cwbe coordinatez:
101
7763757
63534
671323
4445844
4446096
4446132
4446167

ABSOLUT
KYBERIA
permissions
you: r,
system: public
net: yes

neurons

stats|by_visit|by_K
source
tiamat
K|my_K|given_K
last
commanders
polls

total descendants::
total children::1
show[ 2 | 3] flat


Vies, existuju krestania a krestania. Tak ako ateisti a ateisti. Ludia su hold rozni. Niektori si myslia ze kracat s davom im zabezpeci ze sa sami nestrapnia lebo to robia aj ostatni. Ja som verny zdravemu usudku a vyrok "Lebo sa to pise v jednej 1400-rocnej knihe" je pre mna absolutne cudzi. Ak mi niekto z vas dokaze ze som hlupy (jedinecna sanca), je to zaroven aj dalsi kamienok na vahy v prospech tohoto celeho jednostranneho nazoru.




000001010776375700063534006713230444584404446096044461320444616704446202
Quentin
 Quentin      18.01.2009 - 23:31:30 , level: 1, UP   NEW
To, ze ti mam(e) dokazat, ze si hlupy je kravina, lebo aj mudry clovek sa moze mylit (a casto sa aj zmyli). Avsak ked uz sme pri tej inteligencii, je malo pravdepodobne, ze viac ako 80% intelektualnej elity sveta by sa malo mylit v takej zasadnej veci akou je existencia nejakej nadprirodzenej bytosti. To neznamena, ze urcite maju pravdu a to co povedia vedci je "svate", ale v mojich ociach to urcite pridava na doveryhodnosti teorie, ze boh nebol a nie je.

00000101077637570006353400671323044458440444609604446132044461670444620204446225
siiilon
 siiilon      18.01.2009 - 23:40:47 , level: 2, UP   NEW
Ktory vedec povedal ze Boh nieje, resp. ze je. Ved je to cele postavene na hlavu. Predsa sa tu nebudeme hadat o to co sa neda ani dokazat ani potvrdit - to je uplne proti pojmu "viera". A to len na okraj, o konformizme som uz hovoril, malo ludi sa skutocne zamysla, len kopyruju vacsinu. Iba niektori ludia ozaj uvazuju a formuju tento svet. Nikdy som nikomu nepresadzoval svoju vieru. Ale o otazka vedeckych sa budem trvdo hadat, pretoze sa veci daju dokazat bud matematicky alebo experimentom. A na zaklade pravdepodobnosti sa neda nic dokazat. Aj v matematike sa stochastike vlastnosti funkcii dokazuju na zaklade limit v nekonecne|nule.

0000010107763757000635340067132304445844044460960444613204446167044462020444622504446251
yshish
 yshish      18.01.2009 - 23:52:27 [1K] , level: 3, UP   NEW
prominte, ze vam vstupuji do takove pekne diskuze :) ... myslim, ze kdyz clovek necemu bezmezne veri, tak to pro nej existuje. budu-li bezmezne verit, ze moje hlava je velky zeleny bagr, pak pro me moje hlava bude velky zeleny bagr. a pokud tomu uveri dalsi lide, tak i pro ne bude moje hlava velky zeleny bagr. a ti, kteri veri jen tomu, co vidi, a uvidi, ze moje hlava nevypada jako v.z.b.,tak tomu neuveri a moje hlava pro ne nebude v.z.b, ani kdyz s ni vybagruju celou zahradu :) .. je to jen o tom, cemu clovek veri. nic vic.

/snad jsem nikoho neurazila a snad me aspon jeden clovek pochopil :)

000001010776375700063534006713230444584404446096044461320444616704446202044462250444625104447594
mf
 mf      19.01.2009 - 16:25:10 , level: 4, UP   NEW
tak ale samozrejme ze je to o sugescii
tu sa skor hovori o tom CI ta sugescia je sebaklam, hlupost, waste of time etc etc

00000101077637570006353400671323044458440444609604446132044461670444620204446225044462510444759404447784
yshish
 yshish      19.01.2009 - 17:35:48 , level: 5, UP   NEW
ale co je klam? .. nikdy nevis, jestli vsechno, co povazujes za realitu neni jen pouhy klam.. nemuzem to vedet :) ..to ,ze neco povazujeme za "realitu" a podkladame fakty ,to je preci taky vira.. i kdyz se to za "viru" nepovazuje.. no asi nema cenu vic psat. stejne kazdy mluvi o nicem jinem a vsichni se tu uz beztak vicemene jen opakuji

