnovi. Miesto odsudzovania, by sa mali otcovia biskupi snažiť pochopiť. To neznamená schvaľovať. Ani ospravedlňovať. Znamená to vidieť človeka. Konkrétneho človeka, ktorého videl Ježiš a snažil sa mu pomôcť. Mám pocit, že oni len bojujú. Neustále hľadajú vnútorného i vonkajšieho nepriateľa. Ale boj vyčerpáva. A vzďaľuje. Nielen od Boha. Ich hypermoralizmus sa stáva neznesiteľný a kontraproduktívny. Čo tak začať premýšľať ako pomôcť neusporiadaným rodinám, rozvedeným, deťom, ktoré vyrastajú len s mamou, alebo otcom, prípadne so starými rodičmi? Čo pre nich robí Cirkev? Čo môžu okrem odsúdenia čakať od svojich pastierov? Zatiaľ ich len „trestáme“ Bohom. Rozvedeným odmietame podávať eucharistiu, pokiaľ si neosvoja ďalší život v celibáte. Pápež František v najnovšej exhortácii napísal aj toto: „Církev je povolána být vždycky otevřeným domem Otcovým. Jedno z konkrétních znamení této otevřenosti je mít dveře kostelů opravdu otevřené, aby se někdo, kdo chce následovat hnutí Ducha a přiblížit se Bohu, nesetkal s chladem zamčených dveří. Ale jsou další dveře, které také nemají být zavřeny. Všichni se mohou určitým způsobem účastnit církevního života, všichni mohou být součástí společenství, a ani dveře svátostí by neměly být zavírány z ledajakého důvodu. Platí to zejména, pokud jde o onu svátost, která je „branou“ - křest. Eucharistie, byť tvoří plnost svátostného života, není odměnou dokonalých, nýbrž velkorysým lékem a potravou slabých. Tato přesvědčení mají také pastorační důsledky, které jsme povoláni rozvážně a směle vzít v úvahu. Častokrát se chováme jako kontroloři milosti a nikoli jako její příznivci. Církev ale není celnice, je otcovským domem, kde je místo pro každého i s jeho úmorným životem.“


(celkom fajn, i keď potom like-ol komentár, kde niekto píše, že pochody za život boli demoštráciou zdravého rozumu veriacich...ehm)

0012345601206359074131450741380507414653
valdemar
 valdemar      02.12.2013 - 11:34:38 , level: 2, UP   NEW
Od svojho prichodu do Europy si umelo vytvaraju nepriatelov a drzia sa mentalitou v stredoveku. Keby to v sucasnosti videl Jezis, tak sa rozpadne na tri casti, ktore zaroven su a aj nie su jedno :D

0012345601206359074131450741380507414051
plaintext
 plaintext      01.12.2013 - 18:00:29 , level: 2, UP   NEW
karol lovas kackuje proti potratom

001234560120635907413145074138050741405107414169
ooo
 ooo      01.12.2013 - 20:21:18 [1K] , level: 3, UP   NEW
netusim kto to je, ale nazor moze mat kazdy aky chce. Dolezite je, aby respektoval ked sa ma niekto nazor iny.

00123456012063590741314507413795
andread
 andread      01.12.2013 - 13:56:42 (modif: 01.12.2013 - 14:03:22) [1K] , level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
(jezis kristus by ich oplul)
stymto sa zdrava populacia nemoze stotoznovat

len biskupi, zvolenskeho agenda je jasna :)
cim bnudu ujebanejsi tym budu citatelnejsi

00123456012063590741314507413730
ziman
 ziman      01.12.2013 - 12:49:32 (modif: 01.12.2013 - 12:49:43), level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
nejaky link/info ku kauze slabikar, pls?

0012345601206359074131450741373007413732
binary riot
 binary riot      01.12.2013 - 12:57:16 (modif: 01.12.2013 - 13:02:51) [2K] , level: 2, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
zacalo to par fanatikmi ..
http://www.mojakomunita.sk/web/diecezny-katecheticky-urad-banskobystrickej-diecezy/blogy/-/blogs/rodicia-a-ucitelia-pozor-alias-hupsov-slabikar-lipka?p_p_auth=6wiArufb

