cwbe coordinatez:
101
63535
1963268
4385344

ABSOLUT
KYBERIA
permissions
you: r,
system: public
net: yes

neurons

stats|by_visit|by_K
source
tiamat
K|my_K|given_K
last
commanders
polls

total descendants::
total children::63
157 ❤️


show[ 2 | 3] flat


hash.meer0
Toth0
nana0
amie0
lupus yonderboy0
tigeree0
r0
nanda0
Prospero0
Corvinku1
drobna1
obiaman1
bon1
Craquetone2
Loco del Coco2
neon5
-sXero-6
mrkrm7
oxid8
Cteni senátori, spa[nm]ilé senátorky:

Ave Eris, Ave Discordia Gratia Plena,

od mojho kolegu a kamarata Marjana Al Mahdiho som sa dnes vecer dozvedel ze kyberia uz vlastne nieje nicim inym iba jednou z mnohych socialnych sieti. Tento stav ma nepotesil. Z tohto a este z viacerych dovodov ktore sa pokusim Vam nacrtnut v dalsich odstavcoch, si tymto dovolujem predlozit Vam tuto ziadost:

Ziadam Vas o to aby ste ma zvolili za historicky prveho konzula slovenskej kyberie.



Specifikujem co mam na mysli terminom « Prvy konzul kyberie »: Jedna sa osobu ktora na kyberiu nahliada zvonku a ktora kyberiu zvonku reprezentuje. V momente pisania tohto textu som prilis vykaleny na to aby som to rozpitvaval viac (alebo riesil ci je gramaticky spravne pisat « zvonku » alebo « zvonka ») preto verim ze uvedenu definiciu budete povazovat za dostatocnu.

« Nahliadat na kyberiu zvonku » znamena « vykonavat kvantitativne a nie kvalitativne analyzy dat – informacii ON the web a nie IN the web - konzultovat databazu cisto iba pomocou statistickych nastrojov (R,igraph...) a informovat komunitu kyberie o zistenych zaveroch. Pripadne si raz za cas pozriet nejaku nodu s external_access=’yes’ (je ich jak šafránu, shame on you :()

« Kyberiu reprezentovat » - citit sa byt spoluzodpovedny za dojem|vlny ktor(y|e) kyberia vytvara v od nej nezavislom externom (pravnom,medialnom,hmotnom) svete

Ked som si takto pekne definoval napln toho co by som rad poskytol tejto komunite voilà niekolko dovodov preco si myslim ze by som na uvedenom poste mohol zozat par uspechov: Kyberiu som zalozil a mal ju rad. Kazdym dnom sa viac a viac oddavam analyzam socialnych a semantickych sieti za pouzitia prizmy teorie grafov , mam z toho radost a rad by som pracoval s zivymi datami. Ajked som realizoval par analyz aj nad datami z kyberia db ktore som si dumpol pri mojom odchode (viz. Napr. output z Kyberia July 2006 PageRank FriendsLink Analysis - http://localhost.sk/~hromi/Kyberia2006friendrank.html – ktory co to naznaci o osobach najvacsmi zodpovednych za stav ktory bohuzial presne tie iste osoby castokrat popisuju slovami « kyberia ide dop*ce » :). Kazdopadne momentalne analyzujem hlavne ine datove korpusy ako napr. wikipedie, pretoze realizovanie coilen kvantitativnych analyz na aktualnych datach kyberie (ku ktorym vlastne ani nemam pristup) bez suhlasu Senatu by istotne niektorymi nemuselo byt povazovane za eticky ciste.

O vysledkoch tychto analyz by som rad poinformoval porotu na Ars Electronica, kategoria «MEDIA.ART.RESEARCH AWARD 2009 ». Rad by som dotycnu prihlasku podaval uz ako Vami zvoleny « Konzul Kyberie » - istotne by to celej prihlaske dodalo na zavaznosti.

