cwbe coordinatez:
866
1551575
63562
6709192
6709250
6709778
6709785

ABSOLUT
KYBERIA
permissions
you: r,
system: public
net: yes

neurons

stats|by_visit|by_K
source
tiamat
K|my_K|given_K
last
commanders
polls

total descendants::38
total children::1
show[ 2 | 3] flat


:) jo! ja som urcite za

edit: a uplne vazne




0000086601551575000635620670919206709250067097780670978506709976
vygidor
 vygidor      22.06.2012 - 12:06:27 [13K] , level: 1, UP   NEW
nepride vam to slusne povedane uplne prijebane, ze tu kritizujete porusovanie zakonov o ochrane prirody, nicenie prirody a nezakonne cinnosti a sami tam idete robit nejaku akciu, kde si budete na nelegalnom zariadeni, ktore tam vobec nema co robit, zakladat otvoreny ohen, budete tam chlastat, robit hluk (spev, hudba, hlasne rozhovory) ???
toto je ten aktivizmus, ktory tato kauza potrebuje? really?

urcite to budete mat vsetko legalne nahlasene, legislativne pisomne schvalene a upustite od akehokolvek konania, ktore vlastne kritizujete, hmm?
lebo ak to takto chcete urobit, tak si pridem opiect spekacok. na povolenom a schvalenom mieste, s povolenim na zakladanie ohna, zber dreva a s povolenim na organizovanie zhromazdenia na tom verejnom mieste.
lebo ved to nema byt provokativny punk event, ktoreho cielom je ist do konfliktu, ze nie?

som nikto, ja tu len umyvam riad...

000008660155157500063562067091920670925006709778067097850670997606710870
jezek
 jezek      22.06.2012 - 19:48:05 , level: 2, UP   NEW
jasne, ist si nazbierat drevo a opiect si opekacku je rovnako prijebane ako na tom istom mieste vypilit cely brehovy porast a postavit tam ciernu stavbu.

a samoztejme ako to na Slovensku chodi, iste sa cele to vyriesi podanim podnetu/trestneho oznamenia a do blizkej buducnoti tie stavby odtial odstrania, takze netreba robit ziadny jebnuty provokativny punk event.

btw. v druhom stupni ochrany mozes zakladat ohen, chlastat, robit hluk, spievat, pustat hudbu a robit "hlasne rozhovory" (wtf? toto nam akoze fakt vadi???). Takze tymito cinnostami zakon o ochrane prirody a krajiny neporusujes, tak nepanikar (po novelizacii, co si nemusel postriehnut, ani zakladanie ohna v 2.stupni ochrany nie je porusenim tohto zakona).

ale takto to uz byva. kritizovat nebudeme toho, co tam tazkymi mechanizmami rozoral cely breh a vybudoval ciernu stavbu ale toho, co "robi hlasne rozhovory".

lebo od klavesnice na diskusnych forach sa vyjadruje nevola a poukazuje sa na problem najlepsie a ked este clovek zatroluje a dostane za to K! hmmm....

00000866015515750006356206709192067092500670977806709785067099760671087006710877
vygidor
 vygidor      22.06.2012 - 19:52:29 , level: 3, UP   NEW
obcas sa naozaj treba pokusit toho druheho viac chapat, viackrat si jeho reakciu - a tie okolo nej - citat a viac opakovat "nadych vydych" ;)
z toho, co si napisal, mozem iba konstatovat, ze pointu si nepochopil (alebo mozno pochopil, ale jednoducho citis potrebu reagovat podobnym stylom), anna liza ju pochopila, preto sme mohli bez dalsich dlhych diskusii dospiet k zaveru, ktory nas snad oboch obohatil ;)

som nikto, ja tu len umyvam riad...

