cwbe coordinatez:
101
7763757
63575
21900

ABSOLUT
KYBERIA
permissions
you: r,
system: public
net: yes

neurons

stats|by_visit|by_K
source
tiamat
K|my_K|given_K
last
commanders
polls

total descendants::57
total children::27
8 ❤️


show[ 2 | 3] flat


wicked0
rb0
martin v0
sine0
slnéčko0
datask0
check0
Toth0
KaT0
Marcellino0
mantos0
where is Jes...0
Charlette0
Prospero0
mirex0
SixthSense[L...0
ritomak0
blazeNA0
chinaski0
Neo Amazingl...0
Avathar68401
Ruza1
polar2
Zly Gobbo15
Láska je jediné náboženstvo, jediný Boh, jediné tajomstvo ktoré sa musí prežit a pochopit. Keď človek pochopí lásku, pochopí všetky záhady tohto sveta. Vôbec to nie je tažké. Je to jednoduché ako napríklad dýchanie. Je to v každom z nás. Nikto nás to nemusí učit. Treba si uvedomit iba jednu vec: láska nás sprevádza od nášho narodenia, spočiatku je však ešte neobjavená, tak ako všetko ostatné naokolo. Dieta musí vyrás?.



A to je presne to čo spoločnost zneužíva. Láska v die?tati pomaly narastá; medzičasom však spoločnos? mení myslenie die?a?a, napĺňa ho ideami o láske ktoré sú nesprávne. A keď nastane čas kedy je die?a pripravené skúma? svet lásky tak je zaplavené množstvom klamlivých a nepodstatných faktov, ktoré mu nedávajú veľkú nádej na to aby našlo a
precítilo pravú lásku a vyhlo sa klamu. Každé die?a bolo nakazené myšlienkou ze láska je nesmrtelná: ak niekoho miluješ, miluješ ho celý svoj život. Ak niekoho miluješ a neskôr sa ten pocit vytratí, tak to nebola pravá láska. A to je práve to najhoršie čo môže by?. Davá to pocit nekonečnej a trvalej lásky. Ale v živote nič nie je večné, kvet ktorý ráno nádherne zakvitol môže by? už večer navždy zabudnutý.



Život je súvislý tok, všetko sa mení. Nič nie je statické, nič nie je trvalé. Bola vám daná myšlienka večnej lásky ktorá vám zničí celý váš život. Budete očakáva? večnú lásku od partnera, partner bude očakáva? večnú lásku od vás. Láska sa tým pádom potlačí do pozadia, nebude dôležitá. Do popredia sa dostane nemennos? a stálos?. Láska je jemný kvet ktorý nemôžete prinúti? k tomu aby bol stály a nemenný. Môžete si zaobstara? umelé kvety, tak ako to robia všetci ostatní: svadba, rodina, deti, príbuzní ... ale všetko je to umelé. Umelá hmota je trvácna. Naozajstná láska je nepredvídateľná. Život je nepredvídateľný. Nemôžete tvrdi? že tu budete aj zajtra. Nemôžete tvrdi? ani to že prežijete nasledujúci moment. Život sa postupne
mení. Od detstva k mladosti, potom k stredným rokom, k starobe, k smrti, stále sa to mení. Naozajstná láska tiež potrebuje zmenu.
Ak je vaša láska skutočná tak sa vymyká všetkým platným zákonom bežného sveta. Nie je to zmena, ale ani trvalý stav, láska jednoducho je.



Prestanete sa za obera? otázkou ako lúbi?, pretože vy sami sa stávate láskou, takže nech robíte hocičo, vždy je to láska. Už sa nemusíte zaobera? ako da? niekomu lásku, pretože zo všetkého čo robíte plynie láska.Ale pred uvedomím si skutočnej lásky bude taká ako všetko ostatné -- mení sa.