0000010107763757000635340067132304445844044460960444613204446167044462020444622504446251044475940444778404448676
mf
 mf      19.01.2009 - 23:45:16 , level: 6, UP   NEW
chapem co chces povedat ale nemas uplne pravdu

da sa povedat ze ohen nepali, ze je to len vec viery
ale ked donho vlozis ruku, popalis sa
mozes ist dalej a povedat ze popaleniny si tiez len predstavujes, ale zase mozes v ohni zhoriet uplne a tym padom zomries - je to stale len viera? su vysledky ktore vsetci vidia a su to veci ktore sa da kedykolvek zopakovat a preukazat ze to tak je

ale ked sa napriklad niekto pomodli a na druhy den spravi skusku, je to vdaka bozej pomoci? a co ak dalsiu skusku nespravi a modlil sa? modlil sa zle? co ak je niekto smrtelne chory a zrazu sa vylieci - je to vec boha? a co vsetci ti co zomreli? to nie je ako ohen ktory pali vzdy - ohen je fakt
chapeme sa? stale mozeme povedat ze cely svet je iluzia a ze aj to co povazujeme za fakt je len vecou viery. lenze stale zostava experiment ktory je mozno tiez klamom, ale je opakovatelny a jeho vysledky ukazuju co REALNE ovplyvnuje nas zivot

000001010776375700063534006713230444584404446096044461320444616704446202044462250444625104446993
slobo
 slobo      19.01.2009 - 12:37:39 , level: 4, UP   NEW
Takýto prijebaný postmoderný metafyzický relativizmus z duše nenávidím:

V Tvojej hlave nie je zelený bager, a môžeš tomu veriť koľko chceš, nič to nemení na tom, že tam dokázateľne nie je. Môžeš veriť, že existuje boh, tak ako môžeš veriť že existuje Russel's teapot, alebo Invisible Pink Unicorn, ale ešte raz: nič to nemení na tom, že objektívne na to nie je dôvod.

00000101077637570006353400671323044458440444609604446132044461670444620204446225044462510444699304447025
siiilon
 siiilon      19.01.2009 - 12:49:33 , level: 5, UP   NEW
Preco by na to nemal byt dovod? Podla teba su nabozenstva bezdovodne? Ten zeleny bager bol len ako humorny priklad.

0000010107763757000635340067132304445844044460960444613204446167044462020444622504446251044469930444702504447041
slobo
 slobo      19.01.2009 - 12:57:00 , level: 6, UP   NEW
Lebo neexistuje žiaden dôkaz, že ten Boh (Russel's Teapot, Invisible Pink Unicorn, etc.) existuje a pretože je nie je dobrý dôvod veriť veciam, pre ktoré neexistuje dôkaz.

000001010776375700063534006713230444584404446096044461320444616704446202044462250444625104446993044470250444704104447125
andread
 andread      19.01.2009 - 13:22:49 , level: 7, UP   NEW
pre niekoho je nevyvratitelny dokaz ze tu je Boh aj fakt ze sme tu my ludia ktori su schopni konat dobro i zlo....
Nvm proste duchovne zalezitosti alebo cokolvek etericke nvm ako to chces dokazat? Ked dokazat nevies tam am priestor viera a akym pravom davas do popredia vedu pred vierou ked imho dokazu ist aj ruka v ruke....

celkvo tvoj styl sa mi nelubi

00000101077637570006353400671323044458440444609604446132044461670444620204446225044462510444699304447025044470410444712504447172
slobo
 slobo      19.01.2009 - 13:41:51 , level: 8, UP   NEW
To je zase typicky nabozensky bullshit; to ze sme tu ako ludia a ze dokazeme robit dobro a zlo vieme elegantne vysvetlit pomocou evolucinej biologie, ktoru mozme konkretne experimentalne dokazat a falzifikovat a ktora vytvara nejake predpovede, ktore mozeme testovat. Nepotrebujeme na to slepu vieru vo veci, na ktore neexistuje ani hmatatelny dokaz, ani racionalny dovod.