Kedy sa za Konzula Kyberie budem povazovat?
V pripade ze tejto ziadosti udeli svoje K viac ako 23% legitimne zvolenych senatorov.
(don’t worry, ked Vas budem nebodaj raz ziadat o zvolenie cenzorom, bude uz potrebnych percent minimalne 42...a raz mozno aj 77, takze vacsinova demokracia sa vskutku kona :)

Co Vam vymenou poskytnem? :
1)vytvorenie pravneho subjektu ktory bude schopny hajit prava ako kyberie, tak jej uzivatelov
2)uznanie komunity na medzinarodnej (minimalne EU) rovine
3)nic

Co ziadam? Jedno Vase K (ktoreho hodnota, ako mi bolo referovane, zacina znacne stracat na hodnote). A tych hardcorovejsich kyberanov by som poprosil i o to: Nezbavujte sa prosim svojich 1sK, 2sK, a 5sK MINCI. Povazujem to za podstatne.

Dakujem za pozornost,
a samozrejme Vam vsetkym zelam

Mastne a Zelene a Slastny Novy Rok

Daniel Hromada
(Cognition Naturelle et Artificielle, Master des Sciences de la vie et de la Terre, EPHE, Paris, EU)


P.S. remember Joshua Norton




0000010100063535019632680438534405733539
grurbangi
 grurbangi      02.01.2011 - 16:06:33 , level: 1, UP   NEW
volím

0000010100063535019632680438534404462631
3k
 3k      25.01.2009 - 14:26:18 , level: 1, UP   NEW
ako toto nakoniec celé dopadlo teda ?

0000010100063535019632680438534404422737
cut
 cut      09.01.2009 - 16:20:19 , level: 1, UP   NEW
skvele:) potom by mohol natocit film o tom
nieco ako kyberneticky remake barona prasila

vip rider ghost

0000010100063535019632680438534404418399
dark matter
 dark matter      08.01.2009 - 11:16:48 , level: 1, UP   NEW
hromi na zaklade tu prejavenej podpory pripravi navrhy do agory/senatu, o ktorych sa bude samostatne hlasovat


0000010100063535019632680438534404417912
miloxe
 miloxe      08.01.2009 - 02:08:00 , level: 1, UP   NEW
Super rebríček hento. Dokonca som vyššie ako barbara_idijot (:

0000010100063535019632680438534404403254
obiaman
 obiaman      03.01.2009 - 10:09:47 (modif: 03.01.2009 - 10:49:59) [3K] , level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
Ak Otec vlasti žiada Senát, aby bol zvolený za konzula, pričom nespomenie, že konzuli boli vždy dvaja, je tu istá nádej, že by sa nechal prehovoriť aj na to, aby sa stal cisárom.

0000010100063535019632680438534404402651
soc
 soc      02.01.2009 - 23:29:35 [1K] , level: 1, UP   NEW
co takto prestat vytvarat dalsie "elitarske" pozicie. Je sice pekne ze hromi kybcu zacal a ma hodne velke pravo to tu menit, ale nebola povodna kybca zalozena skor na rovnosti a neutralite? Preco pokracovat k naburani tejto neutrality a davat hromimu dalsiu nic neznamenajucu poziciu(viz co vlastne senat dosiahol), len pre to aby si mohol zas s niekym (tentokrat z vonka) zasukat ? =] Co takto radsej vytvorit suhrn dajakych pravidiel admin vs uzivatel, admin vs admin, uzivatel vs uzivatel a konecne ich vyditelne spisanie ?

prevadzkovatel stranky ruci za nic - jasne ale ja chcem aspon +/- vediet co mam ocakavat

0000010100063535019632680438534404397143
obiaman
 obiaman      30.12.2008 - 19:15:34 (modif: 03.01.2009 - 17:11:26) [2K] , level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!


Dúfam, že táto debata je len nejaký hoax, ale ak by to tak aj bolo, ide o nevydarený vtip, a ja by som na tomto mieste chcel zakliať priam bezprostredne !