Ak pochopíte že všetko sa mení, potom raz, ak vás opustí partnerka pretože sa zaľúbi do niekoho iného, tak budete chápajúci, milujúci, a necháte ju ís? za svojim snom. Práve to je šanca dokáza? si že ste ju naozaj milovali. Milujete ju aj napriek tomu ze ona už miluje niekoho iného. Keď dokážete pochopi? toho druhého, z vašej lásky sa stane nádherná vec, ale nezabudnite, nie je to trvalé. Raz ste hore, raz ste dolu, stále sa to mení.



Je to tak jednoduché pochopi?. Keď ste začínali milova? tak ste bol príliš mladí a bez skúseností. Ako može by? vaša láska stále rovnaká keď ešte nie ste dospelí? Láska musí tiež dospie?.A keď časom zostarnete tak aj vaša láska dostane inú príchu?. Láska sa bude stále meni?, láska niekedy potrebuje príležitos? na zmenu. V zdravej spoločnosti to bude možné aj bez toho aby sa vaše vz?ahy zničili.
Môžete za život vystrieda? aj viac partnerov. Vôbec to nie je zlé. Pri takejto zmene býva človek obohacovaný, a keď to pochopia všetci ľudia, tak všetci budú obohatení.



Chybný názor dokáže zniči? všetko. Keď sa váš partner pozrie na niekoho iného, len pozrie, a jeho očí sú plné náklonnosti, vtedy začínate bláznie?. Musíte pochopi? že ak sa váš partner zaujíma o peknú ženu stopujúcu na ceste za mestom alebo o krásnu herečku vo filme, je to presne to co chcete. V skutočnosti sa nezaujíma o nič ine ako
o vás. Nerozumiete ľudskej psychológii. Ak by sa nezaujímal o ženy stojace na kraji cesty alebo o herečky, ako by sa potom mohol zaujíma? o vás? Jeho záujem je garancia toho že sa zaujíma o vás, že stále môže váš vz?ah napredova?.



Ale my robíme pravý opak. Muži sa snažia aby sa ich ženy nezaujímali o iných mužov ako o nich. Chcú by? centrom ich pozornosti. Ženy robia to isté, a pritom sa obaja doháňajú k šialenstvu. Upnutie sa na jednuosobu je cesta k šialenstvu.



Pre ľahší a hravejsí život musíte by? poddajní. Musíte si uvedomi? že sloboda je tá najvyššia hodnota, a ak láska nedáva slobodu tak to nie je láska. Sloboda je kritérium. Čokoľvek čo dáva slobodu je správne, a čokoľvek čo ju ničí je zlé. Ak si uvedomíte toto kritérium, život sa vám pomaly začne dostáva? na tú správnu cestu. Vaše vz?ahy, vaše meditácie, vaša kreativita, alebo hocičo iné čo vykonávate sa zmení, nech už ste hocikto.



Mnoho žien stratí zmysel života keď stratí partnera. Poukazuje to na takú posadnutos? manželom, že dostane už vopred strach z toho že by ho mohla niekedy v budúcnosti starti?. A keď sa to raz stane tak nie je schopná zrobi? niečo so svojím životom. Vtedy je lepšie zobra? manželku so sebou. Tento fakt bol poukázaný len na ženách. Čo to znamená?
Znamená to že ženy milujú mužov a muži ženy nie? Znamená to že žena nemá vlastný život. Len manželov život je jej život.
Ak on zomrie, ona zomrie tiež.



Také nezmyselné názory sa usadili v našich hlavách. Musíte ich pravidelne odstraňova?. Kedykoľvek cítite v hlave nezmyselnú myšlienku, zbavte sa jej, odhoďte ju preč.Ak je vaša myseľ čistá a neza?ažená tak dokážete vyrieši? všetky problémy ktoré sa môžu vysytnú?, nech sú akékoľvek.




0000010107763757000635750002190002790803
edna soledadova
 edna soledadova      05.12.2006 - 15:17:30 (modif: 05.12.2006 - 15:18:10), level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
taka miniaturna neuzitocna pripomienka: v mojom zivote poznam viac muzov, co sa nevedia zmierit so stratou, odchodom, zeny, manzelky. Poznam viac zien, co sa rozvadzaju, a tvaria silno a odhodlane, zit same, bez muza.