Hadam nepotrebujes dokazy o tom, ze v historii ludstva nam lepsie sluzila veda ako slepa viera, aby som ta presvedcil o spravnosti toho, ze ju davam do popredia.

0000010107763757000635340067132304445844044460960444613204446167044462020444622504446251044469930444702504447041044471250444717204447194
Thunder Perfect Mind
 Thunder Perfect Mind      19.01.2009 - 13:48:08 , level: 9, UP   NEW
nuz. osobna rovina je osobna rovina, nabozenstva/kulty ale maju velmi zaujimave spolocenske implikacie. tazko si predstavit evoluciu spolocnosti bez nich. a hned mas aj racionalny dovod :)

000001010776375700063534006713230444584404446096044461320444616704446202044462250444625104446993044470250444704104447125044471720444719404447582
slobo
 slobo      19.01.2009 - 16:20:25 , level: 10, UP   NEW
To nie je racionálny dôvod pre existenciu boha. Keby som povedal, že keď budeš ubližovať druhým, tak príde Kraken a odkusne Ti penis a každý by sa podľa toho riadil, malo by to určite veľmi zaujímavé (a možno aj prospešné) spoločenské implikácie, a teda by bolo možno racionálne v to veriť, no nemenilo by to nič na tom, že nie je dôvod veriť, že ten Kraken existuje a že Ti odkusne penis.

Rozumieš čo sa snažím vyjadriť?

00000101077637570006353400671323044458440444609604446132044461670444620204446225044462510444699304447025044470410444712504447172044471940444758204450626
obiaman
 obiaman      20.01.2009 - 18:00:58 [2K] , level: 11, UP   NEW

malo by to určite veľmi zaujímavé (a možno aj prospešné) spoločenské implikácie

Snažíš sa vari vyjadriť svojím nápadom o krakenizácii penisov sofistikovanejšiu, selektívnejšiu a nebodaj spravodlivejšiu alternatívu vylúčenia prestupníkov z reprodukcie ? Lepšiu, než bola celoplošne eradikačná a genderovo nešpecifická aplikácia Potopy, či spálenie Sodomy a Gomory žeravou sírou ?? Neukázali ti občania (z Božej vôle najmocnejšej a najšťastnejšej) krajiny, kde nenájdeš jedinú hotelovú izbu bez Biblie, ako sa treba nechať inšpirovať Božím slovom, keď sa ho snažili čo najvernejšie napodobniť tiež práve v dvoch hriešnych mestách, Hirošime a Nagasaki ??
Ty sa tu snažíš v y l e p š o v a ť Božie know-how ???
Tebe nič nehovorí pokrok v ďalšej aproximácii k biblickému "ohňu z neba" v podobe napalmu, tebe nič nehovorí krása, ktorá je v jednoduchosti tohoto kompozitu ???

Je písané : "... lebo kto penisom bojuje, ten penisom aj zahynie !"

KRAKENE, KRAKENE, POĎ SEM !!!





0000010107763757000635340067132304445844044460960444613204446167044462020444622504446251044469930444702504447041044471250444717204447194044475820445062604452139
gender student
 gender student      21.01.2009 - 11:54:52 , level: 12, UP   NEW
krakenizacia penisov aaaaaaah :D :D :D

00000101077637570006353400671323044458440444609604446132044461670444620204446225044462510444699304447025044470410444712504447172044471940444758204447621
Thunder Perfect Mind
 Thunder Perfect Mind      19.01.2009 - 16:32:29 , level: 11, UP   NEW
To je racionalny (pohladom dozadu) dovod pre vieru v existenciu boha, ak je ta viera schopna zabezpecit stabilitu/progres spolocnosti. Ja ti sice rozumiem, ale chcel som zareagovat na 'nepotrebujeme slepu vieru' ze to mozno obcas nie je celkom tak :)

0000010107763757000635340067132304445844044460960444613204446167044462020444622504446251044469930444702504447041044471250444717204447194044475820444762104447685
slobo
 slobo      19.01.2009 - 16:55:47 , level: 12, UP   NEW
OK, to je ale naozaj širšia otázka, že či tá viera bola pre ľudstvo prospešná v minulosti a zase iná otázka, či je potrebná do budúcnosti. Môj názor na obe je myslím jasný:)

