cwbe coordinatez:
101
63539
63556
1122092
5535870
5539678
5539920

ABSOLUT
KYBERIA
permissions
you: r,
system: public
net: yes

neurons

stats|by_visit|by_K
source
tiamat
K|my_K|given_K
last
commanders
polls

total descendants::67
total children::5
show[ 2 | 3] flat


A styl, akym ju vedu obhajcovia ockovania je arogantny a vulgarny...




0000010100063539000635560112209205535870055396780553992005543334
pj
 pj      11.09.2010 - 02:24:06 , level: 1, UP   NEW
dovolím si podotknúť, že arogantný a neraz vulgárny je aj prejav antivacinačných aktivistov. administrujem stránku Sprievodca očkovaním a prakticky denne mi v inboxe končia osobné výpady voči odborným garantom stránky (ktorí na rozdiel od ich autorov niečo o epidemiológii, vakcinológii a pediatrii aj vedia).

000001010006353900063556011220920553587005539678055399200554333405543337
slobo
 slobo      11.09.2010 - 02:33:10 , level: 2, UP   NEW
Keby si postol link na tú stránku ušetril by si mi dva dni nervov. Veľká vďaka tebe a ostatným, ktorý web tvoria.

00000101000635390006355601122092055358700553967805539920055433340554333705543343
pj
 pj      11.09.2010 - 02:47:58 , level: 3, UP   NEW
sorry, zanedbal som túto diskusiu ostatné 2 dni. ale stačilo pogoogliť, PPC kampaň by mala bežať. :) dík za pozitívnu odozvu.

0000010100063539000635560112209205535870055396780553992005541424
maximus
 maximus      09.09.2010 - 23:12:02 (modif: 09.09.2010 - 23:14:07), level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
tak kyberiu by som rozhodne nebral za bernu mincu tejto diskusie. mne islo skor o debatu ako taku, v ktorej odporcovia ockovania narabaju s cislami tak, ako sa im hodi, najma pokial ide o negativne dopady ockovania.

aby sme sa chapali, myslim, ze diskusia je potrebna rovnako ako je potrebne naburavat na Slovensku vzitu predstavu o nespochybnitelnosti doktorov. nemyslim si totiz, ze vsetko okolo vakcinacie je v poriadku a nie je teda na sucasnom stave co menit. navyse sposob, akym jej priaznivci reaguju na akekolvek pochybnosti, nedava velky priestor na diskusiu. lenze vzhladom na citlivost temy je nezodpovedne spochybnovat vakcinaciu ako taku a opierat sa pritom o statisticky nepresne tvrdenia, konspiracie a pseudovedecke studie.

000001010006353900063556011220920553587005539678055399200554142405542563
zdienka
 zdienka      10.09.2010 - 15:23:19 , level: 2, UP   NEW
mas pravdu. lenze tato situacia vznika najma vdaka tomu ze oficialne autority v danej oblasti sa odmietaju o pochybnostiach bavit a laici potom chtiac nechtiac v snahe ziskat informacie sami sa musia hrabat vo vedeckych materialoch a sami si ich interpretovat... je to dost zacarovany kruh imho. ale ako vidis v tejto diskusii sa najde aj vela priaznivcov ockovania ktori googlia argumenty na pockanie a intepretuju ich sami bez medicinskeho vzdelania... takze ak nedoverujes svojmu doktorovi moze ta z toho rovno jebnut :)

00000101000635390006355601122092055358700553967805539920055414240554256305542724
maximus
 maximus      10.09.2010 - 16:43:08 , level: 3, UP   NEW
mas pravdu s tym zacarpvanym kruhom. vela pediatrov a doktorov vseobecne sa o tom nechce bavit (ten lepsi pripad) alebo nemaju dostatocne vedomosti a ak na nich vybehnes s nejakymi konkretnejsimi otazkami, tak ta drzo odbiju (vid yossarian). pritom samozrejme nemusis byt ziaden extrem odmietajuci ockovanie ako take, ale len potrebuje nejake dodatocne info a nejaku alternativu.

na druhej strane chapem aj doktorov, pre ktorych je mat neockovane dieta v ambulancii riziko. jedna moja znama patri do tabora radikalnych odporcov ockovania a odmietli ju uz traja pediatri/pediatricky kym si nasla niekoho, kto ju prijal.