..a tymto korunovanym kokotom
http://vasecka.blog.sme.sk/c/343166/Ema-ma-mamu-Ci.html


http://www.hlavnespravy.sk/nr-sr-d-caplovic-zly-nie-je-cely-slabikar-je-tam-jedna-vazna-chyba/178568/

http://www.cas.sk/clanok/266370/cim-to-krmia-nase-deti-v-slabikaroch-budem-mat-dvoch-oteckov.html

http://komentare.sme.sk/c/7023330/nejde-o-zubajika.html#ixzz2m4WV22as


no a tuna genialna froncova reakcia http://fronc.blog.sme.sk/c/343477/Preco-mam-vyhrady-k-Hupsovmu-slabikaru.html?utm_source=sme-widget-hp&utm_medium=web&utm_campaign=blog

http://spravy.pravda.sk/domace/clanok/300841-caplovic-sa-pre-slabikar-stretne-s-autormi-aj-rodicmi/

prvy fakt dobry clanok: http://presov.korzar.sme.sk/c/7023088/futova-novy-slabikar-je-orientovany-prorodinne.html .. chudaci autori kks

001234560120635907413145074137300741373207414840
al-caid
 al-caid      02.12.2013 - 13:32:09 , level: 3, UP   NEW
lol, no dik za linky

ale co na to hovori skriatok Hups? Podľa našich zistení sa však za kritikou môže skrývať aj konkurenčný boj vydavateľstiev.

001234560120635907413145074137300741373207414265
Prospero
 Prospero      01.12.2013 - 22:00:53 [3K] , level: 3, UP   NEW
Dalia ked Ti mozem poradit tak sa moc sa nad tym nevzrusuj a koncentruj sily na porod a to co prijde potom: that's the true task.

Tym ze pocitujes (opravnenu) potrebu poskytnut antitezu k ich "tezam" len prispievas k vytvoreniu toho, co postavicky ako Vasecka & co., potrebuju najviac:

Potrebuju polarizovanu spolocnost. Potrebuju aby sa nimi ludia "zaoberali".
(je uplne jedno ci v dobrom a zlom, dolezite je ze mem sa siri a mysle navokol - vratane tej Tvojej - su tak oberane o cas v ktorom by sa mohli auto-determinovat)

A naopak, to co naozaj nechcu je, ze ich bludami sa nikto nezaobera.
To co nechcu je, zit s pocitom ze media ich maju fpici a ak ich aj niekto riesi, tak maximalne ti co si o nich v tichosti sepkaju to, ze niesu nicim inym ako frustrovanymi&fanatickymi trdlami ktore ani v dospelosti nemaju na praci nic ine, ako riesit obrazky v slabikari.

00123456012063590741314507413730074137320741426507414308
binary riot
 binary riot      01.12.2013 - 22:56:29 , level: 4, UP   NEW
myslim ze najvacsim dokazom toho ze sa to neda ignorovat je to ze dosiahli pozastavanie priatia strategie na ochranu deti pred tyranim a zneuzivanim
to iste aj akcny plan proti nasiliu na zenach..
to uz niesu fazulky a konspiracie, to uz su veci co maju realny dopad

vsetko pod hlavickou boja proti "rodovej rovnosti" (co ani nevedia sami co je)

00123456012063590741314507413730074137320741426507414306
binary riot
 binary riot      01.12.2013 - 22:50:55 (modif: 01.12.2013 - 22:53:48), level: 4, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
poviem ti tak ze toto hovorili ludia mesiace dozadu ked zacinali bludy o JJ a hejty na lgbti ludi a romov

nezijes na slovensku a zrejme moc nesledujes media a informacne zdroje co sa tohto tyka, tak sa ti mozno moze zdat ze to co tvrdis je pravda, avsak nieje

sa to tak rozrastlo ze jojka odvysielala reportaz ako staty kradnu ludom deti aby ich dali homosexualom.. prisiel pochod na zivot, agresivne vyjadrenia cirkvi a jej nepriama podpora neonacistu (kotlebu), svaty boj proti potratom, fanatici v parlamente
sorry ale mlcanie a ignoracia sposobili jedine - ze to presiaklo skrz strach (o deti) do vsetkych vrstiev obyvatelstva

sme v situacii kde tieto zvasty nedava par fanatikov a blaznov, sam vies ako sa siria memy a sam vies ze mnoho krat opakovana loz sa stava pravdou.. vali sa to zo vsetkych analov
ignoraciou tato vec nadobudla obludnych rozmerov, nie hromi nemyslim si ze mlcanie a ignoracia tohto problemu niekomu pomoze
oni publikum uz maju.. a to publikum ma vysoko nevyvinute kriticke myslenie

0012345601206359074131450741373007413732074142650741430607414317
Prospero
 Prospero      01.12.2013 - 23:10:39 (modif: 01.12.2013 - 23:12:16), level: 5, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
Mas pravdu, na Slovensku sice viac niesom ako som (myslim ze v Tvojom pripade je tomu rovnako?) a z medii sledujem maximalne tak sme (to vsak sledujem celkom do hlbky, vratane diskusii z ktorych mi je zjavne ze SR je "battlefieldom" kde na seba momentalne narazaju sily modernity a sily fanatizmu, kde sa stretava vychod so zapadom, whatever...)