000001010776375700063534006713230444584404446096044461320444616704446202044462250444625104446993044470250444704104447125044471720444719404447562
||
 ||      19.01.2009 - 16:14:51 , level: 10, UP   NEW
a kopu inych memov tiez[=

0000010107763757000635340067132304445844044460960444613204446167044462020444622504446251044469930444702504447041044471250444717204447178
andread
 andread      19.01.2009 - 13:44:06 , level: 9, UP   NEW
a ja hadam ti nemusim dokazovat googlit a na wikipedii hladat priklady veriacich ludi co boli perfektni vedci a da sa to mozno aj vysvetlit ze viera im pomahala k novym vedeckym revolicnym nalezom...

000001010776375700063534006713230444584404446096044461320444616704446202044462250444625104446993044470250444704104447125044471720444717804447552
mf
 mf      19.01.2009 - 16:10:45 [1K] , level: 10, UP   NEW
isto by si nasiel vybornych vedcov ktori boli homosexuali a da sa to mozno aj vysvetlit ze analny sex im pomahal k novym vedeckym revolicnym(sic) nalezom

00000101077637570006353400671323044458440444609604446132044461670444620204446225044462510444699304447025044470410444712504447172044471780444755204447615
andread
 andread      19.01.2009 - 16:29:52 (modif: 19.01.2009 - 17:15:20), level: 11, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
toto si robis picu vsak? :D
chytas za slovicka a spajas davas do rovnosti uplne odlisne veci. Ja len hovorim ze mozno einstien ked mal dobru vieru nie iba v Boha aj v seba aj vo svet (mal motivaciu byt vedcom lebo veril ze ten svet nieje az tak skurveny, mal vacsi dovod byt proti Bohu, ako vacsina znas lebo musel opustit svoju krajinu koly tomu ze vnieco veril) napriek tomu bol prinosny lebo veril.
A je vela inych prikladov veriacih ktorych prenasledovala cirkev (a v ociach Boha boli aj oni cirkev coe paradox) koly tomu ze mala iny nazor atd atd...
Suhlasim ze aj homosexuali su prinosny pre svet ale co sem terpes analny sex sak ty si mimo, nechapes ma lebo ma neces pochopit...

edit. pre klaviho:

suhlasim povedal si ze:

ti vedci boli inteligentni a pracoviti
vdaka viere mohli byt prinajlepsom psychicky vyrovnani ak mali inak nejake problemy

Mno a to ze boli psychicky vyrovnany to je dobry pilier aby robili dobru pracu nie? Sak ja nevravim ze ked veris v Boha budes lepsi v praci ale ta psych vyrovannost ti malokedy uskodi....

HAWK

lebo mame v podstate podobny nazor je to len o slovickach

0000010107763757000635340067132304445844044460960444613204446167044462020444622504446251044469930444702504447041044471250444717204447178044475520444761504448678
mf
 mf      19.01.2009 - 23:46:30 , level: 12, UP   NEW
kto je klavi?

000001010776375700063534006713230444584404446096044461320444616704446202044462250444625104446993044470250444704104447125044471720444717804447552044476150444867804448739
andread
 andread      20.01.2009 - 00:16:10 (modif: 20.01.2009 - 00:16:28), level: 13, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
prepac ;D
ponahlal som sa...

00000101077637570006353400671323044458440444609604446132044461670444620204446225044462510444699304447025044470410444712504447172044471780444755204447615044486780444873904448973
mf
 mf      20.01.2009 - 08:24:11 , level: 14, UP   NEW
poho :) stava sa to stale, uz som zvyknuty

0000010107763757000635340067132304445844044460960444613204446167044462020444622504446251044469930444702504447041044471250444717204447178044475520444761504447709
sj
 sj      19.01.2009 - 17:03:37 , level: 12, UP   NEW
Od Einsteina ruky prec, Goyim