0000010100063539000635560112209205535870055396780553992005541424055425630554272405542902
zdienka
 zdienka      10.09.2010 - 18:44:10 , level: 4, UP   NEW
hm. je to presne tak.

mne by uplne stacilo mat legalnu moznost posunut ockovanie
a douhradit si bezpecnejsie monovakciny.

0000010100063539000635560112209205535870055396780553992005540559
jukebox
 jukebox      09.09.2010 - 15:28:19 , level: 1, UP   NEW
arogantny je asi z pozicie vzdelanosti...a generalnej neoveckovitosti.
i assume

0000010100063539000635560112209205535870055396780553992005540098
slobo
 slobo      09.09.2010 - 12:05:28 , level: 1, UP   NEW
Jedno ale vedie k mŕtvolám, kým druhé nie, to je hádam dôležitejší rozdiel.

000001010006353900063556011220920553587005539678055399200554009805541276
eev
 eev      09.09.2010 - 21:37:32 , level: 2, UP   NEW
uvidime o par rokov marek. kam sa ty dopracujes s tvojou volbou a my s nasou...

este k tym studiam. nikdy nebol spraveny ziadny vyskum, double-blind, kde by kontrolna skupina bola uplne nezoackovana. vyskum, ktory by tvral min 20-30 rokov, idealne este dlhsie (a aj po nom este nebude jasne, aky dopad to bude mat na dalsie generacie). az potom by sme sa mohli bavit o tom, ze vakciny su bezpecne. vyskumy, kde je kontrolna skupina zaockovana lubovolnou inou vakcinou, resp. roztokom s aditivami, a trvaju od par dni po par mesiacov, nie su toho dokazom.

00000101000635390006355601122092055358700553967805539920055400980554127605543342
pj
 pj      11.09.2010 - 02:38:10 (modif: 11.09.2010 - 02:38:56), level: 3, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
dopracovali sme sa k tomu, že nám decká neumierajú na choroby, z ktorých väčšinu už ani nepoznáme. stojí za to pozrieť si skeny príjmovej knihy pacientov na detskom infekčnom oddelení pred zavedením očkovania v rokoch 1957-1958. deti boli hospitalizované najmä s chorobami, proti ktorým sa už roky úspešne očkuje (čierny kašeľ, osýpky, záškrt, rubeola, ovčie kiahne). nech sa páči jeden sken a druhý sken (skeny poskytla dr. Urbančíková z DFN Košice).

00000101000635390006355601122092055358700553967805539920055400980554127605542381
pesiak
 pesiak      10.09.2010 - 14:01:21 , level: 3, UP   NEW
asi vies malo o klinickych studiach a o tom, kedy, za akych podmienok sa moze liek/vakcina dostat na trh. a za akych podmienok su neustale, po cely cas predaja lieku, monitorovane vedlajsie ucinky.
Skus zacat tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Clinical_trial , resp. tu http://en.wikipedia.org/wiki/Clinical_trial#Phase_IV

Teda nehovorime o 20-30 rocnych studiach, ale studiach, ktore priebezne prebiehaju od uvedenia lieku na trh, po jeho stiahnutie z trhu, teda desiatky a desiatky rokov. Pricom na kazdom trhu treba proces registracie absolvovat a cely cas udrziavat. Niet viac regulovaneho trhu, ako su lieky (mozno okrem zbrani a jadroveho materialu).

Takze ostava uz len argument: "zidia a nadarodne korporacie".

Ale ti si s nami aj tak urobia, co chcu.
A mozno je nakoniec pre nich financne zaujimave, aby som boli zdravi a stastni.

0000010100063539000635560112209205535870055396780553992005540098055412760554238105542400
eev
 eev      10.09.2010 - 14:08:20 , level: 4, UP   NEW
netuzim byt sucastou skusania lieciv a ockovani na ludoch. ani moje dieta nemam chut zapajat do takychto experimentov.

000001010006353900063556011220920553587005539678055399200554009805541276055423810554240005542827
slobo
 slobo      10.09.2010 - 17:48:14 , level: 5, UP   NEW
Ale neuvedomuješ si, že ho zapájaš? Veď on je presne tá kontrolná skupina, ktorú vedci toľko krát používali pri dôkazoch o tom, ako sú vakcinácie prospešné. One je tá kontrolná skupina, na chorobách (a áno, úmrtiach a postihnutiach, nech je to akokoľvek patetické) ktorej sa zistilo, že vakcinácia je prudko prospešná pre zdravie. To Ty zapájaš svoje dieťa do experimentu, ktorého morálnosť id Kriticka príloha tak správne pochybuje? Naozaj to nevidíš?