Mylis sa vsak ked povazujes stare psisko za niekoho, kto vyzyva k ignoracii, mlcaniu ci nic nerobeniu.

Len som sa snazil Ti naznacit ze sily voci ktorym sa vyhranujes su z dlhodobeho hladiska majstrovsky schopne vyuzit akykolvek EXPLICITNY odpor k posilneniu svojej pozicie...

(priklad nad vsetky je momentalne Syria ajked sa zacinam tak trochu obavat aby k niecomu takemu nedoslo aj na Ukrajine, a ked k niecomu takemu na Ukrajine dojde, budeme mat ohen na vlastnych hraniciach...v takom pripade to bude zavanat riadnym pruserom ak bude aj na Slovensku o par rokov spolocnost polarizovana do stavu "sud s pusnym prachom")

haters gonna hate
lovers gonna love

001234560120635907413145074137300741373207414265074143060741431707414717
binary riot
 binary riot      02.12.2013 - 12:18:23 (modif: 02.12.2013 - 12:43:13), level: 6, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
Myslim si ze problem Slovenska oproti zapadnym krajinam je aj v tom ze u nas bolo vsetko pretlacene z vonka (chvalabohu).
Kym to napr. v takom Belgicku, podla priatelovho rozpravania, si ludia tieto veci vydobili 20 rokov dozadu, nam boli prestrete ako hotova vec.
Ziadna spolocenska diskusia, ziaden nazorovy vyvoj.

Skratka vsetci sme vedeli ze rasizmus je zly, malokto si uvedomoval preco.
Vsetci sme viac menej vedeli ze homosexualna orientacia je rovnopravna s heterosexualnou, no viac o tom nik nepremyslal
.. prikladov by sa naslo viac

Myslim si ze tie sily ktore spominas a ktore by mali vyuzit odpor k posilneniu svojej pozicie tak uz urobili. Nie vsak skrz odpor ale skrz ignoranciu mlciacej vacsiny, ktora si povedala presne to co ty. (vysledky som uz popisala vyssie)

To co sa teraz deje je imho len dosledkom neporozumenia podstaty u sirokej masy. Na skolach sa neucia retorike, kritickemu mysleniu ani diskusiam. Niet sa comu cudovat ked sa preberaju hociake hlupe konspiracie v tak sirokom meritku.

Uz som to v tomto fore pisala davnejsie - ze je vlastne mozno aj dobre ze fanatici a RKC takto tlacia na pilu. Nabera to rozmery ktore sa uz nedaju ignorovat.

Dnesne reakcie na biskupsky list su toho podla mna dokazom. Ludia zo vsetkych nazorovych spektier volaju po zdravom rozume a zaujimaju stanovisko. Konecne sa otvara sirsia spolocenska diskusia a ludom su predkladane argumenty oboch stran.

Tu je zopar prikladov:
http://eduardchmelar.blogspot.sk/2013/12/priatelsky-list-slovenskym-katolickym.html?showComment=1385936626994#c5593430695930645008

http://michalbrat.blogspot.sk/2013/12/otvoreny-list-konferencii-biskupov.html

http://dusanveselovsky.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=343648&bk=57056
http://lucan.blog.sme.sk/c/343671/5-dovodov-preco-neverit-katolickym-biskupom.html

001234560120635907413145074137300741373207414228
Kwisatz Haderach
 Kwisatz Haderach      01.12.2013 - 21:22:40 , level: 3, UP   NEW
akoze necital som ten slabikar ale podla citatov je to dobra kokotina sama o sebe.

kazdopadne som videl par ucebnic zo zakladnej skoly a su to uplne rovnake kokotiny, neviem preco okolo toho nie je taky povyk

don't take my kindness as a sign of weakness

00123456012063590741314507413730074137320741422807414354
ooo
 ooo      02.12.2013 - 00:01:32 [1K] , level: 4, UP   NEW
ja mam male decko a toto ma tiez nejak nevzrusuje. Dnes sa 6-7-8-9 rocne deti uplne bezne o tychto veciach v skolke ci skole bavia, vedia ze jedna spoluziacka ma iba maminku, ina ma zas 2 ocinkov, dalsia ma jednu rodinu tu a druhu v prahe. Nech im len vytvaraju ucebnice co hovoria o nejakej ruzovej bublinke, nic to nezmeni na tom ze tie deti tieto veci uz davno chapu a toleruju ovela lepsie ako Caplovic, Fronc a vsetci ti mantinelovia co to ziadaju zmenit. Mozno sa tragicky mylim, ale imo nereagovat na to bude mat za nasledok, ze tu ucebnicu zmenia, a kazdy clovek co to ma v hlave vporiadku si pri tom pomysli, ze hentie vykopavky uz nikdy viac nepodpori, lebo neziju v realnom svete. Ale mozno to funguje inak, ktovie, ja ani spravy uz radsej nepozeram a ked naposledy doslo na temu ciganov v krcme, tak som zostal v nemom uzase. :)