000008660155157500063562067091920670925006709778067097850670997606710806
Perca
 Perca      22.06.2012 - 19:04:27 [2K] , level: 2, UP   NEW
Ja tam chodim kazdy den na ryby. Je to peklo, na celej sustave Rusovko-Jaroveckych ramien (tak sa to oficialne ako rybarsky revir vola) zostalo z povodnych asti sto miest, kde sa dalo volne prist k vode, nahodit, povytahovat par rybiciek a oddychnut si, asi dve, alebo tri, lebo na zvysku sa samozrejme museli fesaci nadrbat so svojimi mrtvymi hausbotmi a zabrat si to tam pre seba ako v case greenhornov na Divokom zapade, ked si belosi kolikovali indianske teritorsia, ovsem iba do casu, kym ich sem tam nejaky cervenokozec trosku nenaucil moresom oskalpovanim. V rybarskej obci vladne mimoriadna nespokojnost s tymto stavom, bola to tam super lokalita, kusok od Petrzalky, aj peso spod hradze, alebo na bajku sa dalo zajt, alebo na babetke, ziadny problem, dnes je to uplne o nicom, jedine co ma ako tak tesi, ze ti kreteni na Geckovych mercedesoch nechytaju ryby, takze obsadky ryb sa to zatial nijako extremne nedotklo, skor naopak, uplne paradoxne to vdaka znizeniu poctu rybarkych flekov zjemnilo rybarky tlak, ktory bol na tychto miestach v poslednych rokov uz enormny, chodili tak grupy rybarov so stanmi a bivakmi na cele leto a tu vodu nelutostne plundrovali. Takze, bohuzial, musim konstatovat, ze skupinu jednych fasov nahradila ina, akurat ze tato to v septembri nezabali a nezmizne. Ja na jednej strane rozumiem, ze ked mam hausbot, asi tam chcem mat aj auto zaparkovane, aj si na brehu poopekat vecer a pod., ale zas sposobom, akym to prezentuju oni, ze ti to tak drbovia ohradia plotmi, rampami a pod. s tym, ze za prekrocenie ich samozvane vyarendovaneho teritoria mas pomaly gulu, tak to je zas moc. Nateraz netusim co s tym, ale asi nic, je to o Slovenskej mentalite, resp. mentalite hentych konkretnych drbov, namiesto, aby si vazili, ze maju hausbot, maju kde travit volny cas, este aj na hladine ramena, co im ja napr. celkom zavidim, mne by sa na ryby ale ze mrte jeden taky hodil, tak to tam devastuju, je mi z nich blivno :(

000008660155157500063562067091920670925006709778067097850670997606710486
anna liza
 anna liza      22.06.2012 - 16:05:23 [1K] , level: 2, UP   NEW
ok, zopar faktov - uzemie, o ktorom hovorime, je v prvom stupni ochrany prirody (to znamena skoro v ziadnom). Nie je to chranena krajinna oblast (bohuzial).
Vyhlaska, ktora upravuje co sa smie a co nesmie v Chranenom vtacom uzemi (lebo to je Chranene vtacie uzemie) nezakazuje zakladanie ohna. Zoznam toho, co je zakazane na tomto uzemi najdes tu.

Kedze tato oblast ma sluzit najma na rekreaciu, nie je nutne tam nic ohlasovat. Mozes prist a urobit si piknik.

To samotne pouzitie ich krbov je otazne a tiez mam k tomu vyhrady, ale - k tej ochrane prirody - momentalny stav je tam taky, ze ta "priroda" o ktorej hovoris sa tam uz takmer ani nenachadza. Vyzera to tam ako v zahradkarskej oblasti.

Takze co by som zdoraznila je, ze MY mame pravo tam prist a spravit piknik pre 30 ludi. ONI nemaju pravo tam stavat krby, zavory, atd. Preto nevidim nic zle ani agresivne na tom, toto svoje pravo naplnit. Prave naopak. Ukazeme tym, ze nedavame ruky prec od uzemia, ktore mame pravo vyuzivat.

00000866015515750006356206709192067092500670977806709785067099760671048606714129
i.gor
 i.gor      25.06.2012 - 12:06:52 [1K] , level: 3, UP   NEW
Mas moju podporu a ked bude treba pojdem opekat aj kazdy den :)

S hrubokrkymi by som si ziadnu starost nerobil.