0000010107763757000635750002190002581943
havran
 havran      19.08.2006 - 21:30:48 , level: 1, UP   NEW
OSHO SI MAL PREDOVSETKYM UVEDOMIT ZE SI STALE PORIADNE SERE DO UST

000001010776375700063575000219000258194302607223
svmn
 svmn      01.09.2006 - 14:21:02 [1K] , level: 2, UP   NEW
teraz ale robis to iste. ibaze z ust :) ked uz s niecim nesuhlasis, napis konkretne, nech mozme podebatovat. nakoniec mozno budes mat pravdu, ale takymto pristupom, co si vyssie napisal nikomu nic nedas..

0000010107763757000635750002190002121531
datask
 datask      26.01.2006 - 14:56:38 , level: 1, UP   NEW
je to pravda..neda sa voci tomu nic namietat, najma ta cast ze sloboda je najvyssie kriterium
uplne suhlasim, z vlastnej skusenosti

0000010107763757000635750002190002005264
slnéčko
 slnéčko      29.11.2005 - 13:20:54 , level: 1, UP   NEW
... a blázni sú zväčša pravde najbližšie :)

0000010107763757000635750002190001992867
your biggest fan
 your biggest fan      22.11.2005 - 01:16:43 (modif: 22.11.2005 - 01:33:53), level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
podľa mňa sú to dos? jasne sformulované hlboko pravdivé poznania. /zarmucuje ma, že sa diskusia zvrhla na tému 'čo je ten Osho za fundamentalistu'/

sa stalo také, že sa týpek do Nej zbláznil /alebo skôr do seba/. zbláznil sa a už mu nepreplo spä?. zdalo sa mu, že pochopil veľa veľa veľa, chvíľu hlúpo myslel, že všetko. a stratil sa. alebo vlastne našiel. myslel že je to možno spomínaný flashback. niekoľko dní. vedel čo tomu predchádzalo, celý život, spetne ho videl jasne, videl ni? ktorá sa tiahla až po tú chvíľu, videl kto bol a prečo, a vie aj čo sa dialo potom aj teraz čo sa deje, aj keď to chvíľami vyzerá že sa to nedeje. nevie čo bude, ale je mu dobre, je mu lepšie. a stále tomu nerozumie, a už vie, že vždy bude rozumie? len okamihu. a že rozumie? znamená nechcie? nutne všetkému rozumie?. je TO väčšie väčšie..

a slovo 'láska' je skutočne len slovo.

a na počiatku vraj bolo slovo. takže pre tých čo sú nechutne cynickí: nazývajte TO napríklad 'hovno', ak sa vám tak žije spokojne a krásne. a praje každému pochopi? a chápa?. (hint: je to hovno z toho čo do hláv dáte..)


lúskajte tajomstvo života. je len vo vašich hlavách.

VERÍM

(a idem si písa? zadanie do školy bo to je tak, a ráno mi isto bude škŕka? v bruchu tak budem mrzutý a dám si cigu. jedine, že by nie, povedzme. mal by som ma? silu presta? fajči?. pre koho? pre čo? pre hovno? pre seba? pre srandu? pre boha? alebo pre peniaze? pre zdravie? štastie? rados?? pevnú vôľu? ňu?)

nebuďte cynickí a majte (sa) radi

0000010107763757000635750002190001992570
wicked
 wicked      21.11.2005 - 22:20:07 , level: 1, UP   NEW
semtex po zarucnej dobe, ktory uz neumyvaju a neprelepuju ani v tescu.

000001010776375700063575000219000199257001993219
polar
 polar      22.11.2005 - 10:40:21 , level: 2, UP   NEW
:)

0000010107763757000635750002190001991962
polar
 polar      21.11.2005 - 16:26:27 , level: 1, UP   NEW
OK, preletel som spoved "byvaleho ziaka" - ano, vyzera to ze sa casto choval ako hajzlik, najma vzhladom na to co som si precital doteraz z jeho knih (len 2, ano?... :). Ale (a uz hovorim BOHUZIAL) v jeho publikovanych knihach nachadzam vela prinosneho. je to fakt smutne :( - ale je to zaujimava skusenost, dakujem bronchoforton!
v.