0000010107763757000635340067132304445844044460960444613204446167044462020444622504446251044469930444702504447041044471250444717204447178044475520444761504447665
mf
 mf      19.01.2009 - 16:47:19 , level: 12, UP   NEW
ty hovoris ze to ze niekto patri do urcitej skupiny ludi moze mat priamy vplyv na jeho tvorive schopnosti
v com je to ine od toho co hovorim ja? je to urcita uroven abstrakcie, priznaj ze to dava zmysel


to je ako ked niekto mne hovori ze "boh ti dal talent" ked zahram na gitare
jasne jezis mal pluzgiere na prstoch od cvicenia a ja som sa valal, vdaka bohu ze ho mame

ti vedci boli inteligentni a pracoviti
vdaka viere mohli byt prinajlepsom psychicky vyrovnani ak mali inak nejake problemy

0000010107763757000635340067132304445844044460960444613204446167044462020444622504446251044469930444702504447041044471250444717204447178044475520444761504447624
slobo
 slobo      19.01.2009 - 16:33:03 , level: 12, UP   NEW
Lol Einstein neveril v Boha.

000001010776375700063534006713230444584404446096044461320444616704446202044462250444625104446993044470250444704104447125044471720444717804447552044476150444762404447641
andread
 andread      19.01.2009 - 16:38:49 (modif: 19.01.2009 - 17:19:20), level: 13, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
tak som sa mozno zle vyjadril Boha nemyslim len vzdy deduska so zezlom boha!!!!

filozofiu som sa par rokov ucil pokial viem http://sk.wikipedia.org/wiki/Agnosticizmus
to ze bol agnostik nepopiera jeho vztah z Bohom alebo k akekolvek inej sile ktoru nemoze dokazat popret potvrtdit ale moze mat pre nu priestor v srdci alebo hocikde inde...

00000101077637570006353400671323044458440444609604446132044461670444620204446225044462510444699304447025044470410444712504447172044471780444755204447615044476240444764104447654
slobo
 slobo      19.01.2009 - 16:44:16 , level: 14, UP   NEW
Neveril ani v deduška ani v nič iné čo by sa podobalo na kresťanského boha. Einstein bol agnostik.

000001010776375700063534006713230444584404446096044461320444616704446202044462250444625104446993044470250444704104447125044471720444717804447186
ooo
 ooo      19.01.2009 - 13:46:01 , level: 10, UP   NEW
a dokonca aj slovensky a hned jeden z najvacsich ktoreho komunisti upratali lebo si dovolil naisat na koniec svojej knihy '... tato teoria nepopiera moznost existencie Boha'

hadate sa o picovine, vieru treba skratka a dobre respektovat, nemusis ju chapat mozes nad tym krutit hlavou ale pokial ti nekazu robit tvojim dceram zensku obriezku preco veriacich nerespektovat?

00000101077637570006353400671323044458440444609604446132044461670444620204446225044462510444699304447025044470410444712504447172044471780444718604447204
slobo
 slobo      19.01.2009 - 13:52:14 , level: 11, UP   NEW
Ja vieru absolutne respektujem, mam priatelov katolikov, moslimov, zidov a protestantov, ktory ale hladaju svoje vlaastne pristupy a dokazy o bohu. Ma vytaca ked ludia zacnu vymyslat, ze ked si nieco vymyslia, tak je to zrazu realita, ktoru musi kazdy uznavat. No nie, neexistuje bager, tak ako neexistuje Boh. Kym to neprestanes povazovat za jednoduchy a nevyvratitelny fakt, tak ta nebudem respektovat.

00000101077637570006353400671323044458440444609604446132044461670444620204446225044462510444699304447025044470410444712504447172044471780444718604447202
andread
 andread      19.01.2009 - 13:51:02 (modif: 19.01.2009 - 13:51:31), level: 11, UP   NEW !!CONTENT CHANGED!!
ja suhlasim stebov ja som len don ho nakladal lebo sa mi nepaci ako diskutoval, prijde mi to ako otrepany anticrikevny anti nvm aky postoj ktorym je prehnity svet... a decka si nan prikyvuju lebo to tak proate teraz chodi

cirkev spravila kopu cyhb lebo ju (tak ako vsade) tvoria aj jebnuti ludia ale je kktina vynit ztoho nabozenstvo ci dake ucenie ktore za to nemoze ako si ho vysvetlili obmedzenci...
Proste slova ako nabozensky bullshit, prijebana cirkev, jezis si honi a takym podobne, mi prijdu rovnako fanaticke a slepe ako bombermani na blizkom vychode ktori si nepsravne koran vysvetlili...