000001010006353900063556011220920553587005539678055399200554009805541276055423810554240005542596
pesiak
 pesiak      10.09.2010 - 15:41:50 , level: 5, UP   NEW
Pointa je ta, ze kazdy, kto uziva lieky, je sucastou skusania lieciv. Ta posledna faza IV je prave o tom, ze sa kontinualne zberaju udaje o neziaducich ucinkoch lieciv. Ci potom tuzis, alebo nie. Nejde o experiment v pravom slova zmysle.

00000101000635390006355601122092055358700553967805539920055400980554127605542000
Thunder Perfect Mind
 Thunder Perfect Mind      10.09.2010 - 11:16:45 (modif: 10.09.2010 - 11:17:03), level: 3, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
este k tym studiam. nikdy nebol spraveny ziadny vyskum, double-blind, kde by kontrolna skupina bola uplne nezoackovana.
mam pocit ze by tam mohli byt neriesitelne problemy s etikou takehoto vyskumu

0000010100063539000635560112209205535870055396780553992005540098055412760554200005542034
slobo
 slobo      10.09.2010 - 11:30:31 [2K] , level: 4, UP   NEW
Ja by som povedal, že celý africký kontinent je takáto kontrolná skupina, ale fuck me.

00000101000635390006355601122092055358700553967805539920055400980554127605541987
slobo
 slobo      10.09.2010 - 11:11:18 [2K] , level: 3, UP   NEW
Nie, neuvidíme, kedže stále žiješ v spoločnosti ktorá je zväčša vakcinovaná, a v ktorej keď tvoje dieťa dostane nejakú vážnu chorobu v dôsledku toho, že nie je zaočkované, tak bude profesionálne ošetrené (aj bez tvojho súhlasu).

Následky tvojho rozhodnutia teda nebudú také katastrofálne, ako by boli, keby také rozhodnutie mal každý. Je ľahké byť proti vakcináciam v spoločnosti ktorá je na 99% zaočkovaná. Keď bude ale každý robiť rozhodnutia na základe stránok a televíznych relácii ktoré tu postuješ, v budúcnosti to tak nemusí byť.

Máš evidentne vysoké nároky na výskum, poznáš teda aspoň jeden výskum, kde by sa dokázalo prepojenie napr. MMR vakcína a autizmu? Samozrejme že nie, no veríš tomu napriek tomu. To, čomu veríš nie je založené na nejakých vysokých kritériach na výskum, ale na poverách, strachu, a predsudkoch (o konšpiráciach a new age tu nebudem hovoriť). To ale nie je dobré kritérium pre rozhodnutia vo veci zdravia detí.

00000101000635390006355601122092055358700553967805539920055400980554127605541755
ZRudi
 ZRudi      10.09.2010 - 09:32:29 , level: 3, UP   NEW
uz to vidime :)
ved sa pozri na taky Čad alebo Burkina Faso aka je tam umrtnost na choroby, ktore ti tu vylieci paralen

0000010100063539000635560112209205535870055396780553992005540098055412760554175505542394
eev
 eev      10.09.2010 - 14:06:26 , level: 4, UP   NEW
fakt skvely pripad. to snad ani ty sam tomu neveris. realne porovnavat tieto staty s nami

000001010006353900063556011220920553587005539678055399200554009805541276055417550554239405542397
ZRudi
 ZRudi      10.09.2010 - 14:07:17 , level: 5, UP   NEW
deti ockovane vs deti neockovane

000001010006353900063556011220920553587005539678055399200554009805541016
randlover
 randlover      09.09.2010 - 19:00:59 , level: 2, UP   NEW
Ľudia zomierajú aj po očkovaní

00000101000635390006355601122092055358700553967805539920055400980554101605541017
ZRudi
 ZRudi      09.09.2010 - 19:01:39 , level: 3, UP   NEW
aj pred očkovaním

dokonca aj po jedle
zakazme jedlo

0000010100063539000635560112209205535870055396780553992005540098055410160554101705541035
randlover
 randlover      09.09.2010 - 19:11:06 , level: 4, UP   NEW
Ale však vieš ako to myslím. "Po" tu vyjadruje kauzálny vzťah.