Vari nemáme už viac ako 5 rokov V.N.K.A., čo z našej vôle a pre naše dobro rieši za nás všetky otázky, či už jednoduché, alebo aj tie najzložitejšie ? Vari boli zbytočné všetky obete z radov príslušníkov B.Z.K, čo položili svoje životy v boji proti vnútorným aj vonkajším nepriateľom na oltár dnes už slobodnej a bezpečnej Kyberie ? Vari bolo zbytočné obrovské legislatívne úsilie, čo našlo svoj dokonalý výraz v Zbierke nariadení Výboru, ktoré svojou zrozumiteľnou a jednoznačnou dikciou usmerňujú každodenný život našej komunity, vrátane vzťahov medzi VNKA a Senátom, ( toto konkrétne Nariadením 23/c-S-108/2007 ) spôsobom nikde doteraz nevídaným a nenapodobiteľným?

Všetci viete, že nehovorím za Výbor, môj vzťah k nemu som jasne vysvetlil na tomto mieste.
Nemôžem preto ani potvrdiť, že by som z tohoto zdroja mal hoci len neoficiálnu informáciu, že do dnešného dňa neboli Výboru (nikým!) predložené (žiadne!) požiadavky na čo len prípravné konzultácie ohľadom vyššie nastolenej otázky. So sestrou Josefkou sa o žiadnych služobných veciach nikdy nerozprávame, a ani cez blížiace sa vianočné sviatky ( ktoré v našej rodine oslavujeme kvôli Josefkinmu partnerovi aj druhýkrát - 6. januára) sa o žiadnych služobných veciach rozprávať nebudeme.

Túto informáciu sem dávam z vlastnej, čisto súkromnej iniciatívy v nádeji, že moje úmysly budú zodpovednými vyhodnotené ako úmysly čisté, vedené snahou predísť všeobecnému nedorozumeniu a hromadnému porušovaniu zákonov. Bolo by zrejme len otázkou času, kedy by sa občania začali húfne obracať na Výbor s dotazmi a podnetmi o (ne)legálnosti aktivít iniciátorov diskusie, čím by sa mohli vystaviť stíhaniu pre porušenie Nariadenia č 11, ods. 1) písm b,c a ods.3) cit. Nar. ktoré na tomto mieste radšej hneď pripomeniem:



___________________________________________________


Nariadenie VNKA č. 11

Všetky aktivity usera, svedčiace o jeho nedostatočnej dôvere voči Výboru
akými sú najmä :

1) verejné dožadovanie sa:

a) zdôvodnení postupu Výboru v akejkoľvek veci,
b) informácií o prijatí alebo zamietnutí podania,
c) informácií o priebehu vyšetrovania,
d) iných informácií podľa osobitného predpisu, na ktoré user nemá nárok,

ale aj

2) všetky negatívne či inak znevažujúce hodnotenia Výboru ako celku, jeho podvýborov,jednotlivých členov a ich postupu v akejkoľvek veci

alebo

3) zahlcovanie administratívy Výboru neodôvodnenými alebo inak
z rôznych dôvodov nekorektnými podaniami

budú považované za neprípustný nátlak na Výbor, a ako také
neodkladne prešetrené pre podozrenie z nekyberickej činnosti.
____________________________________________________





Som pripravený niesť osobnú zodpovednosť za tento svoj príspevok a som uzrozumený s tým,
že sa, čo aj z dostatočne dobrých dôvodov, sám vystavujem riziku vyšetrovania pre nekyberickú činnosť,
a dovoľujem si preto už teraz poprosiť zodpovedných o veľkorysú zhovievavosť.









000001010006353501963268043853440439714304397196
r
 r      30.12.2008 - 19:38:43 , level: 2, UP   NEW
cela V.N.K.A je jen spatny zert :)

0000010100063535019632680438534404395111
michal babincak
 michal babincak      29.12.2008 - 22:00:35 , level: 1, UP   NEW
A k comu sa dospelo? ANO ? NIE ?