000001010776375700063575000219000199196201993296
polar
 polar      22.11.2005 - 11:20:19 , level: 2, UP   NEW
este nieco (z toho listu byvaleho ziaka)
"I often tell people that if they could go back in time and kidnap the Acharya Rajneesh of 1970, then bring him up through the years to meet the Osho of the late 1980s, that the two men would be at war with each other. ... I would like to think that the early Acharya Rajneesh would have approved of my essay, but who can say for sure. For those who suggest I am not being loyal to Osho, I counter that I am honestly trying to be loyal to Acharya Rajneesh, the man I took sannyas from, not Osho. The Acharya was a man I still deeply love and respect. But that Acharya Rajneesh died along time before Osho was even born, and the two men were as different as day and night. "

0000010107763757000635750002190001991737
bakany
 bakany      21.11.2005 - 14:38:48 , level: 1, UP   NEW
http://en.wikipedia.org/wiki/Rajneesh
odporucam kapitolu "Biographical notes" pretoze mam pocit ze ludia na slovensku maju malo informacii a netusia ze vodca sekty asi nie je ten pravy clovek na hovorenie o laske

000001010776375700063575000219000199173701991806
polar
 polar      21.11.2005 - 15:11:32 , level: 2, UP   NEW
...tak to uz skor kult nez sekta, ked uz to chces takto silou mocou nazyvat. Silou mocou preto, ze neviem o tom ze by Osho vedome zakladal nejake hnutie, neviem o ziadnych vstupnych podmienkach ci pravidlach ktore mas dodrziavat alebo vedomostiach ktore sa mas naucit. SAmozrejme bol kontroverzny, ale to sa skoro vzdy spaja s extremne kreativnymi ludmi. nemienim ho ospravedlnovat, ale davat s nim do suvislosti otravu ludi salmonelami je pritiahnute za vlasy (mozno pritahoval nespravnych ludi). on nebol ziaden apokalypticky kult a uz vobec nie terorista :). rolls-royce.. :)) tak to je pekny absurd (ten clanok je povazovany za kontroverzny na wiki....!), ale holt india nie je koliskou sucitu. Ked ludia vidia na ulici cloveka v bolestiach, povedia si "jeho karma" a nic nepsravia.

stojim si za vsetkym co som napisal, ako osha kto nazve mi je jedno, ja v nom nachadzam vynikajucu inspiraciu.

00000101077637570006357500021900019917370199180601991840
bakany
 bakany      21.11.2005 - 15:28:45 , level: 3, UP   NEW
opieram sa napriklad o informacie ktore som ti nalinkoval. ty sa opieras zrejme iba o svoj nesuhlas.. faktom je ze ten clovek zalozil sektu s ktorou neskor v statoch vybudoval take male mesto a nechoval sa pritom zrovna ako mierumilovny pacifista ci demokrat. napriklad si na obranu svojho duchovneho mestecka zalozil a vycvicil vyzbrojenu armadu. toto su fakty ktore sa nedaju prekrucat ako slovicka kult ci sekta. nemam chut ti tu vypisovat veci ktore sa muozes dozvediet aj sam. staci sa pozriet aj na ine stranky ako tie oshove. ja by som si na tvojom mieste namiesto presvedceneho nesuhlasu fakt radsej nieco precital..