0000086601551575000635620670919206709250067097780670978506709976067104860671412906714162
anna liza
 anna liza      25.06.2012 - 12:27:15 , level: 4, UP   NEW
ďakujem, veľa to pre mňa znamená!

00000866015515750006356206709192067092500670977806709785067099760671048606710797
stardust
 stardust      22.06.2012 - 19:02:21 , level: 3, UP   NEW
Len potom bacha, lebo ak narazite na nejake tupe hlavohrude, nemusia tvoje argumenty pochopit.
Ale inak samozrejme drzim palce :)

00000866015515750006356206709192067092500670977806709785067099760671048606710553
vygidor
 vygidor      22.06.2012 - 16:30:10 , level: 3, UP   NEW
ani ja a myslim, ze ani nikto iny, ziadne pravo nikomu neupiera, pointa je v tom, ze ak nieco chcem zmenit, tak je vhodne ist prikladom a neznizovat sa k aktivitam, ktore sam kritizujem, lebo takym sposobom sa nielenze znizite na uroven tych, s ktorymi nesuhlasite, ale im este svojimi aktivitami nepriamo odobrite tie ich. Okrem toho mozete neuvazenou aktivitou dat zbrane do ruk svojim oponentom.
Ak je to rekreacna zona a chranene vtacie uzemie, mozno by bolo vhodne zamerat sa na tento fakt a vyuzit vsetky zakonne sposoby ako na problem upozornit v blogoch, mediach (co sa deje), oslovit kompetentnych a spolupracovat s nimi na rieseni (to sa tiez deje, staci sa pridat :) ). Toto je imho ten prospesny sposob, ktorym sa ten aktivizmus ma moznost prejavit ovela prospesnejsie, lebo takto to vyzera, ze ide viac o to, ze chcete upozornit na fakt, ze vyuzivaju nedovolene pozemok, ktory im nepatri, a ta ochrana prirody je v uzadi ;)

som nikto, ja tu len umyvam riad...

0000086601551575000635620670919206709250067097780670978506709976067104860671055306710569
anna liza
 anna liza      22.06.2012 - 16:37:05 [1K] , level: 4, UP   NEW
ok, dakujem za feedback.

urcite nechcem aby to vyzeralo, ze sa spravame podobne ako oni a vidim, ze to musim/e este dobre premysliet cele.

000008660155157500063562067091920670925006709778067097850670997606710047
TomX
 TomX      22.06.2012 - 12:47:14 (modif: 22.06.2012 - 12:48:38), level: 2, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
zas netreba byt ani by default predposraty zo vsetkeho =>>> aktivizmus z poza klavesnice.

ta akcia by im pomohla uvedomit si ze to nie je ich pozemok a snad trochu ochladila teritorialne spravanie samcekov.

00000866015515750006356206709192067092500670977806709785067099760671004706710134
magenta
 magenta      22.06.2012 - 13:20:36 [2K] , level: 3, UP   NEW
hlavne netreba byt hned default vyhajpovany a hned organizovat ofenzivnu akciu ktora si sere do ust s prepacenim, lebo mi cela opekacka by 30ludi z kyberie +10 psov na obranu/utok/pocit sviezosti or whatever pride ako skolacky truc a nie ako snaha zachranovat prirodu.
Trosku elegancie pls, nech to nie je napadnutelne ako vandaliymus rovnakeho rangu.
Lebo zdvihnut vlnu agresie je tak lahke...

look! I`m fragile!

0000086601551575000635620670919206709250067097780670978506709976067100470671013406710502
out yonder
 out yonder      22.06.2012 - 16:10:50 , level: 4, UP   NEW
vyzdvihujes elegantne riesenie, ale ake?

o tridsiatich ludoch, co by sa tam chystali som nikde necital a o dalsich 10 psoch tiez nie. mimochodom, prislo by mi to omnoho menej ofenzivne voci povodnej krajine, nez nejaky murovano-plechovy gril.