0012345601206359074131450741373007413732074142280741435407414443
Kwisatz Haderach
 Kwisatz Haderach      02.12.2013 - 07:54:08 , level: 5, UP   NEW
v tomto kontexte samozrejme uplny suhlas

moja narazka bola skor na nestastne formy.

don't take my kindness as a sign of weakness

001234560120635907413145074137300741373207414228074143540741444307414691
binary riot
 binary riot      02.12.2013 - 12:03:20 , level: 6, UP   NEW
ja som si ten slabikar pozrela v el. forme
nevidim tam nic zle, normalna hrava forma, normalne pribehy a uprava pre 6r dieta
neviem s cim mas problem

00123456012063590741314507413730074137320741422807414354074144430741469107415244
Kwisatz Haderach
 Kwisatz Haderach      02.12.2013 - 18:15:26 , level: 7, UP   NEW
neviem, reagoval som len na uryvky na ktore som narazil a pridali tomu moje predsudky na zaklade inych zakladnoskolskych ucebnic ktore som mal v rukach

mea culpa, predpojatost...

don't take my kindness as a sign of weakness

00123456012063590741314507413727
441{outKasted}
 441{outKasted}      01.12.2013 - 12:46:35 , level: 1, UP   NEW
Ešte má napadla jedna hláška od Carlina, voľne:

Ako môže byt cirkev zároveň proti potratom a považovať homosexuálov za svojich nepriateľov? Však kto má menej potratov, než homosexuálne páry? To by mal byť dôvod k vzájomným sympatiám, oni by mali byť prirodzení SPOJENCI !!!

00123456012063590741314507413725
*sykorka*
 *sykorka*      01.12.2013 - 12:40:43 , level: 1, UP   NEW
ja najviac nerozumiem jednej veci: kto im nuti tie potraty, sak ked su taki veriaci, tak im moze byt u riti co neveriaci, ktori aj tak zhoria v pekle
"Každú etapu ľudského šťastia zabezpečuje usporiadaná rodina." ojojoj toto spojenie milujem, ze usporiadana rodina cca 50 p. rozvodovost a tych zvysnych 50 p. polovica disfunkcna ojojoj made my day

0012345601206359074131450741372507413728
binary riot
 binary riot      01.12.2013 - 12:48:28 , level: 2, UP   NEW
tu jednu vec s potratmi viem pochopit lebo je to z ich strany ochrana niekoho kto sa nemoze chranit sam kedze povazuju embryo, dokonca aj zygotu za cloveka (vlastne uz oplodnene vajicko, preto su proti umelemu oplodnovaniu)

sice s tym maximalne nesuhlasim, ale po tejto stranke sa ich boj pochopit da
jeho formy + zatahovanie dalsich tiem do problematiky su imho uplne mimo

001234560120635907413145074137250741372807413884
1011
 1011      01.12.2013 - 15:24:01 , level: 3, UP   NEW
ťažko totiž zygotu nepovažovať za človeka pre argument potenciality.
jediný podporný argument, ktorý prijali aj naši ústavní právnici, je schopnosť plodu samostatne prežiť.

00123456012063590741314507413725074137280741388407414062
binary riot
 binary riot      01.12.2013 - 18:10:56 , level: 4, UP   NEW
je to ich VIERA, pokial veria ze to clovek je, je ich boj tym padom tiez pochopitelny (aj ked ho neschvalujem)

00123456012063590741314507413408
ode
 ode      30.11.2013 - 22:20:50 , level: 1, UP   NEW
jebe im fanatikom

00123456012063590741314507413343
441{outKasted}
 441{outKasted}      30.11.2013 - 21:16:38 , level: 1, UP   NEW
Ako vôbec zdôvodňujú ten výraz "kultúra smrti" ? Neustále to v tom texte opakujú, ale nikde nevysvetľujú, že akú to smrť znamená. Príde mi to ako nejaký eichmanovsky text, kde sa neustale opakuje nejaký blud, aby ho ľudia brali ako samozrejmosť a nezamýšľali sa nad tym, že to vôbec nebolo vysvetlené ...