000001010006353501963268043853440439511104395146
freezy
 freezy      29.12.2008 - 22:13:53 , level: 2, UP   NEW
k tomu ze sa o tom bude diskutovat s hromim

0000010100063535019632680438534404390250
r
 r      27.12.2008 - 14:24:14 [1K] , level: 1, UP   NEW
Pozadal jsem hromiho o vysvetleni zajimavych cisel z Kyberia July 2006 PageRank FriendsLink Analysis a tu je jeho odpoved:

Pagerank je algoritmus ktory Ti dokaze najst vlastny vektor (eigenvector s
eigenvalue=1) k matici ktorou popisujes urcity graf. Graf je
matematicka entita ktora je velmi vhodna na popisovanie struktur ktore
sa zkladaju z entit a z vztahov medzi tymito entitami. Kyberia 2 bola
navrhnuta ako taka struktura, preto sa nad nou podobne analyzy daju
realizovat s velkou lahkostou, obzvlast za pouzitia dobrych nastrojov.
A kazdy kto vie, vie ze najlepsim nastrojom na trhu je soft ktory nic
nestoji - R for statistical computing...

Teraz trochu ludskejsie. Vyberiem si kriterium podla ktoreho z
databazy kybce vyselectujem data. Pre hentu analyzu som si ako
kriterium zvolil FRIENDS LINK medzi dvomi uzivatelskymi nodami. Kedze
osoba A moze mat za frienda osobu B bez toho aby osoba B mala za
frienda osobu A, jedna sa o orientovany graf. Tento graf mi kniznice
"igraf" pretransformuje na maticu nad ktorou mozno realizovat mnozstvo
zaujimavych operacii.

Jeden z najzaujimavejsich sposobov ako zredukovat celu maticu
popisujucu "kto je koho friend" na mnozinu dat ktore nieco hovoria o
celku kyberia systemu je pouzitie toho co je dnes zname ako PageRank
Algoritmus. Info o tom ako to funguje si v pripade zaujmu istotne
najdes na wikipedii (mne tu teraz nefrci mozilla a tuto odpoved Ti
pisem v linkse , takze ziadne linky Ti sem nehodim, si kazdopadne dost
sikovny na to aby si uz sledoval vyznacene stopy)

Osobne si ziskane data interpretujem tak, ze pozicia v rebricku urcuje
podstatnost dotycneho usera pre celok systemu (ktory je, opakujem,
popisovany zatial iba pomocou jednoho kriteria ktorym je existencia
friendslinku medzi X a Y). Cim vyssi pagerank (ktoremu si v hantyrke
mojej miniteorie hovorim skor "importance"), tym vyssia mieru vplyvu
ktory ma dotycna osoba na danu socialnu siet. A u rozumnych ludi plati
taktiez - cim vyssia miera vplyvu, tym vyssia zodpovednost.

Preto ludi na celnych prieckach uvedeneho rebricka povazujem za
najvacsmi zodpovednych za NALADY ktore sa kyberiou sirili v obdobi v
ktorom boli uvedene data dumpnute (okolo 6.7.2006). Osobne som
presvedceny o tom ze cela vec vypoveda o vplyve dotycneho jednotlivca
na celok systemu ovela viac ako pocet cifier v idcku na ktore sa tu ti
slabomyselnejsi z vas zevraj uz niekolko rokov hraju.

Vypocet page.ranku bol pokial sa nemylim realizovany s damping
factorom 0.23 (alebo 0.42? alebo 0.77?...tazko riect :)

000001010006353501963268043853440439025004397156
mrkrm
 mrkrm      30.12.2008 - 19:20:58 , level: 2, UP   NEW
princip pageranku ako taky je vhodny pre web,
ale nie idealny pre soc siet,
dokonca aby na podobnom principe friendlinkov,
mala dotycna entita vplyv na naladu a smer soc siete,
ked je niekto oblubeny neznamena, ze ma este spravny vplyv.