0000010107763757000635750002190001991737019918060199184001991864
polar
 polar      21.11.2005 - 15:39:47 (modif: 21.11.2005 - 15:42:57), level: 4, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!

ja som pristupny argumentom ale to Ti asi uniklo. Je rozdiel medzi ozbrojenou armadou a ochrankou. On tu sektu nezalozil, zalozila sa same ked uz. no skus este nieco ked uz si taky zbehnuty v jeho negativach, pretoze ja nemam cas stat sa expertom na jeho zivot. V 70 rokoch v usa ked okolo Teba vznikne zoskupenie ludi ponajviac indicke, je pomerne logicke ze sa chces chranit.

pozri keby som v tych jeho knohach nachadzal nieco fakt ulitle tak by som onho ani nezavadil. Ale je to presne naopak: nachadzam tam vela prospesnych veci. Alebo si myslis ze len ludia ktori sa chovaju ako definicia pacifistu / demokrata (a co sa za cely jeho ostro sledovany zivot vlastne udialo nasilne okolo neho?) mozu byt prinosni ako inpiracia?

na oshovych strankach som ani nebol, a ani tam nemienim zacat choodit, ani na ine co sa ho tykaju. Bohuzial. beriem na seba to moralne bremeno ze budem inspirovany niekym nedokonalym (ano, totiz stale mi tam chyba nieco fakt zasadne, ako ze bol vrah alebo provokoval vzbury / nasilie, alebo znasilnoval alebo zotrocoval ludi co len psychiky...)
Jednoducho vedel dobre zostylizovat veci z ktorych mnohe velmi dobre koresponduju s pocitmi mnohych ludi, a div sa svete, casto aj s rozumom. To je taky isty fakt akoze mal megalomanske sklony.

a opakujem: bud si SAKRA isty ze clovek ktory ked zacal kriticky premyslat zanechal svoje nabozenstvo po 18 rokoch (to akoze ja) nema najmensi zaujem o slepe nasledovanie kohokolvek / cohokolvek. Ale Ty skus uznat ze vyprodukoval dokonca aj nejake to "dobro", samozrejme asi nechtiac.....

000001010776375700063575000219000199173701991806019918400199186401991899
bakany
 bakany      21.11.2005 - 15:57:45 , level: 5, UP   NEW
nemam chut sa opakovat. google it so slovom "bhagwan" a nie "osho".
ja sa nevyjadrujem k jeho myslienkam ktore bezpochyby dokazu oslovit.. hovorim o tom kto ten clovek v skutocnosti bol. bol to vodca sekty a pri uskutocnovani svojich planov nemal respekt voci ostatnym ludom. pre mna to je dost podstatne pre vahu jeho slov.
a ked teraz nemas chut ci cas sa o tom cloveku nieco viac dozvediet tak si trebars dalej mysli co chces ale nehadaj sa. lebo iba veris domnievas sa ale nevies.

00000101077637570006357500021900019917370199180601991840019918640199189901991928
miloxe
 miloxe      21.11.2005 - 16:10:59 , level: 6, UP   NEW
keď si prečítaš pár stránok môžeš o sebe prehlási?, že vieš?

0000010107763757000635750002190001991737019918060199184001991864019918990199192801991960
bakany
 bakany      21.11.2005 - 16:25:33 , level: 7, UP   NEW
sahnu si packou do rozkroku kde maju zliazky co vylucuju octovito zapachajuci sekret. a ten potom napackaju na strom.
tak. a teraz uz vies.)

000001010776375700063575000219000199173701991806019918400199186401991899019919280199196001991963
miloxe
 miloxe      21.11.2005 - 16:26:48 , level: 8, UP   NEW
už ti ten zenbudhizmus celkom ide :)

00000101077637570006357500021900019917370199180601991840019918640199189901991918
polar
 polar      21.11.2005 - 16:06:38 (modif: 21.11.2005 - 16:07:34), level: 6, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!

vidim ze sa nedohodneme, Ty tazko uznas kvalitu jeho myslienok, ja zasa tazko uznam ze ich iba predstieral... kvoli comu? takze kto to SKUTOCNE BOL by malo ostat otazkou, ano?
akokolvek. nemylsim ze je to otazka zivota a smrti, dokonca odteraz vzdy ked nanho padne rec poviem o nom AJ to co hovoris Ty (a co si Ty vezmes z nasej diskusie ine nez ze to bol dalsi krasorecnicky sektar?). a ja sa nehadam, ja len konstatujem ze jeho nahlad na zivot ma nesporne kvality.