Prial by som si, aby som podobne sračky mohol ignorovať, ale obávam sa, že takto systémovo sa šíriaca blbosť môže mať veľké nasledky.

0012345601206359074131450741334307413346
binary riot
 binary riot      30.11.2013 - 21:19:34 , level: 2, UP   NEW
potraty imho

001234560120635907413145074133430741334607413349
441{outKasted}
 441{outKasted}      30.11.2013 - 21:24:25 , level: 3, UP   NEW
Ok, ale čo to má spoločne s rodovou rovnosťou? Právami deti? Ako utrpí ich "ideálna katolícka" rodina?

Ja chápem, že toto nemožno logicky zdôvodniť, ale ako môže niekto brat vážne takýto skutočne idiotský text plný demagogických žvástov? Jo, asi rečnícka otázka, musel som si uľaviť. ;)

00123456012063590741314507413343074133460741334907413350
binary riot
 binary riot      30.11.2013 - 21:26:06 (modif: 30.11.2013 - 21:26:44), level: 4, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
ze za vsetkym je ta hnusna humanisticka liberalna homoloby predsa! chcu postupny rozvrat spolocnosti aby ovladli svet..


pockaj dam ti k tomu lepsi zdroj, sa rozplaces :)

tuna: http://www.kbs.sk/obsah/sekcia/h/dokumenty-a-vyhlasenia/p/ostatne-dokumenty/c/pochopit-ludsku-dostojnost

enjoy
seriously keby nejaka sekta produkovala taketo hovna tak ok.. ale od KBS by som to necakala, fakt neviem co tym sleduju

0012345601206359074131450741334307413346074133490741335007414215
DreeStyler
 DreeStyler      01.12.2013 - 21:03:21 (modif: 01.12.2013 - 22:07:06), level: 5, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
niektori gr. kat. farari su natolko rozumni a extremne pasaze vypustia(neprecitaju to, co sa prieci ich zdravemu rozuzmu a presvedceniu lebo maju kontakt s ludmi). Napr. tie o volbach a tak. Potom to uz nieje taky bohapusty nezmysel a hoci sa to zle pocuva, aspon to cloveka tak nepoburuje.
e: gramatika

001234560120635907413145074133430741334607413349074133500741421507414217
binary riot
 binary riot      01.12.2013 - 21:07:06 (modif: 01.12.2013 - 21:13:03), level: 6, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
mozno preto ze sa ta to netyka, neviem co by si hovoril keby si bol veriaci homosexual, alebo milujuci rodic homosexualneho dietata.. a to uz vobec nehovorit o transexualoch (nie oni si pohlavie svojvolne nevybrali, ten debilny koment v tom liste je na facku)

jedina cirkev co sa zachovala normalne je evanjelicka.. odsudili kotlebu, odsudili odsudzovanie inych, odsudili toto brojenie proti mensinam

00123456012063590741314507413343074133460741334907413350074142150741421707414270
DreeStyler
 DreeStyler      01.12.2013 - 22:04:12 (modif: 01.12.2013 - 22:50:40) [1K] , level: 7, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
v tom pripade by som si hladal novu cirkev:) pretoze v ponimani toho, ako vieru interpretuje KBS, by som bol odsudeny na vyhnanstvo.

Pre spresnenie, dnes som bol za 10 rokov druhykrat v gr. kat. cerkvi z vlastnej vole. Chcel som byt krstnym otcom a kvoli tradicii som sa musel ist vyspovedat. Farar si na mna nasiel cas aj napriek tomu, ze mal prave stretnutie mladych rodin a pripravu darcekov a pomoc pre rodiny co nemaju prachy a su v nudzi. Urobil na mna dojem charizmou a rozumnym pristupom a tak som mu povedal ze sa v nedelu zastavim kuknut jak sluzi.

A dnes prave cital tento list. Bolo mi z toho smutno. Cakal som od toho farara nejake duchaplne kazanie, a namiesto toho toto. Este som myslel ze na konci to nejak zachrani, okomentuje, zlahci abo co. A nic. Pametam si ze nebol nadseny tym, co musi ludom citat. Nijak sa toho nechytal, urobil len svoju povinnost, mozno aby mu nadriadeni nezastavili kohutik na prachy pre farnost. Az teraz kukam ze niektore pasaze preskocil.

KBS ma u mna znacku elitarskej, autoritarskej a pysnej organizacie, ktora absolutne nevhodne reaguje na spolocenske problemy. Lenze ma v rukach prerozdelovanie prachov a moc. A ak nejaka farnost musi riesit existencne problemy, len tazko pomoze ludom, co to potrebuju.