00000101000635350196326804385344043902500439715604397175
r
 r      30.12.2008 - 19:29:22 , level: 3, UP   NEW
tak zda ma vliv na naladu... to je sporne... ja treba sleduji, co uzivatele, ktere mam za pratele, delaji/kam prispivaji/jake nody ctou... takze me to v pobytu na kyberii dost ovlivnuje.

tak pagerank na webu taky neresi zda web, kteryho ma velky je kvalitni a uzivatelum prinosny, kdyby si mel moc umistit odkaz na hodne webu, tak ho zvednes jakejkoliv strance bez ohledu na obsah...ale nastesti podobnou moc nikdo nema....takze vysokej pagerank maji jen zajimavejsi weby .... a to podobne plati zde u pratel.

0000010100063535019632680438534404390250043971560439717504397204
mrkrm
 mrkrm      30.12.2008 - 19:41:36 (modif: 30.12.2008 - 19:54:04), level: 4, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
jasne,
mas pravdu pagerank neresi kvalitu, preto pomaly nastupuju semanticke vyhladavace,
este k tym vztahom a rozdielom voci realite:
- nemame len dva stavy v reale priatel/neznamy
- v case sa nase vztahy menia, v sietach je to priatel navzdy, takze nastava devalvacia priatelstva.
- miesto deklaracie toho kto a cim sme, je lepsie sledovat co naozaj robime, ale to si uz vlastne spomenul v prvom odstavci: "tak zda ma vliv na naladu... to je sporne... ja treba sleduji, co uzivatele, ktere mam za pratele, delaji/kam prispivaji/jake nody ctou... takze me to v pobytu na kyberii dost ovlivnuje."

0000010100063535019632680438534404389667
Jay
 Jay      27.12.2008 - 01:56:23 [6K] , level: 1, UP   NEW
hromi, hromi, hromi ...
Takto politicky, romanticky, vedecky, vykalene a zaroven zbytocne sa vies vyjadrovat len Ty.

Chces byt konzul?
"Drahy senat, chcem vas poziadat, o udelenie titulu [titul]. Paci sa mi taky .. atd. ..."
[titul] moze byt : konzul, otec, tvorca, GodFather ... cokolvek.
radi ti to 200 Kckami z fleku odsuhlasime (len par nedonosenych by malo pripomienky na tvoje ego)


Chces data na analyzu ?
"Freezy, mohol by som dostat od teba data take a take? Chcem na hento a tamto urobit grafy. A napisem aj do senatu ze to chcem..."
"Drahy senat, freezy suhlasi ze mi da data a chcem urobit takuto analyzu. Suhlasite?"
Zase ti z fleku 200Kckami schvalime cokolvek chces analyzovat...


Ale tebe sa podarilo dat do kopy taky subor informacii..
Ani ja s tym nesuhlasim.

Nedivim sa freezymu, ze "kope", ja by som tiez. Dlho si tu nebol, a on je momentalne jediny koder s rozumom, dostatkom casu, schopnostami a hlavne ochotou pokracovat v rozvoji tvojho dietata.
Mal si teda prist najprv za nim. On ma dobre plany do buducnosti, a to co navrhujes moze s tym konfliktovat.

S podstatou tvojej myslienky suhlasim, a velmi rad teba, freezyho, a pripadne dalsich ako Robert, darkmatter, maniac .... pozyvam aby sme to prejednali.

Nech dobre slova a myslienky nie su zmarene odmietanim a zlou komunikaciou.

000001010006353501963268043853440438966704392586
||
 ||      28.12.2008 - 19:18:08 (modif: 28.12.2008 - 19:18:35), level: 2, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
suhlasim s tebou, ak je to tak ako to ty vnimas...
ale aby som si to ujasnil: ako suvysi hromiho ziadost s behom samotnej kyberie?