0000086601551575000635620670919206709250067097780670978506709976067100470671013406710494
anna liza
 anna liza      22.06.2012 - 16:08:25 , level: 4, UP   NEW
urcite je lahke zdvihnut vlnu agresie, vid tato diskusia.

skus navrhnut nieco, co je podla teba menej agresivne.

ja, ak by sme napriklad vynechali to pouzivanie ich krbov, nevidim naopak na nejakom velkom pikniku agresivne nic. pretoze, ako hovorim, je to priestor urceny na rekreaciu, ktory si niekto nelegalne privlastnil.

0000086601551575000635620670919206709250067097780670978506709976067100470671013406710297
TomX
 TomX      22.06.2012 - 14:35:40 (modif: 22.06.2012 - 14:44:51), level: 4, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
vandaliymus? na com? na zdevastovanom travniku? ten co tam bol povodne to uz ma davno za sebou.

elegancia skoncila u niekoho v sufliku.
teraz je to na ludoch.. jaj aha, treba niekam ist/ nieco robit => tak nic, ze?

samozrejme ze to vyvola konflikt - ale od niecoho sa odpichnut treba.
je to verejny priestor ktory si niekto privlastnuje a nici ho. urady su bezzube.

nehovorim ze teraz treba ist a komplet im to tam rozmlatit - /poskodenie cudzej veci/

skor to spravit menej atraktivne pre potencionalnych novych zaujemcov o hausboty - lebo teraz tam maju afaik uplnu idylku.
smz ked tam pojdu dvaja ludia, dostanu na drzku a pojdu domov - co bude zaroven cely vysledok tej akcie.

000008660155157500063562067091920670925006709778067097850670997606710047067101340671029706710307
magenta
 magenta      22.06.2012 - 14:39:56 , level: 5, UP   NEW
lol, nech sa paci,chod!
pripadne si to skus cele este raz precitat s porozumenim,
ci ti nahodou nezablika kontrolka. :D

look! I`m fragile!

00000866015515750006356206709192067092500670977806709785067099760671004706710134067102970671030706710317
TomX
 TomX      22.06.2012 - 14:46:36 , level: 6, UP   NEW
a ty mozes ist spat s dobrym pocitom ze sympataci co si to tam postavili mozu nerusene likvidovat vsetko naokolo dalej a ty im v tom este pomahas. gratulujem.

0000086601551575000635620670919206709250067097780670978506709976067100470671013406710240
svetielko
 svetielko      22.06.2012 - 14:02:51 , level: 4, UP   NEW
Pocitujem potrebu povedat, ze ja sa od tohoto distancujem. Jediny, kto tu chce robit opekacku, su dve osamotene id.

Mna na fotkach zaujala velkost grilu na fotke cislo 4, z toho pramenila aj moja poznamka o vhodnosti grilu pre 30 osob.
Tym to pre mna konci.

000008660155157500063562067091920670925006709778067097850670997606710047067101340671024006710257
magenta
 magenta      22.06.2012 - 14:15:26 , level: 5, UP   NEW
dve osamotene ID- lol.
No pozri takto, ja tiez nechcem rypat nekonstruktivne.
Jasne ale vidim, ze toto nie je riesenie a treba sa imho aktivistom zamysliet hlbsie, vazim si, ze sa tomu venuju, ale netreba sa moc nechat strhnut prvoplanovou nenavistou.
Budem podporovat ine napady s ktorymi pridu, kedze ja sa tomu tiez nijak primarne nevenujem :D
OI som sa vcera bavila s bratom toho mojho kamosa co tam ma hausbot ako som spominala, kde zije so zenou a dvomi malymi detmi. On na brehu nema nic a vsetko ma na poriadku, nie je si vedomi zo svojej strany ziadneho porusenia (jasne ze mu mozem a nemusim verit) a on sam je dost zhrozeny z toho, co sa tam deje, ako sa to tam neumerne rozrastlo, ked s nim budem mat rec, spytam sa ho na to, lebo primarne asi nikoho nenapadlo, ze niektori z tych majitelov hausbotov mozu byt aj takyto slusni ludia ktori tam byvaju uz dlhsie a samim im to co sa tam teraz deje musi vadit najviac.

look! I`m fragile!