0000010107763757000635750002190001991737019918060199184001991864019918990199191801991955
polar
 polar      21.11.2005 - 16:24:31 , level: 7, UP   NEW
OK, preletel som spoved "byvaleho ziaka" - ano, vyzera to ze sa casto choval ako hajzlik, najma vzhladom na to co som si precital doteraz z jeho knih (len 2, ano?... :). Ale (a uz hovorim BOHUZIAL) v jeho publikovanych knihach nachadzam vela prinosneho. je to fakt smutne :( - ale je to zaujimava skusenost, dakujem bronchoforton!
v.

000001010776375700063575000219000199173701991806019918400199186401991899019919180199195501991972
bakany
 bakany      21.11.2005 - 16:30:46 , level: 8, UP   NEW
nz.) asi o to mi islo. jeho ucenie znie zaujimavo. ale prave preto je dobre vediet aj nieco o nom. ako zil ako v skutocnosti konal a tak..

0000010107763757000635750002190001991712
polar
 polar      21.11.2005 - 14:29:16 (modif: 21.11.2005 - 14:37:44) [1K] , level: 1, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
dat sem nieco od osha a este o laske sa rovna dynamitu :)) - tusim arcon povedal (a ma pravdu) ze osho je uz institucia. Ale ono je proste IMPOZANTNE ako ten clovek dokaze rozpravat z brucha (sam nic nenapisal, jeho texty su prepisane prednasky). imho ma lahku maniu, stastlivec bez depresivnej fazy.
Kazdopadne, v malokoho diele osobne nachadzam tolko inspiracie, podnetov k premyslaniu / poznaniu. Je pochopitelne ze ked niekto cely zivot pomerne hodnotne rozprava, obcas si odporuje ci zajde do extremu, ale pri nom mi to nepride to hlavne. Obcas s nim nesuhlasim, ale Osho je podla mna celkove velmi podcenovany a kazdopadne cennejsi nez napr. biblicke texty alebo 90% dnesnej popularnej psych-literatury. Vlastne patri medzi mojich tak top5 autorov. Pridavam este par citatov od neho o laske (a k uvedenemu tvrdim ze nielen laska bez slobody, ale ani sloboda bez lasky nema cenu):

- Osamělost je poranění a může se vyvinout v rakovinu. Na osamělost umírá více lidí, než na jakoukoliv jinou nemoc. Svět je plný osamělých lidí. A protože jsou osamělí, dělají spoustu hloupostí.

- Přestávají mluvit jeden s druhým: ve většině případů mluví jeden na druhého.

- Vztah nemůže vyrůstat z potřeby. Vztah je založen na přebytku vnitřní energie, nikdy na nedostatku něčeho.

- Samota je květina, lotos ve vašem srdci. Je to něco pozitivního, zdravého. Je to radost být sám sebou. Radost vlastního prostoru. Když má člověk rád, je sám. Samota je nádherná. Je to požehnání. Ale cítí a vědí to jen ti, kteří milují. Protože jen láska dává odvahu k samotě. Jen láska vytváří kontext, podstatu samoty. Jen láska vás naplní tak hluboce, že nepotřebujete druhé. Láska vás naplní tak, že můžete být sami a v extázi. Láska a samota jsou dva póly stejné energie.

- Když se milují, jsou už prázdní. Nemají energii, kterou by mohli sdílet s druhým. Jejich orgasmus je nanejvýš genitální. Malá, běžná věc. Nic s duchovní úrovní. Je to jako vysmrkání. Když se vysmrkáš, cítíš se líp. Je to jako podrbat se na zádech. Je to příjemné. Jsi uspokojen. Orgasmus ale není uspokojení. Orgasmus je oslava. Orgasmus je setkání. Setkání tebe skrze jiné, se vším. Orgasmus je vždy božský. Ten druhý je dveře a ty vejdeš. Orgasmus je věc duchovní, ne sexuální.