00000101000635350196326804385344043896670439258604409181
Jay
 Jay      05.01.2009 - 13:16:04 , level: 3, UP   NEW
sorry
nemal som do teraz cas ti odpovedat...
budeme mat stretnutie tak si to objasnime ;)

0000010100063535019632680438534404389054
drobna
 drobna      26.12.2008 - 19:38:56 [2K] , level: 1, UP   NEW
úplne súhlasím s tým, že kyberia je hromiho duševné vlastníctvo, to sa poprieť nedá. vytvoril ideu, ponúkol ju ľuďom, ktorí sa chytili. základná myšlienka celej kyberie bola /ak sa nemýlim/ vytvoriť sociálnu sieť, ktorá by bola založená na určitých hromiho filozofických ideáloch, ku ktorým sa každý člen, ktorý do nej vstupoval ako keby zaviazal. tak si to podľa mňa predstavoval hromi. preto existuje istá selekcia členov, sami si priberáme ďalších, ktorí podľa nás tieto zásady budú rešpektovať. /samozrejme na základe tých pár riadkov sa to ťažko určuje,lepšiu metódu sa však ešte nepodarilo vymyslieť/.
ďalšia vec, ktorú podľa mňa hromi chcel touto sieťou dosiahnuť je to, že sa bude ďalej vytvárať sama a slobodne - bude vytvárať samú seba, bez zásahov zvonku. vnímam to niečo ako sociálny výskum- zhromaždiť skupinu ľudí, ktorí majú isté inteligenčné predpoklady, ponúknuť im priestor a virtuálny svet a sledovať ako sa to ďalej bude vyvíjať. (z časti sa to darí- sami sme si vytvorili fiktívnu vládu a jej rozhodnutia viac-menej rešpektujeme).
ja skutočne neviem, či to bolo tak, ale osobne to vnímam takto. v tom je kyberia iná ako ostatné sociálne siete a v tom ja osobne vidím jej potenciál.
nechcem hromimu brať právo reprezentovať kyberiu, pretože to právo, ako jej ideový tvorca, jednoznačne má. nerozumiem však tomu, na čo k tomu potrebuje nejaký nič nehovoriaci titul.
jediný dôvod, ktorý mi reálne napadá je fakt len zvýšenie ega.
ak mu ide o ars electronicu - myslím, že kyberia dnes NIE JE dostatočne pripravená na to, aby sa takejto súťaže zúčastnila (či už s hromim ako konzulom alebo nie). ak si hromi potrebuje vylepšiť svoj imidž niekde vo FR, myslím že aj pre neho je lepšie, ak by rok počkal, vrátil sa, pomohol s vytvorením zmien, ktoré sa chystajú /pretože on najlepšie vie, ako chce aby kyberia vyzerala/, inšpiroval ľudí a o rok môže kyberiu s (dúfam) funkčnejším senátom, spísanými zásadami členstva a inými prvkami prihlásiť. pravdepodobnosť výhry je IMHO omnoho väčšia ako dnes.
ak sa mu tentokrát nepodarí uspieť, kyberia takéto ocenenie nezíska už pravdepodobne nikdy, čo by bola koniec koncov- škoda.
v tomto vidím pre samotnú kyberiu skôr mínus ako plus
nehovoriac o tom, že hromi zvláštnym spôsobom ide presadzovať vytváranie nových funkcií, ktorých právomoci sa v budúcnosti môžu zvrhnúť spôsobom, ktorý dnes ani len predpokladať nevieme. (ved jemu stále stačí ak napíše srdcervúci blog, že jo?)

v celom tomto snažení jednoducho vidím len snahu o JEHO vyzdvihnutie, nie o prínos pre kyberiu. ibaže - on sa chváliť vymyslením kyberie môže aj bez nejakých titulov už teraz.

PS: skúste si niektorí prečítať aj odkazy, ktoré tam sám nalinkoval.