00000866015515750006356206709192067092500670977806709785067099760671004706710134067102400671025706710519
anna liza
 anna liza      22.06.2012 - 16:16:51 , level: 6, UP   NEW
ja vobec nespochybnujem, ze niektori hausbotaci su slusni ludia.

kazdopadne ked niekto robi nieco nelegalne, vsetci vedia, ze sa to deje, ale nikto nekona, zda sa mi dolezite, aby verejnost dala nejak vediet, ze sa jej to nepaci.

tiez by som nerada, aby to prerastlo do agresie. Ale kazdopadne stojim si za tym, ze spravit piknik v uzemi urcenom na rekreaciu, ktore si niekto iny privlastnuje, nie je agresivne.

Kazdopadne vitam ine navrhy - aj od kamosa hausbotistu, ak s nim budes hovorit.

00000866015515750006356206709192067092500670977806709785067099760671004706710134067102400671025706710329
TomX
 TomX      22.06.2012 - 14:51:52 , level: 6, UP   NEW
k hausbotu chodi peso predpokladam, kedze tam nie je ziadna oficialna cestna komunikacia.

0000086601551575000635620670919206709250067097780670978506709976067100470671013406710240067102570671032906710334
magenta
 magenta      22.06.2012 - 14:55:49 , level: 7, UP   NEW
citujem z clanku> "Legálna je dnes len jedna z príjazdových ciest, stará asi dvadsať rokov.

Čítajte viac: http://bratislava.sme.sk/c/6426957/policia-neuspesne-bojuje-s-hausbotmi-na-dunaji.html#ixzz1yWh5zjy7"

look! I`m fragile!

000008660155157500063562067091920670925006709778067097850670997606710047067101340671024006710257067103290671033406710517
TomX
 TomX      22.06.2012 - 16:15:19 , level: 8, UP   NEW
tak snad ju aj pouziva. plus vsimla si si ze niekto by isiel riesit jeho?
rec tu bola o pevnych stavbach, upravenych prijazdovych cestach a podobne. nikto ich nestrka do jedneho vreca.

anyway.. myslim ze je ta akcia uz dostatocne ubita aby mala sancu realne niekoho naverbovat na kybci.
ad ten "hype" - jo, uplne masovy hype tu okolo toho vznikol, dostalo to par kacok, menej ako priemerny pocet kacok za boty v co som si kupil.
slovac je uplne povestna tym, ze vychadza do ulic vzdy ked su porusovane niecie prava alebo sa nici prostredie. kybca included.

Canadian+Protest_ffa247_3583684.jpg

je mi decent zle z ludi ktori viac riesia riesiacich ako riesenych.
ubera to energie viac nez samotni mafosi a im podobni sympataci.

ad prvoplanova nenavist - to je len tvoja projekcia. ta akcia mohla mat rozne podoby.
nikto ani neriesil chlast, hlasnu hudbu a pod co spomenul vigidor - tiez len projekcia.

nic sa tu neoplati riesit imho - vseobecne.
teraz to nemyslim ako reakciu na teba konkretne, ale vseob na nastavenie ludi tu v Uzbekistane.
me personally - I'm giving up. idem sa starat uz len o svoje veci..

00000866015515750006356206709192067092500670977806709785067099760671004706710134067102400671025706710329067103340671051706710532
anna liza
 anna liza      22.06.2012 - 16:20:13 , level: 9, UP   NEW
vdaka za podporu!

ja by som to zase nevzdavala kvoli tomu, ze par ludom sa nieco nepacilo. nakoniec, maju pravo vyjadrit nesuhlas.

sama som rozmyslala, ci ist do toho takto potencialne konfrontacnym sposobom a ak sa objavi nejaky iny, lepsi, tak budem aj ja rada.