- Všimněte si toho rytmu! Když miluješ chceš být sám. Jsi-li sám, brzy budeš chtít milovat. Milenci se setkají a rozejdou, setkají a rozejdou, je v tom rytmus. Rozchod zde není konec lásky. Rozchod je setkání se samotou a následně s krásou, radostí, energií. A když jsi pln radosti a energie, vyvstane nevyhnutelně potřeba podělit se. Radost, kterou si člověk hlídá a zadržuje, není k ničemu. Radost je větší než člověk, a proto se nedá schraňovat. Musíš se zvednout a hledat lidi, se kterými se podělíš.

- Samota je vdech, láska je výdech. Zastavíš-li jedno nebo druhé, zemřeš.



0000010107763757000635750002190001692843
holdsun
 holdsun      10.06.2005 - 00:09:51 , level: 1, UP   NEW
.
laska je len slovo

0000010107763757000635750002190000934657
psheno
 psheno      13.06.2004 - 20:15:07 , level: 1, UP   NEW
"Materialistou nazyvam toho, kdo neumi milovat.
Toho, kdo neveri v Boha, materialistou nenazyvam.
A toho, kdo veri v Boha, nenazyvam naboznym.
Nabozny clovek je pro mne ten, kdo roste ve sve lasce
a vire - ten, kdo dokaze sirit svou extazi vsi existenci"
OSHO

0000010107763757000635750002190000673303
_
 _      28.03.2004 - 14:46:40 , level: 1, UP   NEW
je to taky isty idealisticky clanok podla mna ako to co si my vacsinou si myslime o laske

0000010107763757000635750002190000023534
nam@rse
 nam@rse      28.12.2003 - 19:21:32 , level: 1, UP   NEW
Upnutie sa na jednuosobu je cesta k šialenstvu.

Tak to som sialena... a poriadne...

Je to tazke ako ma vediet clovek co je spravne a co nespravne, ale uz len zrod takejto myslienky v hlave je prenho znamenim ze nieco nie je v poriadku. Ved to je ceste srdca. Ak je to dobre, nic zle v tom necitim. Archaicka laska zahrob je uz v nasom uponahlanom svete tatam? Preco, niekto moze tak niekto inak a ten, kto zije chory sen to aj tak nevidi a tak je mu dobre. Ked mu niekto iny otvori oci, vtedy moze zosaliet.....

0000010107763757000635750002190000023532
segment
 segment      06.02.2003 - 01:42:28 , level: 1, UP   NEW
+/-



uvidime co ukaze prax

000001010776375700063575000219000002353201992850
your biggest fan
 your biggest fan      22.11.2005 - 01:01:33 , level: 2, UP   NEW
ved prave to +/-.

+ chapes
- chapes
ale co je /
hm?

000001010776375700063575000219000002353200023533
shade
 shade      08.02.2003 - 21:12:05 , level: 2, UP   NEW
Laska ma tendenciu ludi menit a pri nestastnej laske dvojnasob.

Clovek ma tendenciu dokazovat ludom (nje len tomu ktory ho opustil popr ani nedal sancu) ze toho cloveka naozaj miluje ale dokaze to akurat

sam sebe a toho zmeni ...


00000101077637570006357500021900000235320002353307686871
fds
 fds      29.08.2014 - 02:28:49 , level: 3, UP   NEW
treba najprv pochopit co je laska.. toto co pises sa jej netyka

0000010107763757000635750002190000023531
somtoja
 somtoja      25.01.2003 - 20:23:39 , level: 1, UP   NEW
bozia laska sa mi nezda ale vynikajuce

0000010107763757000635750002190000023529
Trilobite
 Trilobite      12.01.2003 - 13:48:13 , level: 1, UP   NEW
1.Kor, 13... len tolko k Laske ako Laske, ale nie ku laske... ludskej.

To co clovek chape, je utrzok Bozej vole. To co clovek vidi, je cast Bozieho horizontu. Pochop pozemsku lasku a budes o krok blizsie ku Laske vecnej.

Inac krasna esej...





axone main
axone :tadata:
axone ...::T:R:A:N:C:E::...