000001010006353501963268043853440438905404391434
evad
 evad      28.12.2008 - 02:33:39 [1K] , level: 2, UP   NEW
nteligenčné predpoklady
virtuálny svet
fiktívna vláda
zvýšenie ega
pravdepodobnost výhry

;)

00000101000635350196326804385344043890540439143404434232
Wayfarer
 Wayfarer      14.01.2009 - 00:48:48 , level: 3, UP   NEW
presne

000001010006353501963268043853440438905404389595
alisea
 alisea      27.12.2008 - 01:08:26 [1K] , level: 2, UP   NEW
mozno poziadal o ten titul len prave pre to, aby videl, co sa tu bude diat :):)))
vyskum :)



Give the world the best you have and you\'ll get kicked in the teeth,Give the world the best you have anyway.

000001010006353501963268043853440438905404389140
Thunder Perfect Mind
 Thunder Perfect Mind      26.12.2008 - 20:33:07 (modif: 26.12.2008 - 20:37:29) [2K] , level: 2, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
vo vsetkom co robis ide o prinos? nejde niekedy trebars aj o zabavu a tak? treba vsetko naozaj brat vazne? mam verit svojim ociam, ze tato riesenica sa tu prihrieva uz dva dni? odstavime hromiho ego od prsnika matky kyberie, nech aj na inych ostane? nie je hodnota siete exponencialnou funkciou jej velkosti?

000001010006353501963268043853440438905404389111
michal babincak
 michal babincak      26.12.2008 - 20:14:49 (modif: 26.12.2008 - 20:25:44), level: 2, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
ludia sa boja zmien, tak radsej rok pockajme
snad buduci rok na vianoce bude kyberia pripravena na zmenu:) alebo o 2roky radsej

ved aj tak nedostaneme vetsieho jeziska - tak mu to radsej zamietnime




flejmujem prepacte :) idem kukat radsej MRAZIKA


(a zevraj aj trepem - asi ano - K)



00000101000635350196326804385344043890540438911104389134
freezy
 freezy      26.12.2008 - 20:30:50 , level: 3, UP   NEW
ohladne zmien fungovania senatu
https://kyberia.sk/id/4386469

00000101000635350196326804385344043890540438911104389115
freezy
 freezy      26.12.2008 - 20:19:22 [1K] , level: 3, UP   NEW
trepes

0000010100063535019632680438534404389034
stenlis
 stenlis      26.12.2008 - 19:25:46 , level: 1, UP   NEW
Said the straight man to the late man
Where have you been?
I've been here and I've been there
And I've been in between.

I'm on the outside looking inside
What do I see
Much confusion, disillusion
All around me.

I talk to the wind
My words are all carried away
I talk to the wind
The wind does not hear
The wind cannot hear.

http://www.youtube.com/watch?v=BflmMWJB97Y

0000010100063535019632680438534404388762
truce_erizame
 truce_erizame      26.12.2008 - 17:06:53 , level: 1, UP   NEW
Hromimu, keďže to tu číta,
senátorom, aj ostatnému hoi polloi

https://kyberia.sk/id/4388753/ moje úvahy o povahe konzulátu.


0000010100063535019632680438534404388627
lekvarik
 lekvarik      26.12.2008 - 15:59:51 (modif: 26.12.2008 - 16:00:21) [3K] , level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
dajte mu honorarneho konzula, na vizitke to vypada lepsie a dolezitejsie ako konzul :)

a ad veci ako NBU a podobne, tak tam by som lietal vo vyske v ktorej zvyknu lietat dazdovky.