0000086601551575000635620670919206709250067097780670978506709976067100470671013406710240067102570671032906710334067105170671053206710570
magenta
 magenta      22.06.2012 - 16:37:20 (modif: 22.06.2012 - 16:40:43), level: 10, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
suhlasim s tebou Anna Liza a neber to ze tuto iniciativu nepodporujem, za to, ze sa do mna pusti niekto kto nepochopi moj point. :D
ja vyjadrujem nesuhlas len s navrhovanym sposobom, pretoze by to bolo imho kontraproduktivne.
TomX prosim ta nehadz sa tu o zem, si uz velky :D Ja nie som negativista, prave naopak, ani nechcem nikoho odradzat od ochrany prirody, nieco ti uslo.
Mas pocit ze hlavny je obsah, nezalezi na forme prostestu? Nesuhlasim, takto to nefunguje. Pretoze ja som kritizovala vylucne formu, verim ze si to registoval, len si sa nechal uniest tym ze si niekto dovolil s niecim nesuhlasit, tak to bude logicky "ten, co je proti nam".
Myslim, ze je z mojho stanoviska dostatocne jasne, ze som sama podnikla nejake kroky, ze sa zaujimam a ze nesuhlasim s ilegalnymi stavbami, ani s nicenim prirody. :D
EDIT" typo
look! I`m fragile!

000008660155157500063562067091920670925006709778067097850670997606710047067101340671024006710257067103290671033406710517067105320671057006710793
TomX
 TomX      22.06.2012 - 19:01:43 , level: 11, UP   NEW
pozri sa na tu tvoju "kritiku", mas naozaj pocit ze tym niecomu alebo niekomu pomahas?

"hlavne netreba byt hned default vyhajpovany a hned organizovat ofenzivnu akciu ktora si sere do ust s prepacenim, lebo mi cela opekacka by 30ludi z kyberie +10 psov na obranu/utok/pocit sviezosti or whatever pride ako skolacky truc a nie ako snaha zachranovat prirodu."

vela ludi tam treba kvoli tomu, aby nejaka zufala dvojica co tam pojde sama, rovno nedostala od hrubokrkych na picu, nie kvoli tomu aby to tam zrovnali so zemou - je to o bezpecnosti a tu by som vzhladom na to o akych ludi ide rozhodne nepodcenoval.
utok/pocit sviezosti a pod si si uz doplnila, zas raz, sama. naco / preco?

naozaj z tvojej reakcie ide uprimna snaha o ochranu prirody a respekt k organizatorom.
najprv to zjebes pod ciernu zem a potom napises "si niekto dovolil s niecim nesuhlasit" a "Myslim, ze je z mojho stanoviska dostatocne jasne, ze som sama podnikla nejake kroky, ze sa zaujimam".

"Mas pocit ze hlavny je obsah, nezalezi na forme prostestu" - vobec nie. ty si si proste spravila nejaky obrazok ako to kto mysli a teraz proti nemu bojujes.
tak aby bolo jasne - obrazok v mojej hlave bol a takto som to pochopil aj od id Anna Liza - skupinka ludi co si tam spravi piknik/event, nebude nic nicit ani na nikoho utocit. budu mat vopred dohodnute reakcie na rozne situacie aby sa pridslo vyostreniu konfliktu. bude to jedna z foriem protestu voci tomu ako si ten priestor konkretni vybrani ludia (rozumej ti co tam maju pevne stavby, navozeny strk, etc.) privlastnili a ako to prostredie likviduju. a natacat vsetko - kedze tam je naozaj moznost konfliktu, nie z nasej, ale z ich strany. tie materialy potom pouzit v mediach a v pripadnom sudnom spore / podnetoch na policii.

a teraz na porovnanie ako z tvojich reakcii vyzera z mojho pohladu obrazok v tvojej/vigidorovej hlave: - particka najebanych haterskych kybcankov s besnymi psami tam pojde mozno prave tym slusnym majitelom rozjebat drzku popri house party a vypali pri tom polku prilahleho lesa.

moze to byt vacsi komunikacny fail a fightovanie voci projekciam?

a prepac ale ja som ziadne tvoje kroky nepostrehol, videl som len odjeb.
mozno si niekde inde riesila nieco ine.

na poznamky typu hadzanie sa o zem nemam naladu, budem rad ak sa tomu vyhnes kedze je to zas len zbytocny osobny utok.
ako som uz povedal - mimo tvojej reakcie - sa moja snaha zaujimat sa o tieto veci a nieco pre ne aj robit postupom casu permanentne znizuje a vzhladom na spolocnost v ktorej zijeme sa dostala do bodu kedy to ja osobne vzdavam. som znechuteny a nemam na to energiu.