000001010006353900063556011220920553587005539678055399200554009805541016055410170554103505541042
slobo
 slobo      09.09.2010 - 19:13:39 (modif: 09.09.2010 - 19:35:02) [2K] , level: 5, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
Tak potom sa buď mýliš alebo klameš. Nezomrel ani jeden človek kvôli očkovaniu, minimálne na Slovensku, a pravdepodobne ani na svete. Ak áno, nedá sa to porovnávať s tým, koľko ľudí umiera kvôli tomu, že očkovaní nie sú.

00000101000635390006355601122092055358700553967805539920055400980554101605541017055410350554104205543303
zdienka
 zdienka      11.09.2010 - 01:15:46 (modif: 11.09.2010 - 01:20:43), level: 6, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
mno, slobo, este jedna vec. ked to nahodou budes mat cas studovat, pozri si tento web
http://vaers.hhs.gov/index
tento web bol zriadeny vladou usa. na robenie reportov o neziaducich ucinkoch vakcin. viem, ma obmedzenu vypovednu hodnotu. ale aj tak, celkom zaujimave poctenicko. minimalne z toho vidno kolko ludi pozoruje nepriaznive reakcie rozneho typu po ockovani a ze teda, asi take uplne cool to s tymi vakcinami nebude. mozes si zadat lubovolne kriteria.
ako priklad uvadzam hpv vakcinu a hlasene reakcie v rokoch 2005-2010 suvisiace so smrtou alebo ohrozenim zivota, ktore sa objavili do osmych dni od podania vakciny.
http://wonder.cdc.gov/controller/datarequest/D8

podobne funguje web medalerts.org ktory naviac ponuka mesacne statistiky na zaklade udajov z vaers.

mno, ten link s konrektnymi udajmi nefunguje, musis si sam vyhladat ked sa ti bude chciet, ale ked chces mozem ti poslat export.

0000010100063539000635560112209205535870055396780553992005540098055410160554101705541035055410420554330305543305
slobo
 slobo      11.09.2010 - 01:20:06 (modif: 11.09.2010 - 01:22:05), level: 7, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
"When evaluating data from VAERS, it is important to note that for any reported event, no cause-and-effect relationship has been established. Reports of all possible associations between vaccines and adverse events (possible side effects) are filed in VAERS. Therefore, VAERS collects data on any adverse event following vaccination, be it coincidental or truly caused by a vaccine. The report of an adverse event to VAERS is not documentation that a vaccine caused the event."

navyše

"VAERS is a passive reporting system, meaning that reports about adverse events are not automatically collected but require a report to be filed to VAERS. VAERS reports can be submitted voluntarily by anyone, including healthcare providers, patients, or family members. Reports vary in quality and completeness. They often lack details and sometimes can have information that contains errors."

000001010006353900063556011220920553587005539678055399200554009805541016055410170554103505541042055433030554330505543306
zdienka
 zdienka      11.09.2010 - 01:21:21 , level: 8, UP   NEW
co som tam napisala?
VIEM MAJU OBMEDZENU VYPOVEDNU HODNOTU

00000101000635390006355601122092055358700553967805539920055400980554101605541017055410350554104205543303055433050554330605543311
slobo
 slobo      11.09.2010 - 01:24:49 , level: 9, UP   NEW
Vieš aký je rozdiel medzi koreláciou a kauzalitou?

0000010100063539000635560112209205535870055396780553992005540098055410160554101705541035055410420554330305543305055433060554331105543313
zdienka
 zdienka      11.09.2010 - 01:26:33 , level: 10, UP   NEW
viem. hm. asi ta vlada vyvalila tych mrte prachov zbytocne.
mali by radsej urobit databazu stastnych deti ockovanych proti hepatitide b :)

000001010006353900063556011220920553587005539678055399200554009805541016055410170554103505541042055433030554330505543306055433110554331305543315
slobo
 slobo      11.09.2010 - 01:30:36 , level: 11, UP   NEW
A vieš mi ukázať nejakú štúdiu kde by sa zistila kauzálna súvislosť medzi vakcínou a napr. autizmom?

00000101000635390006355601122092055358700553967805539920055400980554101605541017055410350554104205543303055433050554330605543311055433130554331505543316
zdienka
 zdienka      11.09.2010 - 01:33:11 , level: 12, UP   NEW
ale teraz sa bavime o vaers a hpv vakcinach! nezahovaraj ;)