0000010100063535019632680438534404388213
terorrist
 terorrist      26.12.2008 - 12:46:15 (modif: 26.12.2008 - 12:49:18), level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
:) a niekto browsil po napriklad ning.com
a teraz to pomenoval? (ze je kyberia socialna siet?)
kyberia je davno socialna siet

0000010100063535019632680438534404388110
alice
 alice      26.12.2008 - 11:59:59 (modif: 26.12.2008 - 12:08:03), level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
heh, dala som Kacko ked sa to objavilo, zrejme v ramci toho, ze "vsak je to hromi, ten si kacko zasluzi" a az teraz som si to poriadne precitala.
myslim, ze klucova informacia je: "...V momente pisania tohto textu som prilis vykaleny na to aby som to rozpitvaval viac.." :)
- nahliadat zvonku? to je ako, ked skoro ziadne nody sa nedaju zvonku pozriet?
- kvantitativne analyzovat? a naco?
- hajit prava kyberie a jej uzivatelov? ako preboha? a ake prava? LOL

nic proti hromimu, tiez si myslim ze reprezentovat kyberiu ma pravo, vsak to tu vytvoril.
len tato forma mi pride taka cudna. preco veci nepovedat na rovinu a normalne:
"chcem sa vratit a znova sa kyberii venovat". naco vymyslat take podivne pojmy, ze "konzul zvonku"?

000001010006353501963268043853440438811004388431
mkrsp
 mkrsp      26.12.2008 - 14:27:07 , level: 2, UP   NEW
heh, dala som Kacko ked sa to objavilo, zrejme v ramci toho, ze "vsak je to hromi, ten si kacko zasluzi" - heh aj ja som mu dal ka, ale nemam teraz pocit, ze by si ho na zaklade njecoho nezasluzil... alebo ty teraz hej??
- nahliadat zvonku? to je ako, ked skoro ziadne nody sa nedaju zvonku pozriet? - kludne moze, sak napriklad aj tato noda sa da vidiet aj zvonku, nech si pozera, preco nje??..
- kvantitativne analyzovat? a naco? ma vobec nezaujima naco to potrebuje, teba hej?..
- hajit prava kyberie a jej uzivatelov? ako preboha? a ake prava? LOL to je aj podlamna picovina, v praxi to nevidim realne, pretoze ani doteraz tu nikto nikoho prava nehajil a ani nikdy nebude..
nic proti hromimu, tiez si myslim ze reprezentovat kyberiu ma pravo, vsak to tu vytvoril.
len tato forma mi pride taka cudna. preco veci nepovedat na rovinu a normalne:
"chcem sa vratit a znova sa kyberii venovat". naco vymyslat take podivne pojmy, ze "konzul zvonku"?
- tiez nemam nic proti hromimu, pametam si ho ako chlapca z vedlajsieho vchodu ktory vymyslel kyberiu, a tym ma teda pravo sa titulovat aj ako "cisar", "prezident" alebo "jeho velicenstvo" kyberie, a to je mi fuk ako....
hromi sa nikde nevyjadril, ze sa sem chce vratit, a venovat sa kyberii.
podivny pojem "konzul zvonku sa mu moze hodit na vyzitke, to vysvetlil tu http://kyberia.sk/id/4386967 moze mu to pomoct sa stretnut s tou Karlou Bruni :)ja mu to kludne doprajem....

freezy ani nikto iny tu neuvjedol ani jeden argument, v com by kyberia tratila - alebo v com je to teraz lepsie, kym nim akoze njeje.
podlamna je to cele fraska a divadielko, cela tato diskusia, nazory za a proti, hlasovanie spenatu - to je uplna traposina :))ej cely spenat....
takze senatori podme hlasovat!!! hahaa...

hromi sa tu tomu dlhe roky venoval, odisiel kvoli tomu, ze to neskorsie povazoval za stratu casu, a chcel sa venovat aj njecomu zmysluplnensiemu a v realnom zivote, ako snazit sa to tu ukocirovat, a s njektorymi dementami sa hadat. ale vzdy bol spravodlivy, a nikomu neodopieral ziadne prava...
kdezto teraz sa mi tu zda, ze ludia co to tu akoze "tlacia" uz nje su taki demokrati, ale skor fasisticky diktatori....

fakt preco mu to nechcete uznat, chcete snad sami njake uznanie za zasluhy??
asi ano, to asi vse k mojmu monologu :)))