00000866015515750006356206709192067092500670977806709785067099760671004706710134067102400671025706710329067103340671051706710532067105700671079306710871
anna liza
 anna liza      22.06.2012 - 19:49:03 , level: 12, UP   NEW
"tak aby bolo jasne - obrazok v mojej hlave bol a takto som to pochopil aj od id Anna Liza - skupinka ludi co si tam spravi piknik/event, nebude nic nicit ani na nikoho utocit. budu mat vopred dohodnute reakcie na rozne situacie aby sa pridslo vyostreniu konfliktu. bude to jedna z foriem protestu voci tomu ako si ten priestor konkretni vybrani ludia (rozumej ti co tam maju pevne stavby, navozeny strk, etc.) privlastnili a ako to prostredie likviduju. a natacat vsetko - kedze tam je naozaj moznost konfliktu, nie z nasej, ale z ich strany. tie materialy potom pouzit v mediach a v pripadnom sudnom spore / podnetoch na policii."

hej hej presne takto som to myslela.

000008660155157500063562067091920670925006709778067097850670997606710047067101340671024006710257067103290671033406710517067105320671057006710592
anna liza
 anna liza      22.06.2012 - 16:43:32 , level: 11, UP   NEW
ok, som rada, že to takto vidíš.

mňa totiž fakt veľmi trápi ako to tam vyzerá a chcela by som aby sa to čo najskôr niekam pohlo, lebo za chvíľu už môže byť neskoro (preto mám potrebu niečo rýchlo spraviť).

čo ti vadí na tej forme, že by sme trebárs niekoľko ľudí išli a spravili si piknik pred jedným z hausbótov?

0000086601551575000635620670919206709250067097780670978506709976067100470671013406710240067102570671032906710334067105170671053206710566
TomX
 TomX      22.06.2012 - 16:36:15 , level: 10, UP   NEW
big rspct ze sa tomu venujes.

000008660155157500063562067091920670925006709778067097850670997606710047067101340671024006710257067103290671033406710517067105320671056606710577
anna liza
 anna liza      22.06.2012 - 16:38:51 , level: 11, UP   NEW
ďakujem!

už ma to hrozne dlho trápi totiž a ten Drotovanov blog ma nakopol sa aspoň pokúsiť s tým niečo spraviť.

00000866015515750006356206709192067092500670977806709785067099760671004706710134067102400671025706710314
svetielko
 svetielko      22.06.2012 - 14:45:21 , level: 6, UP   NEW
Neviem, preco az tak ze "lol". ;]
V case pisania mojho prispevku jedini, kto tu skutocne vyjadrili realnu tuzbu ist tam na tu opekacku, boli id anna liza, ktora to ako prva vymyslela, a ide janeire, ktara sa pridala.;]

K zvysku tvojho prispevku nic nehovorim, ani proti nemu nic nemam, ani za neho nie som.;]
Len som citila intenzivnu potrebu sa od toho celeho distancovat, lebo zacinam mat pocit, najma z kacok a komentarov, ktore som dostala, ze vznikla nejaka predstava, ze nejaka verejna prostestna opekacka je moj napad alebo ze sa s nou stotoznujem.
A ja som len komentovala velkost grilu, zvysok debaty ide mimo mna.;]]

0000086601551575000635620670919206709250067097780670978506709976067100470671013406710240067102570671031406710326
magenta
 magenta      22.06.2012 - 14:49:50 , level: 7, UP   NEW
nik ta z nicoho takeho neobvinuje. :D
ta moja prva veta nebolo nic ofenzivne na teba, len ze ma pobavila tvoja formulacia. :D

look! I`m fragile!